Ads Top

Belgesel ├ľnerisi | ─░lahi Komedi!!

  

Film izlemeyi sevdi─čim kadar belgesel izlemeyi de severim. Bu belgeseller tabi ki hayvanlar─▒n hayat─▒ belgeselleri de─čil, s─▒k─▒ld─▒k onlardan, aslandan, geyikten, balinadan. Ben daha ├žok bilim, evren, din, tarih, psikoloji konulu belgeselleri tercih ediyorum. Bu belgeseli yakla┼č─▒k bir y─▒l ├Ânce izlemi┼čtim ve b├╝y├╝k ├Ân yarg─▒yla yakla┼čm─▒┼čt─▒m. Belgeselde bir komedyen, ├╝├ž b├╝y├╝k dini gezip baz─▒ guruplara sorular soruyor, ele┼čtiride bulunuyor ve hatta dalga bile ge├žiyor... Komik olan yerleri de var, sinirlendiren yerleri de. Ben bu belgeseli ├žok sevmi┼čtim ve izlemenizi ├Âneriyorum. Normal bir film uzunlu─čunda. Bize farkl─▒ bak─▒┼č a├ž─▒lar─▒ g├Âstermeye ├žal─▒┼č─▒yor fakat ┼ču do─črudur bu yanl─▒┼čt─▒r demiyor, sadece benim fikrim budur diyor... 

─░nternette ''Religulous'' veya ''─░lahi komedi'' diye arat─▒rsan─▒z t├╝rk├že altyaz─▒l─▒ versiyonlar─▒n─▒ bulabilirsiniz...

4 yorum:

  1. ├çok te┼čekk├╝rler :)

    Belgesel, benim i├žin s─▒n─▒rs─▒z konuda. ├ľnceli─čim do─ča. Ancak y─▒rt─▒c─▒lar─▒, onlar─▒n avlanmas─▒n─▒ i├žerenlere bakam─▒yorum. Avlar─▒n─▒ bo─čazlamalar─▒na filan. Ama su ku┼člar─▒ mesela. Doyumsuzdur. Bir da─čl─▒k b├Âlgenin d├Ârt mevsimi, bir ├žin ya da Japon sanat─▒n─▒n tan─▒t─▒m─▒.

    Bahsettikleriniz ├žok ilgin├ž. Akl─▒mda olacak :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim :) Asl─▒nda her ne konuda olursa olsun yeni ┼čeyler ├Â─črenmek mutluluk veriyor. O y├╝zden izlemek, okumak, dinlemek laz─▒m s─▒n─▒rs─▒z konuda =D

      Sil
  2. bu belgeseli izlemedim ilk f─▒rsatta bakabilirim. Belgesel tad─▒nda bir film izlemi┼čtim ├žok harikayd─▒
    ismi ay─▒ belgesellere ta┼č ├ž─▒kar─▒r ama belgesel de─čil bir film izlemeni tavsiye ederim

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi bir ara g├Âz atar─▒m begenirsem payla┼č─▒r─▒m blog sayfamda =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.