Ads Top

B─░R AN DURSA ZAMAN



Bir anl─▒─č─▒na dursa zaman. Her ┼čey dursa. Bir an sessizlik olsa. Buna ├žok ihtiyac─▒m var... S─▒k─▒ld─▒m ├ž├╝nk├╝ sesten, h─▒zdan hareketten. Biraz durgunluk istiyorum, s─▒k─▒ld─▒m ko┼ču┼čturmaktan, bu h─▒zl─▒ tempodan...



Ne de g├╝zel olurdu zaman dursa ama ya─čmur durmasa, ┼čelaleler durmasa ku┼člar durmasa, r├╝zgar durmasa... Onlar rahats─▒z etmiyor beni. 

Beni insanlar rahats─▒z ediyor... Bunu da battaniyemi kafama kadar ├žekip kulakl─▒─č─▒ tak─▒p m├╝zi─čin sesini sona kadar a├žarak bir yere kadar idare edebiliyorum. Evde s─▒cak ├žikolata yudumlarken kitap okuyarak film izleyerek bir yere kadar gidiyor... 

─░llaki birileri b├Âl├╝yor huzurunu, mutlulu─čunu... Benim zaman─▒n durmas─▒na ihtiyac─▒m var. Biraz e─členmeye...



D├╝┼č├╝nmeye ihtiyac─▒m var benim, sessizli─če, durgunlu─ča... Sonras─▒nda devam etsin zaman sorun de─čil. Biraz mutlu olmak benimde hakk─▒m. Ger├žekten ├žok s─▒k─▒ld─▒m...



Belki de herkesin ihtiyac─▒ var bunlara... Belki de hepimiz s─▒k─▒ld─▒k, s─▒k─▒lmaktan bile, s─▒k─▒ld─▒k.

┼×u anki ruh halimi tam olarak anlatan ┼čark─▒ ┼čurada.

Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.