Ads Top

Blogda Hedeflerim, Motivasyonun, Düşündüklerim! MİM!!



Merhaba sevgili okuyucum. Başlıktan da belli olduğu gibi yine blog hakkında konuşacağım. Yani blog hakkında blog yazacağım 😏

Rutin gibi bir şey oldu bu. Neredeyse haftada bir blog hakkında yazı yazıyorum. Öncelikle blog hakkındaki düşüncelerimden biraz bahsedeyim.


Blog Hakkında Düşüncelerim!


Son zamanlarda baya araştırma yapıyorum, zaten de tatildeyim zamanım da çok. Popüler blogları araştırıyorum, takip ediyorum, mail atıyorum, nasıl popüler olduklarını araştırıyorum. Çok uzun zaman çalışmışlar. Bazıları bunu meslek olarak bile yapıyorlar. Yani blog yazarak geçiniyorlar. Bunu düşündükçe gülüyorum. Ne kadar güzel bir şey bu ya. Patron sensin 😎

Popüler bloglara baya özendim, uzun uzun makaleler, deneme yazıları falan, çok emek var bloglarında. Bir de bazı bloglar görüyorum blogger sanıyorlar kendilerini, ne emek var ne de bir şey. Dört cümlede film yorumu yapmış, hiç bir şey anlamadım yorumdan. Boşa zamanımı aldı işte...

Genel olarak şu tür bloglarla karşılaşıyorum; kendi alanında yazanlar, film kitap yorumu yazanlar, makyaj güzellik hakkında yazanlar, spor, deneme, makale yazanlar, yazmak için yazanlar, gereksiz bilgiler yazanlar ve blog hakkında yazanlar...

En sevdiğim en son söylediğim. Blog hakkında yazanlar, çok da popülerler. En popüler bloglarda meb tasarım ve blog hakkında yazanlar var. Hak ederler de.


Blog Yazma Motivasyonum!


İlk blog açarken çok çekinerek açtım. Çok karışık geliyordu bana yabancı olduğumdan falan. Sonra bir kaç blog takip ettim okumayı sevdiğim türlerde. Film yorumu falan yazanlara da baktım. Ben de film izlemeyi baya seviyorum, ben niye yazmayayım dedim yazmaya başladım. Yavaş yavaş tema olayını öğrendim, eklenti falan derken baya uğraştım.

Okunmak gerçekten de çok hoş bir şey. Normal hayatta anlatsan seni kim dinleyecek. Yaz işte buraya yüzlerce kişi okusun. Yazdım, yorum da yapıldı. Mesela uzun bir yazıma iki yorum geldi mi, oldu diyorum, karşılığını aldım paylaşımın. Bir de hani bloggerlar saygılarımla, sevgiler falan diye bitiriyor ya. Çok güzel yorumlar yapıyorlar, çok tatlı geliyor bana 😊

Bir de daha sonradan şu gelir elde etme meselesini öğrendim. Ya dedim, işte hayal ettiğim meslek. Patron yok, stres yok. Otur, yaz, anlat para kazan. Ne güzel. Sonra da bunun kolay olmadığını öğrendim 😆😅

Yok bin gösterime 50 kuruşmuş da tıka 3 kuruşmuş falan, hadi oradan. Koyacağım reklamı orada yanacak sönecek günlerce ben 50 kuruş mu alacağım. Sonra da farklı yöntemler de olduğunu öğrendim. Ciddi gelir elde eden bloggerlar da varmış belki bir gün ben de kazanırım diye şimdilik rafa kaldırdım o düşünceyi, umut var...


Blogda Hedeflerim!


Şu aralar eğlenceli şeyler yazma gayretindeyim. Bir dergi görünümünde blog tasarımı yaptım ve insanların boş vakitlerinde keyifli vakit geçirecekleri bu arada da bir şeyler öğrenebilecekleri bir blog sayfası oluşturmaya çalışıyorum. 

Okuyucuya saygılı, içerisinde siyaset olmayan, eğlenceli, bilgilendiren içerikler yazmaya çalışıyorum çünkü ben bu tür yayınları okumaktan hoşlanıyorum ve hoşlandığım türde yazılar yazmaktan da hoşlanıyorum.

Bu kadar şimdilik; umarım bir gün binlerce okuyucum olur hedefim bu. Binlerce beni anlayan arkadaş. Ve umarım bir gün mesleğimin blog yazmak olur. 

Sizin blogda Hedefleriniz, Motivasyonunuz ve düşünceleriniz neler? Yorum olarak yazabilir veya yayın olarak paylaşabilirsiniz. Hatta bunu mim olarak da kabul edebilirsiniz. Çok araştırmadım ama sanırım mim böyle yapılıyor... Hadi başka bir yazıda görüşmek üzere, okuyan herkese benden mim... 😄

12 yorum:

  1. çok güzel ifade etmişsin, bende yarın öbür gün kızlarıma hatıra olsun diye bir nevi günlük misali her telden bir şeyler karalamak için yazıyorum bloğuma,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ya :) umarım blogunuzu yazacağınız kızlarınizin da ilerde göreceği çok güzel anılar yaşarsınız :)

      Sil
  2. Ne düşünürsen o mutlak bir gün olur umarım blogdan kazanacağın günlerde yakındır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim zaten dusunduklerinin arkasında duran sorumluluklarının bilincinde olan bir insanımdır, bir gün güzel şeyler başaracağım =D

      Sil
  3. İfaden, imlan cümlelerin, konuya hakimiyetin hepsi güzel Ömer oğlum. Sende gelecek var. Kalemine sağlık. Sevgiler oğlum :) Ama benim blogda göremiyorum seni? Kırılırım bak :) demedi deme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah okuyorum tüm yazılarını Ece abla ama yorum yapmıyordum :) Artık yapacağım =D Teşekkür ederim güzel yorumlarınız tavsiyeleriniz için, iyiki varsınız. :))

      Sil
    2. Sen de iyi ki varsın ve tanıdım, çalışkansın sen, ondan çok takdir ediyorum seni oğlum :))

      Sil
    3. İnşallah hep çalışkan kalırım her zaman motivasyonumu arttırmaya ve sabırlı olmaya çalışıyorum yoksa bu iş gerçekten zor :)

      Sil
  4. Umarım bir gün profesyonel bir blogger olursun ve kendi işinin patronu olursun. Bu arada şu "https://goo.gl/wMGy6I" adreste olan yazımı okumanı tavsiye ederim. Gelir elde etme konusunda yardımcı olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım tüm bloggerlar olarak hak ettiğimiz yerde oluruz :)

      Sil
  5. Bu yolda sana başarılar dilerim. Umarım hedeflerine ulaşırsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım hepimiz hedeflerimize ulaşırız =)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.