Ads Top

B─░'BAKAB─░L─░R M─░S─░N?



Blog ile tan─▒┼čal─▒ neredeyse bir ay oldu. Ve bu bir ay i├žerisinde blogun di─čer sosyla medya sitelerinden daha kaliteli oldu─čunu g├Ârd├╝m. Blog kullananlar─▒n ├žo─čunun okumay─▒, yazmay─▒ seven kendini ifade edebilen insanlar olmas─▒ beni mutlu etti...



Bende bir heyecanla at─▒ld─▒m bu maceraya ve bir ay i├žerisinde 30a yak─▒n yay─▒n payla┼čt─▒m. Bir ka├ž tane yorum ald─▒m, tabi ki ├žok fazla beklemiyordum ama bir ay i├žerisinde sadece bir ka├ž yorum olaca─č─▒n─▒ da d├╝┼č├╝nmemi┼čtim.

 

Blogumda kendimce deneme yaz─▒lar─▒, film yorumlar─▒ ve di─čer ilgimi ├žeken benimde ara┼čt─▒r─▒rken keyif ald─▒─č─▒m bilgileri payla┼č─▒yorum. Yorum gelmemesi beni yaz─▒lar─▒m─▒n be─čenilmedi─či d├╝┼č├╝ncesine do─čru itiyor fakat ben yaz─▒lar─▒m─▒n kendime g├Âre iyi oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum. Ve anl─▒yorum ki daha fazla yazmak i├žin en iyi motivasyonu yorumlar sa─čl─▒yor. Bunun yan─▒nda kendini geli┼čtirmeni ve yeni ┼čeyler ├Â─črenmeni de sa─čl─▒yor, seni y├Ânlendiriyor.

Diyece─čim ┼ču ki; bu acemi ba┼člad─▒─č─▒m blog maceramda bana verebilece─činiz i┼čime yarayacak bir ka├ž tavsiye var m─▒? Bu tavsiyeler blogumla alakal─▒ herhangi bir ├Âneri, ele┼čtiri vs. olabilir. L├╝tfen bu yaz─▒y─▒ okuyan herkesten bir ka├ž tavsiye istiyorum. Vakit ay─▒r─▒p yaz─▒m─▒ okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim...

10 yorum:

  1. O halde hemen bir yorum yazay─▒m size :) Ger├žekten de blog d├╝nyas─▒ bamba┼čkaym─▒┼č. Bende sadece bir ka├ž ayd─▒r buraday─▒m. Kendimce nacizane bir ka├ž fikir verebilirim.
    -Sak─▒n pes etmeyin.
    -Evet yorumlar ger├žekten de motive edici oluyor. O nedenle sizde takip etti─činiz bloglara muhakkak yaz─▒lar─▒n─▒ okuyup, m├╝mk├╝nse yorum yapmaya ├žal─▒┼č─▒n.
    -Gelen her yoruma cevap verebilirseniz g├╝zel olur. ┼×ahsen ben zaman ay─▒r─▒p yorum yapt─▒─č─▒mda ki┼či ayn─▒ nezaketi bana g├Âsteriyor mu diye bak─▒yorum. Bence bu ├Ânemli.

    Gerisi zamanla geliyor san─▒r─▒m. ─░lk etapta akl─▒ma gelenler bunlar. Umar─▒m i┼činize yarar ve blogunuz hay─▒rl─▒ olsun :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok g├╝zel tavsiyeler bunlar te┼čekk├╝r ederim. Mesaj al─▒nd─▒ :)

      Sil
  2. Ho┼čgelmi┼čsin o─člum. K─▒zlar─▒m, o─čullar─▒m bana Ece abla diyorlar, asl─▒nda teyzeleriyim. Ama gen├žleri, safiyetlerini seviyorum.
    Ba┼člarda zordur. Yabanc─▒ bir ├╝lkeye ilk defa gitmi┼č gibi oluyorsun. Bu yaz─▒n senin ba┼čkalar─▒n─▒n fikirlerine de─čer verdi─čini g├Âsterir. Art─▒ puand─▒r yani. ├ťstte yorum yapan Elif k─▒z─▒m─▒n tavsiyelerine ekleyece─čim, ilgi duydu─čun konularda be─čendi─čin bloglara ├╝ye ol ve mutlaka yorum b─▒rak o─člum. Be─čendi─čin yay─▒nlar─▒ google+ da payla┼č. Zamanla her ┼čey yoluna girer. Sana bol ┼čans diliyorum. Ece ablan.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim ├žok samimi g├╝zel bir yorum yazm─▒┼čs─▒n iz bana uzun zamand─▒r tan─▒┼č─▒yormu┼čuz hissini verdiniz tavsiyeleriniz benim i├žin ├žok degerli, dikkate alacagim, sevgiler Ece abla :)

      Sil
  3. Merhaba de─čerli Meczup Biri,

    Size ve kendime na├žizhane tek bir tavsiyem var. Kendime, ├ž├╝nk├╝ bunu duymaya benim de ihtiyac─▒m var. Vaz-ge├ž-me! Sak─▒n yazmaktan vazge├žmeyin, efendim. :)

    Yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ takipteyim :)
    Sayg─▒lar─▒mla...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim tavsiyeleriniz i├žin, bende sizin yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ severek be─čenerek takip ediyorum, ├žok degerlisiniz benim i├žin :)

      Sil
  4. Daha ├Ânce de okumu┼čtum bir ka├ž yaz─▒n─▒, ancak ya┼č─▒n─▒ fark etmemi┼čim :)
    Ya┼č─▒n i├žin (tabiki bence) olduk├ža g├╝zel yaz─▒lar, g├╝zel tespitlerin de var. ─░lk ├Ânce tebrik ediyorum seni :)
    Kendimce uzun s├╝redir yaz─▒yorum. Yazmaktan daha fazla blog okuma ge├žmi┼čim var.
    Sana verebilece─čim tek tavsiye kendin gibi olmand─▒r blogunda. OLdu─čun gibi yaz yaz─▒lar─▒n─▒... Senden par├žalar ta┼č─▒s─▒n...
    Bak o zaman nas─▒l da keyifli hale b├╝r├╝necek :))
    Sevgilerimi g├Ânderiyorum sana...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim, ├žok guzel tavsiyeler bunlar. Hepsini dikkate alaca─č─▒m. Sizin blogunuzunda s─▒k─▒ takipcisiyim keyifle okudu─čum yaz─▒lar─▒n─▒z─▒n devam─▒n─▒ bekliyorum, benim i├žin ├žok degerlisiniz :))

      Sil
  5. Arkadaslarim yazmislar. Ben ozetleyim o zaman :)
    1) imkanin varsa her g├╝n i├žerik gir. Her g├╝n olmazsa mesela haftada ├╝├ž kere gir.
    2) Sadece ve sadece hoslandigin ┼čeyleri yaz. ┼×unlar ├žok okunuyor. Onlardan yazayim bende deme.
    3) Di─čer bloglar─▒ takip et ve yorum b─▒rak.
    4) Google+ da blog gruplarina ├╝ye ol. Yazilarini Payla┼č. Zamanla okunma ve yorum say─▒n artacak.
    Ozetleyim dedim ama ├Âzeti ├žoktan ge├žti galiba. Keyifli paylasimlar :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim, tavsiyeleriniz ├žok degerli benim i├žin :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.