Ads Top

Blog'da 2 Ay! D├ť┼×├ťNCELER─░M!


Blogda 2 ayd─▒r yaz─▒yorum. ─░lk ba┼člarda sadece s─▒k─▒lm─▒┼čt─▒m ve e─člence i├žin kurmu┼čtum. Sonra da buran─▒n samimiyeti bir farkl─▒ geldi bana. Nas─▒l daha ├Ânce ben buray─▒ ke┼čfedemedim. Tam benlik yermi┼č buras─▒. Ben de hep kendimi yazarak daha iyi ifade etti─čimi d├╝┼č├╝n├╝yordum, buray─▒ ke┼čfetmem iyi oldu...

Baya bir heyecanla ba┼člad─▒m. Akl─▒ma ne geliyorsa yazd─▒m, bir s├╝r├╝ kategori a├žt─▒m, temalar de─či┼čtirdim, ├žok zaman ge├žirdim burada. ├çok sevdim ben buray─▒. ─░nsanlar─▒ farkl─▒ buran─▒n sayg─▒l─▒, bilgili, d├╝┼č├╝nen, en ├Ânemlisi de okuyan. Ne ├žok konu┼čup da okumayan var, oysa buras─▒ konu┼čmaktan ├žok okuyor...

Bir kemik kadro denilebilecek 15, 20 ki┼či var blogda. Nereye baksam onlar─▒ g├Âr├╝yorum, herkese yorum yap─▒yor destek oluyorlar, sayg─▒l─▒ bir ileti┼čim var aralar─▒nda. Bana da destek oldular, yorum yapt─▒lar. Onlara ne kadar te┼čekk├╝r etsem azd─▒r. ┼×├Âyle hissettirdiler bana; sanki buras─▒ samimi bir mahalleydi insanlar─▒n birbirini ziyaret etti─či, ben de buraya yeni ta┼č─▒nd─▒m. Ve bu mahalleyi ├žok sevdim...

Pek ya┼č─▒tlar─▒m─▒ g├Âremedim buralarda, bu arada 17 ya┼č─▒mday─▒m. Neredeler bu karde┼člerim. Ne yap─▒yorlar acaba? Neler ka├ž─▒rd─▒klar─▒n─▒ eminim bilmiyorlar. Asl─▒nda olmamalar─▒ biraz da ho┼čuma gidiyor, gelecekler ┼čimdi sa├žma sapan yaz─▒lar yazacaklar falan, k├╝f├╝r edecekler. ─░yi g├╝zel b├Âyle i┼či olan, olgun, ya┼č─▒ benden b├╝y├╝k insanlar─▒n yaz─▒lar─▒n─▒ okumay─▒ seviyorum, tecr├╝belerinden yararlanm─▒┼č oluyorum onlar─▒n. ├çok da g├╝zel yaz─▒yorlar... En sevdi─čim blog sayfas─▒ Daha Mutlu Daha ─░yi Bir Hayat M├╝mk├╝n . ├çok g├╝zel yaz─▒lar─▒ var blogu a├žt─▒─č─▒mdan beri yaz─▒lar─▒n─▒ takip ediyorum. ├çok yararl─▒ buluyorum yazd─▒klar─▒n─▒. Ayr─▒ca  ki┼čisel geli┼čim t├╝r├╝ yaz─▒lar─▒ sevdi─čim i├žin bay─▒l─▒yorum yazd─▒klar─▒na. Yazar─▒ da uzman psikolog dan─▒┼čman. Ben daha da bir ┼čey demiyorum, gidin okuyun hemen...

─░nsanlar─▒n yorum yapmas─▒yla , kaliteli, sayg─▒l─▒ ileti┼čimiyle ve okunmas─▒ zevkli blog yaz─▒lar─▒yla buras─▒ ├žok, ├žok g├╝zel. 

Diyece─čim ┼ču ki; daha uzun zaman buraday─▒m...

16 yorum:

  1. Bence sen ├žok iyi gidiyorsun. Asl─▒na bakarsan ben de ├žok yeniyim, ya┼č─▒m ileri olmas─▒na ra─čmen.
    Ge├ž kalm─▒┼č─▒m diyorum.Blog camias─▒ hakk─▒ndaki fikirlerine aynen kat─▒l─▒yorum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim daha iyiye daha ├žok, ├žok yolum var :)

      Sil
  2. Seni takdir ediyorum karde┼čim. Devaml─▒ i├žerik giriyorsun. Bi hareket getirdin blogger ortamina :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim :) hareket bizim i┼čimiz :D

      Sil
  3. Ben de seni tebrik etmek istiyorum :) genelde blog a├ž─▒p iki g├╝n sonra s─▒k─▒l─▒r gider baz─▒lar─▒ ama sen ├žok ├žabuk kayna┼čt─▒n ve d├╝zenli yaz─▒yorsun bu ├žok g├╝zel ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ediyorum, ├žok sevindim, yorumlar sayesinde yazma iste─či daha fazla geliyor :)

      Sil
  4. Blog yazmak her zaman iyidir. Fakat video k├╝lt├╝r├╝, ki ├žo─čunlukla bo┼č videolard─▒r, Facebook derken insanlar asl─▒ndan yani yazmak ve okumaktan, bilgelikten uzakla┼čt─▒lar. Yazmak her zaman insan─▒n ya┼čamla olan ba─člant─▒s─▒n─▒ tazeler. Bu konularda epeyce yaz─▒m var. "Neden Blog" a├žt─▒m ba┼čl─▒─č─▒nda uzun uzun yazd─▒m.

    Bazen bloglara ve yazarlara ├žok a─č─▒r ele┼čtirilerim de olmuyor de─čil. Ne olursa olsun yazmay─▒ b─▒rakmamak laz─▒m. Hakaret i├žeren yorumlar bana ├žok geliyor.

    ┼×u yaz─▒y─▒ okuyabilirsin. http://www.mustafasonmez.com/2012/11/muharrir-bu-ya-ahmet-rasim.html

    Yazmaya devam...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sizin gibi ├Ârnek alinacak, destek olan insanlar varken, pes etmek m├╝mk├╝n de─čil , tabi ki yazmaya devam :D te┼čekk├╝rler yorumunuz i├žin :)

      Sil
  5. Daha ├žok gen├žleri bekliyoruz aram─▒za:) Blog yazmay─▒ her zaman bir ayr─▒cal─▒k olarak g├Ârm├╝┼č├╝md├╝r. Di─čer sosyal medya mecralar─▒ ile kar─▒┼čt─▒rmamak laz─▒m. Sevgiler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Blogdaki herkes zaten gen├ž ruhlu ya :) o y├╝zden ├žok seviyorum :D

      Sil
  6. G├╝zel bir tespit yapm─▒┼čs─▒n.Buradakilerin konu┼čmaktan ├žok okuyor olmas─▒ seviyeyi de kaliteyi de cidden art─▒r─▒yor san─▒r─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle, yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler :)

      Sil
  7. Ma┼čallah.. ├çox ┼ča┼č─▒rd─▒m ya┼č─▒na. Bu ya┼čda bel╔Ö g├Âz╔Öl bir blog qurub brl╔Ö g├Âz╔Öl yaz─▒lar yazmaq... Ka┼č ki bo┼č-bo┼č vaxt ke├žir╔Ön ba┼čqa g╔Öncl╔Ör d╔Ö ├Ârn╔Ök alsalar s╔Öni. Blog d├╝nyas─▒n─▒ ├žoox g├Âz╔Öl anlatm─▒san. M╔Önim d╔Ö ├Âz├╝m├╝ ╔Ön rahat v╔Ö huzurlu hiss etdiyim yerdir buras─▒. S╔Ön╔Ö t╔Ökrar ba┼čar─▒lar :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ĂĆsta─čfurullah ├žox t╔Ö┼č╔Ökk├╝r edir╔Öm. ├žox xo┼č yorum :))

      Sil
  8. Ba┼čar─▒lar dilerim.Blog okumak ve yazmak ger├žekten keyifli ve ├Â─čretici bir u─čra┼č.Ben ge├ž fark etmi┼č olsam da...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ama kesfetmisiz haberi dahi olmayan bir s├╝r├╝ ki┼či var Facebook ya iki ├╝├ž anlaml─▒ sand─▒klar─▒ s├Âz okuyup etkileniyorlar :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.