Ads Top

DA─× 2 // GE├ç KALMI┼×IM // MUHTE┼×EM F─░LM!


Filmin Konusu: Ter├Âr ├Ârg├╝t├╝ taraf─▒ndan Irak'a ka├ž─▒r─▒lan bir gazeteciyi kurtarmak i├žin g├Ânderilen bir grup T├╝rk askerin ya┼čad─▒klar─▒n─▒ anlatmaktad─▒r. Filmin ─░MBD  puan─▒ 10 ├╝zerinden 10'dur.

Filmin fragman─▒na buradan ula┼čabilirsiniz.


Ahh ben bu filmi nas─▒l ka├ž─▒rd─▒m, bir de iki ay ge├žmi┼č vizyona gireli. Hep T├╝rk filmlerine olan ├Ân yarg─▒m y├╝z├╝nden bu. Hep komedi, a┼čk ve korkudan ba┼čka bir ┼čey yapmayan T├╝rk sinemas─▒ndan baya baym─▒┼čt─▒m ve bunun y├╝z├╝nden arada gelen bu muhte┼čem filmi neredeyse ka├ž─▒r─▒yordum. 

├ľncelikle filmin a├ž─▒l─▒┼č sahnesinden itibaren film beni tamamen i├žine ├žekti. ├çok kaliteli ├žekimler, montajlar, m├╝zikler ve T├╝rk yap─▒m─▒ silahlar bir yana filmin vermek istedi─či mesaj inan─▒lmaz anlaml─▒yd─▒. T├╝rk askerinin ya┼čad─▒klar─▒n─▒ anlatmaya ├žal─▒┼čan bu filmden ├ž─▒kard─▒─č─▒m ders ┼čuydu: Tamam g├Ârev ├Ânemli fakat do─čru olan─▒ yapmal─▒s─▒n. Do─čru olana ├Âncelik vermelisin. Do─čru olan─▒ se├žmek cesaret gerektirir ve bunun sonu├žlar─▒ a─č─▒r ve zorlu olur...


Filmdeki ┼čiirler ve m├╝zikler ├žok etkileyiciydi yaz─▒n─▒n sonunda ┼čiiri payla┼čaca─č─▒m.
Diyaloglar muhte┼čemdi en ho┼čuma giden ┼ču diyalogdu: ''Bu bir Holywood filmi de─čil, son anda bir helikopter gelip g├Âky├╝z├╝n├╝ ayd─▒nlatmayacak.''.

Film bir kahraman hikayesi de─čil, tamamen ger├žek├ži, duygusal bir filmdi. T├╝m filmi t├╝ylerim diken diken g├Âzlerim dolu izledim. Film bitti─činde de i├žimde T├╝rk olman─▒n verdi─či bir gurur vard─▒. Filmin sonunda mektup beni ├žok etkiledi, mektup: ├ťlkeni, askerini her ┼čeyi ele┼čtir ama sev kusurlar─▒yla ├╝lkeni sev. Mesaj─▒n─▒ veriyordu. Ben de ne olursa olsun ├╝lkemi seviyorum ve sorumluluklar─▒m─▒ da yerine getirmek i├žin ├žal─▒┼čmak istiyorum. ├ľlen, ┼čehit olan askerlerimiz bir hi├ž u─čruna de─čil bir ama├ž u─čruna ┼čehit oluyor bunu biliyorum ve bunun kar┼č─▒l─▒─č─▒n─▒ ├╝lkeme vermek zorunday─▒m, bu benim sorumlulu─čum...

Bu film ders ald─▒─č─▒m, son zamanlarda ihtiyac─▒m─▒z olan, derdi olan kaliteli, ├Ânemli bir filmdir, izlemenizi, hem de defalarca izlemenizi tavsiye ederim...


Fimin ilk 5 Dakikas─▒:





┼×iir ┼×urada:


Gerilir zorlu bir yay 
Oku f─▒rlatmak i├žin; 
Gece g├Âkte do─čar ay 
Y├╝kselip batmak i├žin. 
Mecnun inler, kan─▒n─▒ 
Leyla’ya katmak i├žin. 
Cilve yapar sevgili 
G├Ân├╝l kanatmak i├žin. 
┼×air neden gam ├žeker? 
┼×iir yaratmak i├žin. 
Da─čda ni├žin ba─č─▒r─▒l─▒r? 
Fele─če ├žatmak i├žin. 
A├ž─▒l─▒r tatl─▒ g├╝ller 
Ar─▒lar tatmak i├žin. 
Tanr─▒ k─▒zlar yaratm─▒┼č 
Erlere satmak i├žin. 
─░nsan b├╝y├╝r be┼čikte 
Mezarda yatmak i├žin. 
Ve........................... 
Kahramanlar can verir 
Yurdu ya┼čatmak i├žin... 

2 yorum:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.