Ads Top

İzledim: Çalgı Çengi İkimiz Nasıldı?


T├╝r├╝: Komedi

Filmin Konusu: Birinci filmde mafyaya giren Salih ve G├╝rkan (Ahmet Kural ve Murat Cemcir) bu filmde mafyadan ├ž─▒kmaya ├žal─▒┼č─▒yor...

Filmin fragman─▒ ┼čurada.


Filme girmem tesad├╝fen oldu. Sinemada ne var bakt─▒k, ├žalg─▒ ├žengi var fragman─▒n─▒ dahi izlemeden girdik. Beklentim de ├žok y├╝ksek de─čildi g├╝ld├╝rs├╝n yeter, dedim.

Film e─členceli, h─▒zl─▒ ba┼člad─▒. ┼×ark─▒lar ├žok g├╝zeldi. En ├žok be─čendi─čim s├Âyledikleri almanca ┼čark─▒yd─▒, bay─▒ld─▒m ya. Bu ak┼čam ├ž─▒kacak beyaz showun fragman─▒nda da g├Âsterdi bug├╝n o ┼čark─▒y─▒ s├Âyleyecekler. Bu ak┼čamda bir kez daha dinlemek istiyorum o ┼čark─▒y─▒. ┼×ark─▒n─▒n biraz─▒ burada

Filmin bir ka├ž yerinde kahkaha att─▒m, g├╝ld├╝m ama bir ka├ž sahne sadece di─čerleri sadece g├╝l├╝msetti. Ahmet Kural ve Murat Cemcir komedisi biraz h─▒zl─▒ geliyor bana, yeti┼čemiyorum. Filmin hikayesi deseniz sanki on skeci birle┼čtirip bir film yapm─▒┼člar gibi geldi bana, bir b├╝t├╝nl├╝k hissedemedim. Kendini tekrar eden yanlar─▒ da vard─▒. Hani sinemadan ├ž─▒kt─▒─č─▒nda o filmden etkilenmi┼člik hissi vard─▒r ya eve gidene kadar o filmi d├╝┼č├╝n├╝rs├╝n ├Âyle olmad─▒. Duygusal sahneler vard─▒ sonda sevdim onu karde┼člik mesaj─▒ g├╝zeldi.

Yani diyece─čim ┼ču ki; filmi sevdim mi? Sevdim. Be─čendim mi? Be─čendim. Ancak bay─▒lmad─▒m...



7 yorum:

  1. Uzay Yolcular─▒ ve bu film aras─▒nda kald─▒m. Kalabal─▒k sinema salonlar─▒ndan ho┼članm─▒yorum. Seyirci azals─▒n biraz izlerim b├╝y├╝k ihtimalle...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tavsiye ederim ben izledi─čimde ├žok kalabal─▒k de─čildi herhalde bekledikleri kadar gi┼če yapmayacak bu film... yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler :)

      Sil
  2. Kendilerini severim. Ama sinemaya izlemeye gitmem. Mizah tarzlar─▒ pek bana hitap etmiyor.

    Yan─▒tlaSil
  3. Yaz─▒n─▒ okuduktan sonra filmin kamera arkas─▒ videolar─▒na bakt─▒m, baya komikmi┼č onlarda :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen, filmi de izlemenizi tavsiye ederim :D

      Sil
  4. Filmin h─▒zl─▒ oldu─čuna kat─▒l─▒yorum. ─░kinci kez izlenirse ilkinde fark edemedi─čimiz esprileri g├Âr├╝r├╝z diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. Selamlar.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Size de selamlar, yorum yapt─▒─č─▒n─▒z i├žin te┼čekk├╝rler, kat─▒l─▒yorum fikirlerinize :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.