Ads Top

Stajyer Ne ─░┼č Yapar?




Ahh, en sevmedi─čim staj yapmak. Daha yeni ba┼člad─▒m 3 ay felan oldu. ─░lk zamanlar bir farkl─▒l─▒k olarak geldi g├╝zeldi. Sonras─▒nda ├╝st ├╝ste sorumluluklar sa├žma sapan i┼čler falan. Mesela ben muhasebe okuyan biri olarak, satajda dan─▒┼čman olarak giri┼čte duruyorum, b├Âl├╝m├╝mle ├žok alakas─▒z bir i┼č neredeyse psikoloji okuyorum gibi hissediyorum. G├╝nde neredeyse 300 civar─▒ insanla konu┼čuyorum ve staja ba┼člamadan ├Ânce g├╝nde en fazla 6, 7 insanla konu┼čuyordum, bu y├╝zme bilmeyen birini denize atmak gibi bir ┼čey oldu. Bunun yan─▒nda gelen insanlar─▒n her biri farkl─▒ farkl─▒ insanlar kimisi sinirli kimisi e─členceli kimisi ├žatmak i├žin yer ar─▒yor kimisi okuma yazma bilmiyor kimisi derdin anlatacak ├╝├ž be┼č kelimeyi yan yana getiremiyor ve bunu sosyal fobik olan ben t├╝m g├╝n idare etmeye ├žal─▒┼č─▒yorum 17 YA┼×IMDAYIM. 

Her neyse i├žimi d├Âkt├╝kten sonra bug├╝n neredeyse her g├╝n ya┼čad─▒─č─▒m s─▒radan bir olay─▒ anlatmak istiyorum. Olay ┼č├Âyle; benim ├žal─▒┼čt─▒─č─▒m yer 2 katl─▒ ve bir de bodrum kat─▒nda mutfa─č─▒ var, Benden ├╝st katta bir ├žal─▒┼čandan bir evrak getirmemi s├Âylediler, gittim. Bana evra─č─▒n daha haz─▒r olmad─▒─č─▒n─▒ s├Âyledi ve bana ba┼čka bir evrak verdi ''onu haz─▒rlayana kadar sen bunu bana fotokopi makinas─▒ndan tara.'' dedi. Bende taramaya giderken ba┼čka bir ├žal─▒┼čan da ''oraya giderken ┼čunu da fotokobi ├žekersin'' dedi. Tamam dedim. Tam fotokobi makinas─▒na vard─▒m oradaki ├žal─▒┼čan da ''ben bunlar─▒ fotokobi ├žekerim sen git bana a┼ča─č─▒dan kahve getir'' dedi. A┼ča─č─▒ya indim 5, 6 dakikada kahveyi yapt─▒m ve merdivenleri yukar─▒ ├ž─▒karken bi an sorgulamaya ba┼člad─▒m, ulan ben ne yap─▒yordum ne yap─▒yordum diye. ├çabucak merdivenleri ├ž─▒k─▒p kahveyi verdim ve fotokobileri ├žekmemi┼čti. (hepsi sorumsuz bunlar─▒n) 

Her neyse h─▒zl─▒ bir ┼čekilde her ┼čeyi halledip a┼ča─č─▒ya evra─č─▒ g├Ât├╝rd├╝m. Bir de a┼ča─č─▒da demesinler mi bana iki dakikal─▒k i┼či yapam─▒yorsun diye. Vallahi ├ž─▒ld─▒r─▒cakt─▒m. T├╝m stajyerler bunu ya┼č─▒yor mu merak ediyorum vallaha. Ne zor i┼čmi┼č karde┼čim bu ya. off. 

6 yorum:

  1. bu ba┼čl─▒─č─▒n ad─▒n─▒ nas─▒l stajyer olunur? , bir stajyerin g├╝nl├╝─č├╝ olarak de─či┼čtirebilirsin :D ben de bug├╝n staj i├žin m├╝lakata gittim bakal─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim ara s─▒ra b├Âyle an─▒lar payla┼čmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. Umar─▒m staj i├žin kabul edilirsiniz :)

      Sil
  2. Allah o insanlara hem ak─▒l, fikir hem de insaf versin o─člum. Gen├žlerin i┼či ├žok zor yahu. Bizim zamanlarda bu zorluklar yoktu. Kolay gelsin o─člum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim Ece abla her┼čeyin zorlu─ču oluyor illaki. :)

      Sil
  3. ahahahaaaaa :)))
    Stajyerlerin ortak kaderi galiba bu :;)))

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.