Ads Top

ÇANTAMDA NELER VAR! PARODİ!

Ihm ─▒hm ┼čimdi a─čz─▒m─▒ yaya yaya konu┼čtu─čumu d├╝┼č├╝n├╝n. Merhaba bug├╝n ├žantamda neler var onlar─▒ anlat─▒cam biraz sa├žmalayaca─č─▒m, g├╝lece─čim an─▒rarak Aaa evimde de justin biber posteri var ├žok bay─▒l─▒r─▒m ben yabanc─▒ m├╝zik dinlerim bana ge├žen yorum atm─▒┼čs─▒n─▒z eminem dinlermisin diye ─▒yyy salakm─▒s─▒n─▒z t├╝rk├že m├╝zik dinlemiyorum diyorum siz de hi├ž hayattan beklentiniz yok gibi yapacak daha ├Ânemli i┼činiz yok gibi ruj markam─▒ ve di─čer sa├žma sapan makyaj malzemelerimi merak edin olur mu? 


Ba┼čl─▒yoruz ├Âncelikle rujumu g├Âstermek istiyorum bordo renk rujum, asl─▒nda daha ├žok var ama ben bunu kullan─▒yorum dudaklar─▒m─▒ daha dolgun g├Âsteriyor, birde do─čal g├Âsteriyor, ├ž├╝nk├╝ dudaklar─▒m ├žok k├╝├ž├╝k ve herkesin bana hayran olmas─▒ i├žin buna ihtiyac─▒m var...


Hmm sonras─▒nda iki kilo fondotenim var g├╝nde bir kilosunu kullan─▒yorum, baz─▒ g├╝nler daha fazla oldu─ču da oluyor, ne yapay─▒m gizlemek zorunday─▒m y├╝z├╝mdeki lekeleri sonra dalga ge├žerler benden, beni sexi bulmazlar, b├Âyle yap─▒nca herkes pe┼čimden ko┼čacak...


Kredi kart─▒m falan var babam verdi i├žine y├╝kledi ben de makyaj malzemesi, k─▒yafet ve hamburger al─▒yorum, nas─▒l kazan─▒yor babam umurumda de─čil ben bu ┼čeylere harcamay─▒ seviyorum, ├žok be─čendi─čim tisortler var ald─▒m giymiyorum be─čendi─čim i├žin ald─▒m sadece...


Son olarak ge├žen bana berkecan oje alm─▒┼čt─▒, hahaha ne komik ├žocuk yaaa, hahahahahahah. Diyece─čim ┼ču kendiniz olun kendinize g├╝venin, kendinizi sevin ben kendime g├╝veniyorum y├╝z├╝mde bir ton makyah olabilir ama ben kendimi seviyorum ama do─čall─▒─č─▒m─▒ da sakl─▒yorum niye diye sormay─▒n haHa ­čść





1 yorum:

  1. Mali yard─▒ma m─▒ ihtiyac─▒n─▒z var? Hemen her ├že┼čit kredi ba┼čvurusunda bulunun
    Ve acilen paran─▒ al!

    Bize e-posta: (muratacarfinancialservice@gmail.com)

    5.000 TL'den 5.000.000.00 TL * Randevu kredisi tutar─▒
    * Faiz oran─▒% 2
    * 1 ila 20 y─▒l aras─▒nda geri ├Âdeme se├žene─či.
    * Ayl─▒k ve y─▒ll─▒k ├Âdeme plan─▒ aras─▒nda se├žim yap─▒n.
    * Kredi esneklik ┼čartlar─▒ ve ko┼čullar─▒.
    Bug├╝n mali yard─▒m i├žin bize e-posta g├Ânder: (muratacarfinancialservice@gmail.com)

    i├žtenlikle,
    y├Ânetim

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.