Ads Top

Ele┼čtiri: Blog Neden Arka Planda!! Sosyal Medyaa!!



Merhaba, ele┼čtirilmesi gereken ├žok konu var ben de bir yerden baslayay─▒m dedim. 

├ľncelikle ├╝├ž ayd─▒r blog kullan─▒yorum ve kullanmaya da devam edece─čim. Fakat di─čer sosyal medya sitelerinde de aktifim ve en az ilgi g├Âren blog. 

Bak─▒yorum YouTube de iq su en fazla 10 olan insanlar video yapmaya ├žal─▒┼č─▒yor ke┼čke yapabilseler. ─░nce bir sesle garip bir giri┼č yap─▒yorlar sa├žma sapan maymunluklar yap─▒p insanlar─▒ g├╝ld├╝rmeye ├žal─▒┼č─▒yorlar. En yak─▒n arkada┼člar─▒na saka yap─▒p onlar─▒ rezil edip yayinliyorlar. Milyon ki┼či izliyor. K├╝├ž├╝k k├╝├ž├╝k ├žocuklar k├╝f├╝r ediyor, vaktini sa├žma oyunlarla ├Âld├╝r├╝yor ve beyinlerini ┼čiddetle dolduruyorlar... 

Blogda ├žel─▒n├žlara (biliyorum b├Âyle yazilmiyor) rastlam─▒┼čs─▒n─▒zd─▒r. Ne gibi ├žel─▒n├žlar bunlar, mesela klasik kitap okuma ├žel─▒nc─▒, yeni y─▒lda hedefler dilekler falan. Peki youtubede ne var a─čz─▒na en fazla su┼či sokma ├žel─▒nc─▒ , sokakta maymunluklar yapt─▒klar─▒ cel─▒nc ve daha bir├žok sa├žma sapan gereksiz ┼čey...

Birde rastlam─▒┼čs─▒n─▒zd─▒r sosyal deney ve kamera ┼čakalar─▒... ┼×u kadar be─čeni gelirse kendime ...... Yapicam... Ne diyece─čim bilemiyorum blog sayfamda k├╝f├╝r olsun istemiyorum.

Ya Facebook a ne demeli. ─░nsanlar hayatlar─▒na sokamadiklari hayali bir ki┼čilik oluyor orada. D├╝nyan─▒n en ├Ânemli s├Âzleri san─▒yor payla┼čt─▒klar─▒n─▒. Bir s─▒r vereyim m─▒ size? Hepsi kopyala-yapistir. Mevlana s├Âz├╝ payla┼č─▒yor, haha tasavvuf desen. H─▒─▒─▒?

Peki ya Twitter, herkes cool, ├ž─▒lg─▒n, k├╝f├╝rbaz, hayalleriyle dalga ge├žiyor. Siyah beyaz foto─čraf sigara felan. A┼čm─▒┼č kendini herkes...




┼×imdi bir kar┼č─▒la┼čt─▒rma yapal─▒m. Ya da yapmayalim. Blog ┼čuan en dengeli olan. Bu y├╝zden konusulsun istiyorum, ilgi g├Ârs├╝n. Ama bu ilgi blogu di─čerleri gibi yapacaksa olmas─▒n daha iyi b├Âyle iyi derim. Blogla tan─▒┼čmas─▒ gereken bir ├žok insan var asl─▒nda. Blogu b─▒rak─▒n okumayla tan─▒┼čmas─▒ gereken!!!!!




Not: Bug├╝n de ne yazaca─č─▒m diyordum ┼č├Âyle bir dusununce, dur dedim m yeter d├╝s├╝nme ├ž├╝nk├╝ ger├žekten d├╝┼č├╝n├╝nce yaz─▒lacak ├žok konu var...

Not 2: Dedi─čim her ┼čey benim g├Âr├╝┼č├╝md├╝r, sizler de g├Âr├╝┼člerinizi a┼ča─č─▒ya yaz─▒n─▒z...

14 yorum:

  1. Blog okumak zor geliyor insanlara. ├ç├╝nk├╝ vakit ay─▒rmak gerekli ama s├Âyledi─čin di─čer sosyal payla┼č─▒m sitelerine minik vakitler ay─▒rarak maks pop├╝lerlik elde ediliyor. Bence her platformda iyi de k├Ât├╝de var. ├ľzellikle youtube de yeni i├žerik y├╝klemesini zevkle bekledi─čim kanallar var. Bloglar i├žinde ┼čunu s├Âyleyebilirim. Evet genel olarak blog yazarlar─▒ okumay─▒ seven k├╝lt├╝rl├╝ insanlar oluyor ama ├ž├Âp blogda ├žok fazla birbirinden i├žerik ├žalan m─▒ istersin, telif hakk─▒n─▒ ├Ânemsemeden x kitab─▒ndakini aynen yazan m─▒ istersin. Bende k─▒sa zamand─▒r d├╝zenli blog yaz─▒yorum ama buray─▒ di─čer payla┼č─▒m sitelerine oranla daha ├žok sevdim buda bir ger├žek ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kat─▒l─▒yorum iyiler de elbet var ama de─čer g├Âren kalitesiz ┼čeyler ve buna ayr─▒larak ├ž├Âpe giden zamanlar beni ├╝z├╝yor ...

      Sil
  2. He├ž bir sosyal medya hesab─▒ olmayan biri olaraq bloqun ├žox ilgi g├Âr├╝b dig╔Örl╔Öri kimi olmas─▒ndansa bel╔Ö sakin, huzurlu v╔Ö s╔Öviyy╔Öli qalmas─▒n─▒ dil╔Öyir╔Öm. Yen╔Ö ├žox g├Âz╔Öl bir m├Âvzuya toxunmusan t╔Öbrikl╔Ör.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim yine de ba┼čka insanlarda g├Ârs├╝n istiyorum blo─čun ne kadar g├╝zel bir yer oldu─čunu.

      Sil
  3. ─░nstabloggerlar var birde :)) Ad─▒ instablogger ama profilinde blog ile ilgili 1 tane bile payla┼č─▒m─▒ yok :)) Hatta kendileri blog yazar─▒y─▒m diye ortalarda geziniyor :))
    Ben en son yapt─▒─č─▒m ├žekili┼čle anlad─▒mki insanlar ger├žekten okumay─▒ sevmiyor. :( O kadar haz─▒r resim ,g├Ârsel payla┼čmaya al─▒┼čm─▒┼člarki aynen bir robot gibiler.Foto─čraf payla┼č─▒m─▒n─▒n alt─▒nda veya ├╝st├╝nde yazan yaz─▒y─▒ okunaktan acizler.Bazen bo┼čuna k├╝rek ├žekiyormu┼čuz geliyor.Sadece blog yazar─▒ arkada┼člar─▒m─▒zla birbirimize destek olabiliyoruz.Sosyal a─člar bu kadar pop├╝ler de─čilken daha g├╝zeldi sanki :(

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle umar─▒m bir g├╝n hakkettigimiz yerde oluruz :)

      Sil
  4. Blog yazmak da emek i┼či.Baz─▒ ki┼čiler de biraz yaz─▒p,sonra s─▒k─▒l─▒p gidiyor.Halbuki okuyanlara kar┼č─▒ bir sorumlulu─čumuz var diye d├╝┼č├╝n├╝yorum.G├╝nl├╝k yaz─▒ bekleyen ve takip edenlere de sayg─▒l─▒ olmal─▒ ve okuyan kitleyi de k├╝st├╝rmemeyi ├Â─črenmeli.Ben de yaz─▒na b├Âyle bir katk─▒ yapay─▒m istedim.Sevgilerimle :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Katk─▒n─▒z icin tesekkurler, her zaman katk─▒lar─▒n─▒z─▒ beklerim, benim i├žin degerlisiniz, size de sevgiler :)

      Sil
  5. Blog yazmakta,okumakta bence k├╝lt├╝r i┼či. Son okudu─ču kitap Ay┼čeg├╝l tatilde yada cin ali ser├╝venleri olan insanlarla ya┼č─▒yoruz biz bu ├╝lkede. Ben blo─ču di─čer t├╝m sosyal medya ara├žlar─▒ndan farkl─▒ g├Âr├╝yorum ve facebookta, instagram da ki gibi sahte profiller oldu─čuna inanm─▒yorum umar─▒m hep b├Âyle kal─▒r buralar :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kat─▒l─▒yorum ben dan─▒┼čma olarak staj yap─▒yorum ne insanlarla kar┼č─▒la┼č─▒yorum , okuma yazma bilmiyorlar bir de oy kullanacaklar...

      Sil
  6. Beni i├žin de blogun yeri ayr─▒. Blog bir yana di─čer sosyal medya mecralar─▒ bir yana...Malesef durum sizin anlatt─▒─č─▒n─▒zdan ibaret...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Buralar degerlenecek Google de ilgilense mesela g├╝zel bir mobil uygulamas─▒ yapsa... Maalesef onlarda para derdinde .

      Sil
  7. Blog emek isteyen bir mecra karde┼čim. ├ľyle olur olmazlar tutunamazlar burda. O y├╝zden rahat─▒m.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle ama bir yandan da korku yok de─čil :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.