Ads Top

Bay Evet ( Jim Carey ) F─░LM YORUMU



YES MAN


T├╝r: Komedi Filmleri,   
Yap─▒m: 2008 - ABD  
IMDB Puan─▒: 6.9  
Y├Ânetmen: Peyton Reed  
Oyuncular: Jim Carrey , Zooey Deschanel , Bradley Cooper , Rhys Darby 

Filmin Konusu: Filmde Jim Carrey, kendi kendine yard─▒m program─▒na yaz─▒lm─▒┼č olan Carl Allen isimli bir adam─▒ canland─▒rmaktad─▒r. S├Âz konusu program tek ve basit bir duruma dayanmaktad─▒r. Bu da her ┼čeye evet demektir. Her ┼čeye hay─▒r diyen bir adam─▒n her ┼čeye evet diyen bir adama d├Ân├╝┼čmesini ve ba┼č─▒na gelen komik olaylar─▒ anlatmaktad─▒r.

Fragmana buradan ula┼čabilirsiniz.



Spoiler Filmi ─░zlemediysen Okuma: Hadi git filmi izle pi┼čman olmass─▒n ben ├Âneriyorum, sonra da buraya gel... Kendimi bildim bileli Jim Carey filmlerinin hastas─▒y─▒md─▒r. Bu film de bay─▒ld─▒─č─▒m filmlerinden biri. Film pozitif d├╝┼č├╝ncenin hayat─▒m─▒z ├╝zerindeki etkisini olduk├ža iyi anlatm─▒┼č ve baya da e─člendirmi┼č. Bu arada Jim Carey'in gitarla sundu─ču performans ├žok iyiydi.



Bir insan─▒n en k├Ât├╝ d├╝┼čman─▒ kendisi olsa gerek ki bu filmde kendini yenmeye ├žal─▒┼čan bir adam izliyoruz. Yine bir Jim Carrey e─člencesi.

Filmde izledi─čimiz karakter Carl. Bu adam mutsuz, yaln─▒z, ba┼č─▒na gelmeyen talihsizlik kalmayan ve her ┼čeye hay─▒r diyen bir adam. Bir g├╝n bir arkada┼č─▒yla kar┼č─▒la┼č─▒yor, bu arkada┼č─▒ ona programa kat─▒ld─▒─č─▒n─▒ bu program─▒n her ┼čeye evet demek oldu─čunu anlat─▒yor ve programa kat─▒ld─▒ktan sonra hayat─▒n─▒n e─členceli m├╝kemmel ge├žti─čini anlat─▒yor.




Sonras─▒nda Carl da bu programa istemeyerek de olsa ba┼čl─▒yor ama pek de ├╝midi yok yani. Fakat sonras─▒nda de─či┼čimleri fark ediyor. Bir anda hayat─▒nda de─či┼čimler ya┼čanmaya ba┼čl─▒yor; i┼činde terfi al─▒yor bir k─▒z arkada┼č─▒ oluyor d├╝nyay─▒ geziyor falan ├ž─▒lg─▒nca ya┼č─▒yor yani.

Film hep b├Âyle devam etmiyor sonu da size pozitif d├╝┼č├╝nmenin yararlar─▒n─▒ anlatm─▒┼č oluyor, ders veriyor yani. Ben ├žok sevdim bu filmi hatta izledikten sonra bir ka├ž g├╝n hay─▒r diyememi┼čtim ger├žekten de izledikten sonra filmi hay─▒r demeden ├Ânce iki kere d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz...

─░zleyenlerin film hakk─▒nda ve yaz─▒m hakk─▒nda d├╝┼č├╝ncelerini merak ediyorum onu da yorum olarak yazars─▒n─▒z, bir ba┼čka yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere...



Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.