Ads Top

Bitsin Art─▒k Bu 2016!



Hayat─▒m─▒n en hayal k─▒r─▒kl─▒klar─▒yla dolu stresli, mutsuz, hay─▒rs─▒z bir y─▒l oldu 2016. ├ťlkemizde pek de iyi ┼čeyler getirdi─či s├Âylenemez. Biri bitirsin art─▒k ┼ču 2016 y─▒ ne bitmek bilmez bir y─▒ld─▒r bu arkada┼č. Direk ge├želim 2017'ye mi ge├žiyoruz 35'e mi 23'e neye ge├žiyorsak ge├želim. Neden olmas─▒n d├╝nyadan ba─č─▒ms─▒zl─▒─č─▒m─▒z─▒ ilan ettik zaten saatleri geri almad─▒k bir kararname ile de girmeyelim 2017 ye direk atlayal─▒m 18'e 23'e felan. haha. Bence olur insanlarda bunu garipsemez. Kimsede ├ž─▒k─▒p mant─▒kl─▒ bir a├ž─▒klamada yazmaz. Al─▒r ve orada kapan─▒r konu. Eee tabi bi bildikleri var da al─▒yorlar tabi can─▒m. Biz anlamay─▒z onlar bizim i├žin en iyiyi bilirler... 

Neyse 2017'ye az kald─▒. Farkl─▒ uyanmak istiyorum, her ┼čeyi geride b─▒rak─▒p yeni bir ba┼člang─▒├ž yapmak. Her ┼čey daha g├╝zel olacak demek istiyorum her ne kadar buna tamamen inanmasam da ├ž├╝nk├╝ geriye d├Ân├╝p bakt─▒─č─▒mda gelece─čin fragman─▒n─▒ g├Âr├╝yorum sanki. Bilmiyorum. Benim i├žin g├╝zel bir y─▒l olacak ama ├╝lkem i├žin g├╝zel olur mu? Bilmiyorum ├ž├╝nk├╝ hep daha k├Ât├╝ye gidiyor. Daha iyiye gidece─čine inanmak istiyorum ben. Gelece─čimizin g├╝zel olmas─▒n─▒ istiyorum. Daha uzun bir yol var gibi hissediyorum ├Ân├╝mde. Kar┼č─▒ma zorluklar engeller ├ž─▒kmamas─▒n─▒ istiyorum. Bu tart─▒┼čmalar─▒ bir kenara b─▒raksa da bizi y├Ânetenler biraz ger├žek ama├žlar─▒n─▒n fark─▒na varsa. As─▒l g├Ârevlerini yapsalar. Bu olanlar son olsun. Son olsun bu ter├Âr sald─▒r─▒lar─▒, ├Âl├╝mler, tecav├╝zler son olsun. Son olsun mutsuzluklar, ├Âfke dolu s├Âzler, kavgalar. Son olsun t├╝m k├Ât├╝ ┼čeyler. Yeniden ba┼člayal─▒m. 2017 g├╝zel ge├žsin i┼čte ya g├╝zel ge├žirelim ┼ču gelecek y─▒l─▒, l├╝tfen...




3 yorum:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.