Ads Top

Blogger'lar ├çok Mu Yava┼č?? E─členceli bir i┼č!!



├ľncelikle merhabalar, say─▒n blogger arkada┼člar─▒m. Son zamanlarda bloga daha ├žok vakit ay─▒rmaya ba┼člad─▒m ve bu da blog sayfam─▒ baya geli┼čtirmemi sa─člad─▒. Bu ├žok iyi sonunda 200 kadar ┼čablon denedikten sonra sabit ┼čablonumu ve logomu buldum. Hangi konular hakk─▒nda e─členerek, severek ve s─▒k─▒lmadan yazaca─č─▒ma karar verdim ve ona g├Âre kategoriler olu┼čturdum. T├╝m bunlarla birlikte g├╝nde ortalama iki yay─▒n payla┼č─▒yorum.

Blog yazman─▒n yan─▒nda okumay─▒ da ├žok seven biriyim yazmama yard─▒mc─▒ olacak ve bana motivasyon sa─člayacak bloglar─▒ takip ediyorum sizlere de tavsiye ediyorum bunlardan bir ka├ž─▒ hizliadam.com , medya istasyonu ve blog hocam , sonu├žta okumadan yaz─▒lmaz. Bu y├╝zden ├žok fazla blog takip ediyorum fakat okuma listeme girdi─čimde ├žok yava┼č akt─▒─č─▒n─▒ g├Âr├╝yorum. Ben blogumu bir e─členceden ├žok son zamanlarda bir i┼č (E─členceli bir i┼č) olarak da g├Ârmeye ba┼člad─▒m bu y├╝zden de yay─▒n payla┼čmadan duram─▒yorum peki di─čer blog yazarlar─▒ ├Âyle g├Ârm├╝yor mu? Takip ettiklerim aras─▒nda bu i┼či benim gibi yapan en fazla 5, 10 blog sahibi oldu─čunu g├Âr├╝yorum... Ve onlarda git gide y├╝kseliyorlar ├ž├╝nk├╝ bunun i├žin ├žaba sarf ediyorlar. Bence t├╝m blog sahipleri de b├Âyle yapmal─▒, belki de T├╝rkiye de blogu geli┼čtirmek bizim elimizde ve biz  de bunu haftada, ayda bir yay─▒n payla┼čarak yapamay─▒z. ─░nternet ortam─▒n─▒ zenginle┼čtirecek olan bizleriz o halde neden duruyoruz... Elimizde b├Âyle bir g├╝├ž var iken neden kullanmayal─▒m? 

22 yorum:

  1. ├çok hakl─▒s─▒n─▒z. Bloglar ve bloggerlar i├žin d├╝┼č├╝nceleriniz ├žok g├╝zel. Yay─▒nlar─▒n─▒z─▒n hep s├╝rmesini memnuniyetle izleriz :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim sizden bunu duymak beni ├žok sevindirdi :) sonu├žta 2009dan beri blogta olan sizsiniz :D Bizde sizin yay─▒nlar─▒n─▒z─▒n s├╝rmesini isteriz :))

      Sil
  2. Blog teman─▒z ve logonuz ger├žekten ├žok ho┼č olmu┼č bende yard─▒mc─▒ olmak isterim takibe ald─▒m sizi beni takip ederseniz sevinirim. iyi bloglamalar.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, tabiki takibe al─▒r─▒m bir g├Âz att─▒m blog kullananlara yararl─▒ olacak yaz─▒lar payla┼č─▒yorsunuz :) Size de iyi bloglamalar...

      Sil
  3. Bence herkes i├žin belirli bir zaman oluyor ki┼či o zaman─▒ndaysa ├žok payla┼č─▒m yap─▒yor. Ben daha ├Ânce bir blog daha a├žm─▒┼čt─▒m yazmay─▒ ├žok istememe ra─čmen elim bir t├╝rl├╝ gitmedi sonunda da kapatt─▒m. Haz─▒r sen yazma zaman─▒ndayken durma o zaman bizde okuruz.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim okuyan olduk├ža daha fazla yazma motivasyonu geliyor zaten. Aynen kat─▒l─▒yorum ama ciddiye al─▒yorsak g├╝ncel, disiplinli olmam─▒z gerek :)

      Sil
  4. Ben de d├╝zenli yazmaya ve bloglar─▒ okumaya gayret ediyorum.─░nsan sevmezse yapamaz bu i┼či.Zaten ticari olarak ya da g├Ârev gibi yapanlar o kadar belli ki :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de yazd─▒klar─▒n─▒z─▒ d├╝zenli olarak takip ediyorum :D aynen kat─▒l─▒yorum hepsi belli, ben de sizin gibi d├╝zenli, g├╝ncel yazmaya ├žal─▒┼č─▒yorum yazanlar─▒n da artmas─▒n─▒ istiyorum o y├╝zden bu yaz─▒y─▒ yazma gere─či duydum :)

      Sil
  5. Çok sade, güzel bir teman var. Hayırlı olsun.
    Hitaptan sonraki c├╝mleyi 'sebep oldu' diyerek bitirmi┼čsin. Oysa olumlu bir ┼čeyden bahsederken bu fiil kullan─▒lmaz. Olumsuz ┼čeyler i├žin kullanabilirsin. 'Kazaya sebep oldu.' gibi. C├╝mleyi.'...geli┼čtirmemi sa─člad─▒' ┼čeklinde bitirirsen olabilir.
    On yedi ya┼č─▒nda gen├ž bir blog yazar─▒ i├žin ac─▒mas─▒z olmayal─▒m. Kolay gelsin. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim blogunuza uzun zamand─▒r takip ediyorum, ├žok begeniyorum. Yorum yapman─▒z beni heyecanland─▒rd─▒ :) ben de yazarken baya d├╝┼č├╝nd├╝m oraya ne getireyim diye sonras─▒nda d├╝┼č├╝nmeden yazd─▒m daha dikkatli olmal─▒y─▒m =D

      Sil

    2. O─člum diyerek ba┼člamakta sak─▒nca g├Ârm├╝yorum :)
      Blog ├Âncelikle istek ve yazma ihtiyac─▒ ile ba┼člar ve azim ile desteklenirse rand─▒man al─▒n─▒r. En az ├╝├ž-d├Ârt sene sonra tecr├╝be sahibi olmaya ba┼članabilir bence. Mesela ben her ┼čeyi g├Âzlemlememe ra─čmen kesin ├žizgilerle s─▒n─▒rlanm─▒┼č genel bir yaz─▒ yazarken bile, daha payla┼čmadan endi┼čelenirim. Zira ele┼čtirdi─čimi ben de yaparsam d├╝┼čebilece─čim durum gelir akl─▒ma.
      Bloglar zaman zaman yava┼člarlar. Ben bunu hissetti─čimde gider yaz─▒lar─▒na bakar bir te┼čvik edici yorum b─▒rak─▒r─▒m mesela. Zira insanlar─▒n sorunlar─▒ olabilir ve ara verebilirler. Bir teyzen olarak yazd─▒klar─▒ma kulak verece─čini biliyorum. Ayr─▒ca bu konuda tasalanman ho┼čuma gitmedi de─čil. Seni s─▒k─▒ s─▒k─▒ takip edece─čim. E─čer yay─▒n atlarsan Ece teyzenden ├žekece─čin var :) ┼×aka ┼čaka. G├╝zel yaz─▒yd─▒. Bir de ad─▒n─▒z─▒ bilsem... Sevgiler ve iyi yay─▒nlar o─člum.

      Sil
    3. ├ľncelikle tabi ki o─člum diye ba┼člayabilirsiniz :) yorumunuzu ├žok begendim, blogunuza da s─▒k─▒ s─▒k─▒ takip edip ├Ârnek almaya ├žal─▒┼č─▒yorum, sonu├žta daha yeniyim tecr├╝beli insanlar─▒n yorumlar─▒na tavsiyelerine ihtiyac─▒m var. Saolsun da herkes yorumlar─▒yla destek oluyor, her t├╝rl├╝ yorum ve elestirilerinize a├ž─▒─č─▒m vars─▒n ├žekece─čim olsun :D sevgiler Ece abla bu arada ad─▒m ├ľmer =D

      Sil
  6. :))) o yava┼člardan biri de benim. Kaplumba─čan─▒n ├Ânde gideni hatta. E napars─▒n, ya┼čl─▒l─▒k i┼čte ;)
    Sen yine de yaz dostum. G├╝zeli, do─čruyu, erdemlili─či, ho┼čg├Âr├╝y├╝ yaz.
    Sevgiler ve de ba┼čar─▒lar...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. G├╝zel yorumunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim, tabi ki yazmaya devam, size de sevgiler :)

      Sil
  7. Merhabalar, yeni teman ve blog anlay─▒┼č─▒n ├žok g├╝zel. Daha ├žok vakit ay─▒rman ve yeni blog yazarlar─▒yla tan─▒┼čman iyi bir geli┼čme olur. Ba┼čar─▒lar dilerim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim, ├Ânerileriniz benim i├žin ├Ânemli :)

      Sil
  8. Merhabalar, logo ve tema gayet g├╝zel olmu┼č. En az─▒ndan yaz─▒n─▒ okurken g├Âzlerim yorulmad─▒ :) Eline sa─čl─▒k g├╝zel bir yaz─▒ olmu┼č. Tabi herkes yeteri kadar zaman bulam─▒yor daha fazla i├žerik olu┼čturmak i├žin. Ama en az─▒ndan belirli bir d├╝zen i├žerisinde ilerlemek daha iyi olacakt─▒r mutlaka.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekk├╝rler benim de amac─▒m okunakl─▒ d├╝zenli olmas─▒ her ┼čeyin. Ve ayn─▒ fikirdeyim belirli bi d├╝zen disiplin gerekli :)

      Sil
  9. Bu biraz da ├žogu blogger yazarinin ya okulu ya da isi g├╝c├╝ olmasindan. Her g├╝n yazi girmek ├žok zor bunun resmini ayarlayacsksin gruplarda tanitacaksin. Yorumlari yanitla bloglari gez derken bir hafta ge├žiyor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle sonu├žta hayattaki yapt─▒klar─▒m─▒z ├Âncelik siralamalarimiza ba─čl─▒ evli i┼či olan bir insandan g├╝nde bir yay─▒n payla┼čmas─▒ zor olur, benim gibi ├Â─črencilerin ise ├žok bo┼č vakti oluyor blog da bunu de─čerlendirmek i├žin g├╝zel bir yer :))

      Sil
  10. T╔Öbrikl╔Ör.Yeni teman ├žox g├Âz╔Öl olub. Amma tez-tez bloq yazmaq h╔Ör k╔Ös ├╝├ž├╝n asan olmur. M╔Ön h╔Öft╔Öd╔Ö 2 d╔Öf╔Ö yaz─▒ yay─▒nlad─▒qda ├žox sevinir╔Öm bu h╔Öft╔Ö verimli oldu dey╔Ö:) H╔Ör k╔Ösin f╔Örqli ya┼čam t╔Örzi, f╔Örqli ├Ânc╔Ölikl╔Öri var. Amma s╔Ön tez-tez yaz biz sev╔Ör╔Ök oxuyar─▒q:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim siz de tez tez yaz─▒n biz severek okuyalim, sevgiler :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.