Ads Top

KL─░NOMAN─░: (HEP─░M─░Z─░N TAKINTISI)


Klinomani: So─čuk ve kasvetli g├╝nlerde uzun saatler boyunca yatakta kalmak istemek ├žok yayg─▒n ve do─čal bir durum. Fakat Klinomani rahats─▒zl─▒─č─▒ olan ki┼čiler i├žin ├Âzellikle ya─čmurlu ve karl─▒ g├╝nlerde yataktan ├ž─▒kmak tamamen bir i┼čkence hissi yaratabilir. Bu ki┼čiler g├╝nler boyunca yatakta kalabilirler. Klinomani, Yunanca da uyuma tak─▒nt─▒s─▒ anlam─▒na geliyor. Bu ki┼čiler yataklar─▒na, yast─▒klar─▒na ve yorganlar─▒na a┼č─▒r─▒ bir sevgi besliyor.

Aaa ben dedi─činizi duyar gibiyim... 



├ľncelikle ben bunun bir hastal─▒k veya tak─▒nt─▒ oldu─čunu d├╝┼č├╝nm├╝yorum, hastal─▒ksa da hepimiz hastay─▒z arkada┼č. Kim ister ki so─čuk, karanl─▒k bir sabahta ZIRRR diye ├žalan bir alarm sesiyle uyan─▒p s─▒cak yata─č─▒n─▒, yumu┼čak yast─▒k ve yorgan─▒n─▒ terk etmeyi. Resmen ├ž─▒lg─▒nl─▒k ben bir en az 5 dakika ├ž─▒kamam. Hatta yata─č─▒mda giyinip servisin kornas─▒n─▒n sesini duyduktan sonra yataktan ├ž─▒kt─▒─č─▒m─▒ bilirim. Ben yata─č─▒m─▒ seviyorum ya....


┼×uraya da bir kitaptan iki c├╝mle koyal─▒m:


Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.