Ads Top

Blogda Hedeflerim, Motivasyonun, D├╝┼č├╝nd├╝klerim! M─░M!!



Merhaba sevgili okuyucum. Ba┼čl─▒ktan da belli oldu─ču gibi yine blog hakk─▒nda konu┼čaca─č─▒m. Yani blog hakk─▒nda blog yazaca─č─▒m ­čśĆ

Rutin gibi bir ┼čey oldu bu. Neredeyse haftada bir blog hakk─▒nda yaz─▒ yaz─▒yorum. ├ľncelikle blog hakk─▒ndaki d├╝┼č├╝ncelerimden biraz bahsedeyim.


Blog Hakk─▒nda D├╝┼č├╝ncelerim!


Son zamanlarda baya ara┼čt─▒rma yap─▒yorum, zaten de tatildeyim zaman─▒m da ├žok. Pop├╝ler bloglar─▒ ara┼čt─▒r─▒yorum, takip ediyorum, mail at─▒yorum, nas─▒l pop├╝ler olduklar─▒n─▒ ara┼čt─▒r─▒yorum. ├çok uzun zaman ├žal─▒┼čm─▒┼člar. Baz─▒lar─▒ bunu meslek olarak bile yap─▒yorlar. Yani blog yazarak ge├žiniyorlar. Bunu d├╝┼č├╝nd├╝k├že g├╝l├╝yorum. Ne kadar g├╝zel bir ┼čey bu ya. Patron sensin ­čśÄ

Pop├╝ler bloglara baya ├Âzendim, uzun uzun makaleler, deneme yaz─▒lar─▒ falan, ├žok emek var bloglar─▒nda. Bir de baz─▒ bloglar g├Âr├╝yorum blogger san─▒yorlar kendilerini, ne emek var ne de bir ┼čey. D├Ârt c├╝mlede film yorumu yapm─▒┼č, hi├ž bir ┼čey anlamad─▒m yorumdan. Bo┼ča zaman─▒m─▒ ald─▒ i┼čte...

Genel olarak ┼ču t├╝r bloglarla kar┼č─▒la┼č─▒yorum; kendi alan─▒nda yazanlar, film kitap yorumu yazanlar, makyaj g├╝zellik hakk─▒nda yazanlar, spor, deneme, makale yazanlar, yazmak i├žin yazanlar, gereksiz bilgiler yazanlar ve blog hakk─▒nda yazanlar...

En sevdi─čim en son s├Âyledi─čim. Blog hakk─▒nda yazanlar, ├žok da pop├╝lerler. En pop├╝ler bloglarda meb tasar─▒m ve blog hakk─▒nda yazanlar var. Hak ederler de.


Blog Yazma Motivasyonum!


─░lk blog a├žarken ├žok ├žekinerek a├žt─▒m. ├çok kar─▒┼č─▒k geliyordu bana yabanc─▒ oldu─čumdan falan. Sonra bir ka├ž blog takip ettim okumay─▒ sevdi─čim t├╝rlerde. Film yorumu falan yazanlara da bakt─▒m. Ben de film izlemeyi baya seviyorum, ben niye yazmayay─▒m dedim yazmaya ba┼člad─▒m. Yava┼č yava┼č tema olay─▒n─▒ ├Â─črendim, eklenti falan derken baya u─čra┼čt─▒m.

Okunmak ger├žekten de ├žok ho┼č bir ┼čey. Normal hayatta anlatsan seni kim dinleyecek. Yaz i┼čte buraya y├╝zlerce ki┼či okusun. Yazd─▒m, yorum da yap─▒ld─▒. Mesela uzun bir yaz─▒ma iki yorum geldi mi, oldu diyorum, kar┼č─▒l─▒─č─▒n─▒ ald─▒m payla┼č─▒m─▒n. Bir de hani bloggerlar sayg─▒lar─▒mla, sevgiler falan diye bitiriyor ya. ├çok g├╝zel yorumlar yap─▒yorlar, ├žok tatl─▒ geliyor bana ­čśŐ

Bir de daha sonradan ┼ču gelir elde etme meselesini ├Â─črendim. Ya dedim, i┼čte hayal etti─čim meslek. Patron yok, stres yok. Otur, yaz, anlat para kazan. Ne g├╝zel. Sonra da bunun kolay olmad─▒─č─▒n─▒ ├Â─črendim ­čść­čśů

Yok bin g├Âsterime 50 kuru┼čmu┼č da t─▒ka 3 kuru┼čmu┼č falan, hadi oradan. Koyaca─č─▒m reklam─▒ orada yanacak s├Ânecek g├╝nlerce ben 50 kuru┼č mu alaca─č─▒m. Sonra da farkl─▒ y├Ântemler de oldu─čunu ├Â─črendim. Ciddi gelir elde eden bloggerlar da varm─▒┼č belki bir g├╝n ben de kazan─▒r─▒m diye ┼čimdilik rafa kald─▒rd─▒m o d├╝┼č├╝nceyi, umut var...


Blogda Hedeflerim!


┼×u aralar e─členceli ┼čeyler yazma gayretindeyim. Bir dergi g├Âr├╝n├╝m├╝nde blog tasar─▒m─▒ yapt─▒m ve insanlar─▒n bo┼č vakitlerinde keyifli vakit ge├žirecekleri bu arada da bir ┼čeyler ├Â─črenebilecekleri bir blog sayfas─▒ olu┼čturmaya ├žal─▒┼č─▒yorum. 

Okuyucuya sayg─▒l─▒, i├žerisinde siyaset olmayan, e─členceli, bilgilendiren i├žerikler yazmaya ├žal─▒┼č─▒yorum ├ž├╝nk├╝ ben bu t├╝r yay─▒nlar─▒ okumaktan ho┼član─▒yorum ve ho┼čland─▒─č─▒m t├╝rde yaz─▒lar yazmaktan da ho┼član─▒yorum.

Bu kadar ┼čimdilik; umar─▒m bir g├╝n binlerce okuyucum olur hedefim bu. Binlerce beni anlayan arkada┼č. Ve umar─▒m bir g├╝n mesle─čimin blog yazmak olur. 

Sizin blogda Hedefleriniz, Motivasyonunuz ve d├╝┼č├╝nceleriniz neler? Yorum olarak yazabilir veya yay─▒n olarak payla┼čabilirsiniz. Hatta bunu mim olarak da kabul edebilirsiniz. ├çok ara┼čt─▒rmad─▒m ama san─▒r─▒m mim b├Âyle yap─▒l─▒yor... Hadi ba┼čka bir yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere, okuyan herkese benden mim... ­čśä

12 yorum:

  1. ├žok g├╝zel ifade etmi┼čsin, bende yar─▒n ├Âb├╝r g├╝n k─▒zlar─▒ma hat─▒ra olsun diye bir nevi g├╝nl├╝k misali her telden bir ┼čeyler karalamak i├žin yaz─▒yorum blo─čuma,
    sevgiler....

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ne g├╝zel ya :) umar─▒m blogunuzu yazaca─č─▒n─▒z k─▒zlar─▒nizin da ilerde g├Ârece─či ├žok g├╝zel an─▒lar ya┼čars─▒n─▒z :)

      Sil
  2. Ne d├╝┼č├╝n├╝rsen o mutlak bir g├╝n olur umar─▒m blogdan kazanaca─č─▒n g├╝nlerde yak─▒nd─▒r :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim zaten dusunduklerinin arkas─▒nda duran sorumluluklar─▒n─▒n bilincinde olan bir insan─▒md─▒r, bir g├╝n g├╝zel ┼čeyler ba┼čaraca─č─▒m =D

      Sil
  3. ─░faden, imlan c├╝mlelerin, konuya hakimiyetin hepsi g├╝zel ├ľmer o─člum. Sende gelecek var. Kalemine sa─čl─▒k. Sevgiler o─člum :) Ama benim blogda g├Âremiyorum seni? K─▒r─▒l─▒r─▒m bak :) demedi deme :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hahah okuyorum t├╝m yaz─▒lar─▒n─▒ Ece abla ama yorum yapm─▒yordum :) Art─▒k yapaca─č─▒m =D Te┼čekk├╝r ederim g├╝zel yorumlar─▒n─▒z tavsiyeleriniz i├žin, iyiki vars─▒n─▒z. :))

      Sil
    2. Sen de iyi ki vars─▒n ve tan─▒d─▒m, ├žal─▒┼čkans─▒n sen, ondan ├žok takdir ediyorum seni o─člum :))

      Sil
    3. ─░n┼čallah hep ├žal─▒┼čkan kal─▒r─▒m her zaman motivasyonumu artt─▒rmaya ve sab─▒rl─▒ olmaya ├žal─▒┼č─▒yorum yoksa bu i┼č ger├žekten zor :)

      Sil
  4. Umar─▒m bir g├╝n profesyonel bir blogger olursun ve kendi i┼činin patronu olursun. Bu arada ┼ču "https://goo.gl/wMGy6I" adreste olan yaz─▒m─▒ okuman─▒ tavsiye ederim. Gelir elde etme konusunda yard─▒mc─▒ olabilir...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim. Umar─▒m t├╝m bloggerlar olarak hak etti─čimiz yerde oluruz :)

      Sil
  5. Bu yolda sana ba┼čar─▒lar dilerim. Umar─▒m hedeflerine ula┼č─▒rs─▒n...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, umar─▒m hepimiz hedeflerimize ula┼č─▒r─▒z =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.