Ads Top

A┼×IRI GEREKS─░Z 21 B─░LG─░! BEN UYARDIM!


Eh ben sizi uyard─▒m a┼č─▒r─▒ gereksiz dedim. Ba┼čl─▒yoruz ­čśä




1. Patetesin k─▒zarmas─▒ i├žin utanmas─▒na gerek yoktur.

2. G├Âzden d├╝┼č├╝nce sakat kalmazs─▒n─▒z.

3. D├╝nya ├╝zerinde bilinen gizli anla┼čma yoktur.

4. Kulak zar─▒yla tavla oynayamazs─▒n─▒z.

5. ─░├žerde dizisinin baz─▒ sahneleri d─▒┼čarda ├žekilmi┼čtir.

6. Peri bacalar─▒ndan duman ├ž─▒kmaz.

7. Para┼č├╝t olmadan da atlayabilirsiniz, ancak sadece bir kez.

8. Binali y─▒ld─▒r─▒m tek ki┼čidir.

9. Omurilik so─čan─▒ kuru fasulyenin yan─▒nda yenmez.

10. Pudingi ├žay ka┼č─▒─č─▒yla yerseniz daha ├žok puding yemi┼č olmazs─▒n─▒z.

11. Meyveyi soyman─▒z i├žin sap─▒k olman─▒z gerekmez.

12. G├Âkdelenler g├Âkleri delmez.

13. Kuponlar uykular─▒ gelince yatmaz.

14. Newton yer├žekimini bulmadan ├Ânce insanlar u├žmuyordu.

15. Bizans─▒n y─▒k─▒lma sebebi deprem de─čildir.

16. Deniz analar─▒ denizin analar─▒ de─čildir.

17. Tavuk yumurtas─▒n─▒n i├žinden tavuk ├ž─▒kma ihtimali at ├ž─▒kmas─▒ndan fazlad─▒r.

18. Her g├╝n 3 ceviz yerseniz ├žocu─čunuz %50 ihtimalle erkek olur.

19.  Kad─▒nlar─▒n hamile kalma ihtimali, erkeklerden fazlad─▒r.

20. G├╝nde iki seferden fazla di┼člerinizi f─▒r├žalarsan─▒z  araban─▒z─▒n benzini daha h─▒zl─▒ bitmez.

21. ├ľn├╝n├╝zden kara kedi ge├žmesi hayvan─▒n bir yerlere gitmekte oldu─čunu g├Âsterir.


Bu bilgilere YOK ARTIK diyorum ve arada blogta veya youtube de g├Ârd├╝─č├╝m sizi ┼ča┼č─▒rtacak 10 bilgi, bu hafta ├Â─črendi─čim 30 bilgi yada sa├žma sapan g├╝nl├╝k hayatta kar┼č─▒m─▒za ├ž─▒kmayacak gereksiz bilgilerin bu yukar─▒daki bilgilerden farks─▒z oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum sadece i├ži bo┼č bilgiler bunlar ama fazla okunup izlendi─či i├žin payla┼č─▒l─▒yor, bende payla┼čt─▒m. Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝rler, yorum yapmay─▒ unutmay─▒n...

Kaynak: https://www.instagram.com/asirigereksizbilgiler/

6 yorum:

  1. Çok güzel. Devamı vardır umarım :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. A┼ča─č─▒da kaynak belirttim o instagram hesab─▒nda ├žok fazla var bu t├╝r bilgiler :)

      Sil
  2. Yan─▒tlar
    1. Aynen dalga ge├žercesine keyifli :D

      Sil
  3. Ba┼čl─▒─č─▒ okumu┼čtum ama bu kadar─▒n─▒ beklememi┼čtim a├ž─▒k├žas─▒, cidden a┼č─▒r─▒ gereksizlermi┼č. :D

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.