Ads Top

Dünya'nı En Zeki İnsanının Türkiye Eğitim Sistemi Yorumu!



''TÜRKİYE'DE ÜNİVERSİTEYE GİRSEM BİRİNCİ SINAVI BİLE KAZANAMAM''

Nadia Camukova, Einstein'ın zeka testinden 200 üzerinden 199.37 aldı. 7 dil bilen Camukova, 25 yaşında dünyanın en genç profesörü oldu. Moskova Beyin Araştırmaları Enstitüsü tarafından dünyanın en zeki insanı ilan edilen Prof, Dr. Nadia Camukova, ''Bugün Türkiye'de üniversiteye girmeye kalksam, belki Öss'yi kazanamam! itirafında bulunuyor. Türkiye'deki sınav sisteminin öğrencilerin kapasitelerini körelttiğini söyleyen Canukova, sınav sistemi ile ilgili şu yorumu yapıyor:''Bir insanın hayatını 3 saate sığdırmak kadar yanlış bir şey yok. İnsan hayatını Milli Piyangodan çekmiyor ki!''


Dünya'nın en zeki insani Camukova,  Türkiye'deki üstün potansiyeli insan özelliğinin Dünya'nın hiç bir yerinde olmadığını iddia ediyor Türkiye'nin dahilerinin yabancı ülkeler tarafından bilinçli olarak yok edildiğini vurgulayan Camukova,  ''Bazı üstün zekalı öğrencilerle normal zekalı çocuklar aynı ortamda kaynaştırılmaya çalışılıyor. Bu tür yollarla üstün potansiyeli çocuklar yok ediliyor,  normalleştiriliyor.''diyor.  Genç profesör, Türkiye'de televizyon kültürünün insanları tembelliğe sürüklediğine dikkat çekiyor.


Dünyada genel kabul gören istatistiki verilere göre bir toplumda 1 milyonda 1 dahi çıktığını söyleyen Nadia Camukova,  Türkiye'de üstün potansilyelli dahi seviyesinde en az 70 insanın olması gerektiğini belirtiyor. Türkiye'de bulunan 70 dahi den en az 60'ının normalleştirilerek çürütüldüğünü öne süren genç profesör,  yeni doğmuş çocuklarla 7-8 yaşına kadar gelmiş olanları kurtarmanın mümkün olduğunu anlatıyor.


Camukova,  Rusya'daki sistemi ise şöyle özetliyor:


"Bu iş devlet politikası olmalı.  Bunun içine o çocuğun doğduğu günden itibaren sağlık kontrolü ile birlikte beyin kontrolü gelişmesini inceleme devreye girer 1 yaşına kadar her 15 günde bir,  eve gelerek çocuğu kontrol eden doktorları olan ülkeler var. Bunlardan biri Rusya 1 yaşını doldurana kadar doktor çocuktan sorumludur.  Her 15 günde bir,  eve giderek evin sıcaklık derecesinden içindeki moral düzeyine kadar bütün verileri özel defterine geçer. Ve o çocuğun ölmesinden de doktor sorumlu olur...



Kaynak: Mucize Beynimiz Ve Hızlı Okuma, Kitabı.

15 yorum:

  1. Kadın hakkında bir araştırma yaptım da kadın yalancının tekiymiş. Bu söyledikleri de yalan olabilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o tür şeylerle karşılaştım, pek anlamadım ama şu yazıdaki düşüncelerini mantıklı buldum :)

      Sil
  2. Bu söyledikleri bana mantıklı geldi.Eğitim sistemimiz bence zaten sorunlu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir öğrenci olarak ezbercilik yaptığımı dusunuyorum, bize öğrenmeyi araştırmayı öğretmenleri gerektiğini dusunuyorum ama ne yapabilirim ki bu sorunlar düzeltilmeli.

      Sil
  3. Kadının söylediklerine katılıyorum. Rusya'daki doktor olayı gerçekse gerçekten harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmamak elde değil ki durum ortada bu eğitim sistemiyle pek iyi gidemiyoruz aksine insanlar daha bilgisiz ve anlayissiz.

      Sil
  4. Ben Türkiye'de eğitim sistemi olduğunu bile düşünmüyorum. Okulların tek amacı öğrencileri "hizaya getirmek" olsa gerek... İlk okulun ilk 3 yılında ne ders ne de kitap olacak. Karakter eğitimi, bir diğerine saygı eğitimi, farklı kültürleri ve kimlikleri kabullenme eğitimi verilmeli. Ve en önemlisi öğrenciler zeka türlerine göre ayrılmalı... Ama nerede bizde... Cahillik bir yana git gide sevimsiz ve tahammülsüz olduk zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, yorumunuz ve katkılarınız için çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Maalesef ki bir eğitimci olarak sistemin olduğunu düşünmüyorum :( istesek her şey mümkünken hiçbir şeyin yapılmadığı bir düzen bu "EĞRİTİM SİSTEMİ"

    YanıtlaSil
  6. Ben sınavlardan düşük not alınca azarlanan çocuklara çok üzülüyorum yaa :(( erkek kardeşim de dahil. Başarılı olmak zorunda değil, neye ilgisi varsa onu yapmalı çocuklar... hayat diplomayla kurtulmuyor.

    YanıtlaSil
  7. vay ya sağol. kadını da bilmiyordum düşüncelerini de :) aramıza da hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
  8. Eğitim sistemini eleştirmekten bittik, tükendik bi derdimizi anlatamadık bir de başkalarından duysunlar belki bu sefer anlarlar.

    YanıtlaSil
  9. Şaşırdık mı? Tabiki de hayır. Haber doğru olmasa bile bu ülkede -birçok şey gibi- saçma sapan bir eğitim sisteminin olduğunu değiştirmiyor. Sistemi sürekli sürekli değiştirmeleri bir yana yanlış olan bir şeyi iyice yamultuyorlar. Allah bizlere (öğrencilere) kolaylık versin.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.