Ads Top

Yeni Mi Bir Yıl? 200 İzleyici Mi?



Sonunda gelmek bilmeyen yeni yıl geldi. Daha gelmedi aslında ama gelecek. Gelecek herhalde. Peki yeni yıla nasıl gireceğiz. Ben güzel bir restoranda, canlı müzik eşliğinde sevdiklerimle yemek yerken girmeyeceğim tabi. Evimde pijamayla otururken Tv izleyerek ailemle gireceğim. Hani var ya bir hafta önce çekilmiş ama yılbaşında yayınlanan yılbaşı programları, hani 10dan geriye sayıyorlar ama bir hafta önce, ha işte belki onları izlerim. Ya da uyurum. Şaka şaka ne uyuması gece yarısı havai fişekleri izlemeyecek miyim? İzleyeceğim tabi. Sonra uyurum. Sabah uyanırım ve hayata devam. Umarım değişen sadece takvimdeki sayılar olmaz. Bir çok üzücü şey tekrar yaşanmaz, umarım. Yazı da çok kısa oldu ya. Acaba hedefler koysam mı? Şu aralar blog sayfaları 2016 için koyduğu hedefleri hakkında yazılar paylaşıyorlar ve okurken keyif alıyorum açıkçası. Bu yüzden bende 2017 için bir kaç hedef yazacağım bakalım başarabilecek miyim? Bu yıl ygs sınavına da çalışacağım için yüksek hedefler beklemeyin, okey?

52 FİLM 


Daha fazlasını da başarabilirim, fakat hedefim şu kadar olsun geçince sevineyim bari.

30 KİTAP


Belki sizin için az görünebilir ama ben düzenli kitap okuyamıyorum. Yarısına kadar okuyup sonra bırakıyorum felan ama biraz dayanıp şu hedefimi tamamlayacağım.

BLOG SAYFAMDA 200 İZLEYİCİ!


İşte bu yüksek bir hedef, ama başarabileceğime inanıyorum. Neredeyse 2 aydır blog sayfamı kullanıyorum ve şimdiden  17 izleyicim oldu. 200 fazla gibi görünüyor olacak ama ya.

Hedefler şimdilik bunlar... Nasıl? İyi mi?

6 yorum:

  1. Umarım hedeflerinize ulaşır ve mutlu bir yol geçirirsiniz, efendim :)
    Ben 200'ü geçeceğinize eminim... Sadece biraz zaman ve sabır...
    Mutlu seneler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizi örnek almaya çalışıyorum bu sayede 200'ü geçeceğim :DD

      Sil
  2. Hahaha, pijama tvye geçişin güldürdü :). Mutlu yıllar :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmenize sevindim :) Size de mutlu yıllar :D

      Sil
  3. Çok güzel hedefler olmuş. İzleyici sayın daha da artacaktır bence :) Sen yılmadan devam et.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.