Ads Top

Boşvermişim Dünyaya - Ajda Pekkan (BA-YIL-DIM!)


Öncelikle iyi akşamlar, günaydın veya iyi günler 😉 Geçenlerde işten eve giderken radyo dinliyordum. Sonra bu muhteşem şarkı çaldı radyoda. Radyoların en sevdiğim yanı bu unutulmaya yüz tutmuş öyle şarkıları, öyle çıkarıyor ki karşımıza... Şu aralar birbirinden farksız, anlamsız şarkılar yapılırken ilaç gibi geliyor. Müzik çalarken eve nasıl gittiğimi anlamadım, nasıl desem, dinlerken kendinden geçersin ya öyle bir şarkı. Önceden bu şarkının yeni versiyonunu dinlemiştim ama orjinalinin bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum... ba yıl dımmm.




4 yorum:

  1. Ajda Pekkan'nın eski şarkıları gerçekten bir başkadır ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya güzel eski şarkılar var ya, 90ları ayrı güzel, 80leri 70leri ayrı, 2017si eh işte :)

      Sil
  2. Ne varsa eskilerde var zaten yenilerden doğru düzğün bildiğim yok paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yenilerde çok nadir va kaliteli, güzel müzik yapan, yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.