Ads Top

Başladım: Gotham Dizisi Batman'ın Çocukluğu!




  • Türü: Aksiyon, gerilim, polisiye.


Dizi neyi anlatıyor?

Dizi Batman'ın anne ve babasının öldürülmesi ile başlıyor ve klasik Batman filmleri gibi aniden yıllar sonraya atlamıyor, o andan itibaren devam ediyor. Fox, Batman'dan tanıdığımız polis James Gordon'un (Batman izleyicileri ve çizgi roman okuyucuları iyi bilirler.) kötülük şehri haline gelen Gotham'la mücadelesini anlatıyor. Bu dizide hayranı olduğumuz DC kahramanların veya kötü karakterlerin nasıl o hale geldiklerini izliyoruz.


Dizi hakkındaki Yorumum:

Dediğim gibi dizi Batman'in annesi ve babasının öldürülmesiyle başlıyor. Ve Batman (Bruce Wayne) bu olaydan çok etkilenir ve değişmeye başlar. Polis Gordon da ona annesini ve babasını öldüreni yakalayacağını söyler ve söz verir. 


Diziyi izlemek için DC evrenine, çizgi romanlarına hakim olmanız gerekmiyor, tüm olayları en baştan anlatıyor bu yüzden de herkesin anlayacağı bir dizi. Çok etkileyici karakterler var, hem de inanılmaz, etkileyici ve garip.

DC'nin bu tarafını seviyorum sadece kahramanı değil kötü adamı da bize sevdiriyor, şimdi dizinin birinci sezonundayım ve daha Joker'e rastlamadım onu da dört gözle bekliyorum, bakalım neler olacak... İzlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. 



2 yorum:

  1. teşekkürler bende başlayacak dizi arıyorum hepsini değerlendiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sherlock her hafta olsa dizi aramamıza gerek kalmazdı :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.