Ads Top

D├Ârt Duvardan ─░baret Kocaman D├╝nyam!



Ev, i┼č/okul aras─▒nda k─▒s─▒r bir d├Âng├╝ye girmi┼č hayat─▒m. ┼×ikayet├ži olam─▒yorum ├ž├╝nk├╝ buna vaktim yok. D├╝┼č├╝nmemem, oyalanmam i├žin bana verilmi┼č g├Ârevler, sorumluluklar var. Onlar─▒ b─▒rakamam ├ž├╝nk├╝ bunlar yapmak zorunda olmasam da yapmak zorunda hissetti─čim g├Ârevler...

Az da olsa d├╝┼č├╝necek vaktim oldu─čunda d├╝┼č├╝nd├╝m bunlar─▒. Fakat bu d├╝┼č├╝ncelerimi anlatt─▒klar─▒m sorumluluktan ka├žt─▒─č─▒m─▒ s├Âylediler bana. ├ç├╝nk├╝ onlar─▒n d├╝┼č├╝necek vakti yoktu bunlar─▒. Daha m├╝him i┼čleri vard─▒; mesela survivorda birinci kim olacak, bug├╝n kim elenecek d├╝┼č├╝nceleri vard─▒ ak─▒llar─▒nda. Ben konu┼čamad─▒m onlarla ├ž├╝nk├╝ izlemiyordum, kat─▒lamad─▒m sohbete. Sonra da futbol konu┼čtular, kim kazanacak kupay─▒ diye. Bana sordular hangi tak─▒m─▒ tutuyorsun diye. Tutmuyorum dedim ─▒srar ettiler. Fenerbah├že dedim ama sorsan kalecinin ad─▒n─▒ bilmem. Kafam─▒z uyu┼čmuyor kimseyle ne yapal─▒m...

Gitmek istiyorum ba┼čka/yeni yerlere. Emekli olunca de─čil ┼čimdi. Bu git gide zorla┼č─▒yor ├ž├╝nk├╝. Bir kitapta ┼č├Âyle bir c├╝mle okumu┼čtum: Ku┼č olup u├žmak isterken, a─ča├ž olup k├Âk sal─▒yoruz. Aynen de ├Âyle de─čil mi?

Ev almak istiyoruz. Belki de ak┼čam i┼čten geldikten sonra en fazla d├Ârt saat oturup sonra da uyuyaca─č─▒m─▒z evler. Pahal─▒ da tabi... Araba istiyoruz sadece hafta sonu kullanabilece─čimiz.

Neyse, ne kadar ben istemiyorum desem de. Hepimiz istiyoruz bir ┼čeyler. Sistem de isteklerimize kar┼č─▒l─▒k bizden bir ┼čeyler istiyor, bu da ├žo─ču zaman ├Âzg├╝rl├╝─č├╝m├╝z oluyor...

Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.