Ads Top

Uzayl─▒yla Kar┼č─▒la┼čsam



Bu g├╝nlerde twitter g├╝ndeminde baya uzayl─▒ konular─▒ vard─▒. Bug├╝n de #Uzayl─▒ylaKar┼č─▒la┼čsam konusu g├╝ndemde idi. Baya komik espiriler yap─▒ld─▒ olaya  komedi taraf─▒ndan bakt─▒ ├žo─ču ki┼či. Eh tabi e─členceliydi fakat bu kadar da her ┼čeyi g─▒r g─▒ra almamak laz─▒m ben baya ciddi ciddi d├╝┼č├╝nd├╝m.

┼×uan da uzayl─▒lar─▒n dost canl─▒s─▒ olduklar─▒n─▒ varsayarak anlat─▒yorum zaten de dost canl─▒s─▒ olduklar─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum ├ž├╝nk├╝ ├Âyle olmasalard─▒ ├žoktan ama├žlar─▒n─▒ ger├žekle┼čtirmi┼č olurlard─▒. Sen o kadar uzakl─▒ktaki galaksiden ─▒┼č─▒k h─▒z─▒ndan daha y├╝ksek bir h─▒zla buraya gel D├╝nya'l─▒lar─▒n basit silahlar─▒ndan m─▒ korkacaks─▒n, neyse.

─░lk yapaca─č─▒m ┼čey ┼čoka girmemeye ├žal─▒┼čmak olurdu ├ž├╝nk├╝ baya ├╝rk├╝t├╝c├╝ al─▒konulma hikayeleri okudum. Sonras─▒nda ise onunla anla┼čmaya ├žal─▒┼č─▒rd─▒m dil olarak fakat onlar─▒n telapati ile anla┼čt─▒klar─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum fakat birden ├žok uzayl─▒ ─▒rk─▒ oldu─ču tahmin ediliyor hepsinin anla┼čma tekni─či ayn─▒ olmayabilir. 

Bunun en iyi anlatan film yak─▒n zamanda ├ž─▒kan Arrival filmi onun hakk─▒nda bir yorum yazm─▒┼čt─▒m ona da ┼čuraya t─▒klayarak gidebilir okuyabilirsiniz. Ne kadar g├╝zelmi┼č kendi blogundan kendi reklam─▒n─▒ yapmak. Neyse devam ediyorum, umar─▒m rahats─▒z olmuyorsunuz arada konuyu da─č─▒t─▒yorum  sohbet tarz─▒nda, do─čal olsun istiyorum.

Devam ediyorum anla┼čt─▒ktan sonra sorular sormaya ba┼člar─▒m ama ne sorular b─▒kt─▒rabilirim yani ┼čuan bile akl─▒ma onlarca soru geliyor. Neden geldiniz? Neden daha ├Ânce gelmediniz? Nereden geldiniz? Neye inan─▒yorsunuz? gibi.

Sonras─▒nda da isteklerimi s─▒ralard─▒m belli ki insanlar─▒n ├Âzg├╝r iradelerine kar─▒┼čm─▒yorlar fakat yine de ┼čans─▒m─▒ denerdim ┼ču D├╝nyaya bir ├žeki d├╝zen vermelerini isterdim. ├çok karma┼č─▒k sa├žma bir D├╝nyada ya┼č─▒yoruz ├ž├╝nk├╝ hi├ž mutlu de─čilim.

B├Âyle b├Âyle devam ederdim yani iyi niyetli isteklerle. Bu arada e─čer uzayl─▒ ile ilgili konulara kar┼č─▒ ├Âzel bir merak hissediyor iseniz Haktan Akdo─čan'─▒n HaberT├╝rk kanal─▒nda yay─▒nlanan ├ľteki G├╝ndem program─▒na konuk oldu─ču b├Âl├╝mleri youtubeden bulup izlemenizi tavsiye ederim ve ─░lhan Berat Y─▒lmam diye bir youtube kanal─▒ var b├╝y├╝k hayranl─▒kla takip ediyorum ona da bir g├Âz atabilirsiniz.

Ee siz ne yapard─▒n─▒z uzayl─▒larla kar┼č─▒la┼čsayd─▒n─▒z yaz─▒n yorumlara olur mu? Yaz─▒m hakk─▒nda d├╝┼č├╝ncelerinizi de merakla bekliyorum.

Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.