Ads Top

DUYURU | Blog Yay─▒n Plan─▒ | Zinciri K─▒rma!



Yeniden merhaba, blogda ge├žen ├╝├ž ay─▒n ard─▒ndan bir ┼čeyler hissetmeye ba┼člad─▒m. Galiba oluyor ya, olacak bu i┼č, blogger olaca─č─▒m. Buradan t├╝m okuyucular, te┼čekk├╝r ediyorum. Bu ├╝├ž ay i├žinde en ├žok kulland─▒─č─▒m c├╝mle buydu blogda. Okuyuculara sayg─▒lar─▒ndan, sevgilerinden, samimiyetlerinden dolay─▒ ne kadar te┼čekk├╝r etsem de az zaten. Art─▒k az ├žok tan─▒n─▒yor gibi hissediyorum kendimi ama bir Murat Boz de─čiliz. (yazar sa├žmalamaya ba┼člad─▒, bak bak bir de yazar diyor kendine, bu ├žocuk u├žmu┼č baya) tabi oluruz in┼čallah yazar da oluruz. Neden olmayal─▒m. Oluruz herhalde. Yaz─▒yoruz bir ┼čeyler sonu├žta.

Ha ben blog yay─▒n plan─▒n─▒ a├ž─▒klayacakt─▒m.

Bug├╝n oturdum, akl─▒ma gelen konuyu yaz─▒yorum, ele┼čtiri deneme falan. Bilirsiniz ki bazen g├╝nde ├╝├ž yay─▒n payla┼č─▒yorum, bir sonraki g├╝ne hi├ž bir ┼čey kalm─▒yor. Plans─▒z payla┼č─▒yorum ├Âyle. Ben de bir plan yapmaya karar verdim (asl─▒nda hepsini bug├╝n payla┼čas─▒m var ­čśä) Her g├╝n ak┼čam saat 21:00'da bir yay─▒n...


Neden Her G├╝n!


Youtube'de Bar─▒┼č ├ľzcan─▒ biliyorsunuzdur. Bilmiyorsan─▒z da tavsiye ederim. Kanal─▒nda ├žok yararl─▒ bilgiler payla┼č─▒yor her pazar, g├╝n say─▒yorum videolar─▒ i├žin. Bir videosu vard─▒ ├žok etkilendim. Zinciri K─▒rma videosu. Durun ┼čuraya koyay─▒m. ─░sterseniz izleyin sonra devam edersiniz okumaya, isterseniz de devam edin, sonra izlerseniz, siz bilirsiniz ya.


Her g├╝n hayalin i├žin bir ┼čey yap!


Ne kadar g├╝zel bir s├Âz. Ne i├žin ya┼č─▒yoruz? Hayallerimiz i├žin de─čil mi? Hayallere ula┼čma umudu ile ya┼č─▒yoruz her g├╝n, bize motivasyonu sa─člayan da hayallerimiz. 

Ben de hayallerim i├žin yaz─▒yorum bu yaz─▒y─▒. Her g├╝n de yazaca─č─▒m. Hep yaz─▒n─▒n biti┼člerinde zorlan─▒yorum ya. Nas─▒l bitirece─čim? Sonu├ž b├Âl├╝m├╝ hep zor be. Sonucu s├Âylemek de ne haddime. Sonu├ž her ki┼čiye g├Âre de─či┼čmez mi? bol soru i┼čaretli bir bitiri┼č oluyor. Herkes kendine g├Âre sonu├ž bulmal─▒, ├Âyle de─čil mi?



24 yorum:

  1. Ben de Bar─▒┼č ├ľzcan'─▒ bu video ile tan─▒d─▒m ve hayran kalm─▒┼čt─▒m. O g├╝nden beri takip ediyorum bende. Her g├╝n bir yaz─▒ gir. T├╝m profesyonel bloggerlarda b├Âyle s├Âyl├╝yor zaten. Plan yapmak en iyisi :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, bir de her g├╝n ├Âzg├╝n kaliteli olmak gerek baya yorucu ve g├╝zel g├╝nler bekliyor bizi =D

      Sil
  2. Video cok motive edici. Guzel paylasim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, Bar─▒┼č ├ľzcan─▒n youtube kanal─▒nda onlarca bunu gibi motive edici videosu var izlemenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Bar─▒┼č ├ľzcan'─▒ uzun bir s├╝redir takip ediyorum. Bu videosunu izledi─čimde zinciri k─▒rma olay─▒n─▒ hayat─▒ma yans─▒tt─▒m fakat bir noktada k─▒rd─▒m. Umar─▒m sen uzun bir s├╝re plan─▒na sad─▒k kal─▒rs─▒n. Fakat nas─▒l yap─▒yorsun ya? Cidden her ak┼čam yaz─▒ payla┼čmak zor de─čil mi? Yoksa ben ├žok mu ├╝┼čengecim?

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bence bu biraz da hayattaki ├Âncelik s─▒ras─▒yla alakal─▒ bir konu. Biraz da bo┼č vakti de─čerlendirme. Mesela ben de her g├╝n Ygs s─▒nav─▒na ├žal─▒┼čan arkada┼člar─▒ma da ayn─▒ soruyu soruyorum zor de─čil mi diye. Onlar─▒nda hayattaki ├Âncelik s─▒ras─▒ s─▒nav. Bir de baya bo┼č vaktim var s─▒k─▒lmamak i├žin yaz─▒yorum, yorumlar da bunun ├Âd├╝lleri gibi bir ┼čey. Bir yaz─▒ma yorum gelmedi─činde bir sonraki g├╝n istemeyerek yaz─▒ yaz─▒yorum ama uzun zamand─▒r her yay─▒n─▒ma yorum geliyor, rahat─▒m o y├╝zden =D

      Sil
  4. Planl─▒ ve d├╝zenli aral─▒klarla yaz─▒ yay─▒nlamak her a├ž─▒dan faydal─▒d─▒r..Ziyaret├žilerinize yeni yaz─▒lar i├žin al─▒┼čkanl─▒k kazand─▒rm─▒┼č olursunuz. Ayr─▒ca da SEO bilgilerinden birini daha yerine getirmi┼č olursunuz..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, ┼ču SEO i┼čini de yava┼č yava┼č anlamaya ba┼člad─▒m. Sizin blogunuz ve sizin blogunuz t├╝r├╝nde olan bloglar sayesinde =D

      Sil
  5. Payla┼č─▒mlar─▒n─▒z─▒ takip edece─čim. Umar─▒m yay─▒nlar─▒n─▒z planl─▒ olarak devam eder.

    Yan─▒tlaSil
  6. ben de bu zincire bu y─▒l x/365 ┼čablonlu yaz─▒lar─▒mla ba┼člad─▒m :) her g├╝ne en az bir yaz─▒

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim 1/365 ten beri takip ediyorum zaten =D Fikir ├žok g├╝zel :)

      Sil
    2. bunu duydu─čuma sevindim te┼čekk├╝rler :)

      Sil
  7. Ben de her g├╝n d├╝zenli olarak bir yay─▒n payla┼č─▒yorum.Kafa da─č─▒tmaya ihtiyac─▒m varsa bazen iki oluyor ama ├žok nadir.Zaten planl─▒ oldu─čum i├žin benim i├žin s─▒k─▒nt─▒ yok.Zinciri k─▒rma felsefesini daha ├žok ye─čenlerde oturtmaya ├žal─▒┼č─▒yorum :) Kolay gelsin sana da...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Size de kolay gelsin, plan─▒ oturtunca ├žok da zor gelmiyor g├╝nde bir yay─▒n. Bir de seviyorsak payla┼čmay─▒ hi├ž zor de─čil :)

      Sil
  8. Bar─▒┼č ├ľzcan'─▒ bilmiyordum takip edeyim hemen :) G├╝zel motive olmu┼čsun bence sen umar─▒m b├Âyle de devam eder :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Umar─▒m devam eder. Devam edece─čine inan─▒yorum =D

      Sil
  9. Cafe Tigrisin blog ke┼čif etkinli─činden geliyorum ve sizi takibe ald─▒m. Bana da beklerim muhakkak.

    www.nilgunozenaydin.com

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.