Ads Top

KIRI┼×IK G├ľMLE─×─░MLE MUTLUYUM BEN...



Baz─▒ yapt─▒─č─▒m─▒z ┼čeyler vard─▒r, bu ┼čeyler yapmak isteyip de yapt─▒klar─▒m─▒z de─čil yapmak istemesek de kendimizi yapmak zorunda hissetti─čimiz ┼čeylerdir. Bunlardan biri olarak da ├╝t├╝ yapmay─▒ ├Ârnek g├Âsterebiliriz. ├ťt├╝y├╝ neden yapar─▒z ki? ─░htiyac─▒m─▒z oldu─ču i├žin mi? Yoksa ihtiyac─▒m─▒z oldu─čunu sand─▒─č─▒m─▒z i├žin mi? Benim ihtiyac─▒m yok ben k─▒r─▒┼č─▒k g├Âmle─čimle de mutlu olabilirim... Bana daha ├žekici geliyor belki k─▒r─▒┼č─▒k g├Âmlek kim ├ž─▒km─▒┼č da ├╝t├╝l├╝ p├╝r├╝zs├╝z giyme kural─▒n─▒ koymu┼č ki...

E─čer ben sa├ž─▒m─▒ sa─ča taray─▒p mutlu oluyor isem birinin bana sola yat─▒r b├Âyle iyi durmuyor demesi benim sa├ž─▒m─▒ de─či┼čtirmeme sebep olamaz, olmamal─▒. Ben ba┼čkalar─▒ i├žin neden kendimi rahats─▒z edeyim ki. Bu benim hayat─▒m ve bu hayatta ├Ânemli olan benim. Bu bencilce bir davran─▒┼č de─čildir ├ž├╝nk├╝ yapt─▒klar─▒m─▒n ├Ârne─čin sa├ž─▒m─▒ istedi─čim tarafa taramam veya ├╝t├╝s├╝z g├Âmlek giymemin kimseye bir zarar─▒ olmaz... Fazla yemek yememeliyim kilo al─▒r─▒m, ince belli olmal─▒y─▒m, tarz k─▒yafetler giymeliyim, son ├ž─▒kan telefondan almal─▒y─▒m, makyaj yapmal─▒y─▒m, g├╝zel g├Âr├╝nmeliyim, kimseden fark─▒m olmamal─▒. Ger├žekten olmamal─▒ m─▒? Ger├žekten bunlar─▒ yapmal─▒ m─▒y─▒m? Yapmak zorunda m─▒y─▒m? Yapmasam da olur mu? Tabi ki olur...


Bu davran─▒┼člar─▒m─▒z normal d─▒┼č─▒. Sadece ba┼čka insanlar─▒n ne d├╝┼č├╝nece─čini ├Ânemsedi─čimiz i├žin yapmak zorunda oldu─čumuz ┼čeyler, baya normal d─▒┼č─▒. Ben ger├žekten g├╝zel giyinmeyi seviyor muyum? Yoksa g├╝zel giyinir isem ba┼čka insanlar benim hakk─▒mda g├╝zel d├╝┼č├╝n├╝r diye mi g├╝zel giyinmeyi sevdi─čimi d├╝┼č├╝n├╝yorum?

2 yorum:

  1. i┼čte bu, arad─▒─č─▒m kelime tam olarak bu '' normal d─▒┼č─▒ '' as─▒l garip olan da birilerinin bize onu yapma bunu yapma diyebilecek c├╝reti g├Âstermesi,onlara bu hakk─▒ veriyor olmam─▒z.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.