Ads Top

Ele┼čtiri: Youtube Trendler | Bir Ka├ž Milyon Trend ─░nsan!



Her ne kadar blogdaki kadar sayg─▒l─▒ ileti┼čimin oldu─ču elit bir platform olmasa da youtube, sevdi─čim bir site. Bir s├╝r├╝ sevdi─čim kanal var, saat saat videolar─▒n─▒ bekledi─čim g├╝zel kanallar. 10 tanesini blog sayfamda payla┼čm─▒┼čt─▒m. Takip edecek g├╝zel kaliteli youtube kanallar─▒ ar─▒yorsan─▒z linkini b─▒rak─▒yorum yaz─▒m─▒n: Youtube Kanal ├ľnerileri! 10 Kanal!

Dedi─čim gibi sevdi─čim kanallar var fakat yorumlar─▒ sevmiyorum, kitleyi sevmiyorum. Hi├ž youtube de videolara yap─▒lan yorumlara bak─▒yor musunuz? Seviyesiz tart─▒┼čmalar, k├╝f├╝rler, cahil cahil konu┼čmalar... ┼ču 10 ya┼č─▒ndaki ├žocuklar ne ara bu ya┼čta bu kadar k├╝f├╝r bilir oldu, hayret ediyorum. Yetenek vallahi.

Bir de trendler var, gelmek istedi─čim konu. Dedim ya kitleyi sevmiyorum diye bakal─▒m T├╝rkiye oturup ne izliyor...

Trendlerin en ba┼č─▒nda dizi fragmanlar─▒, 3 adam, beyaz show, g├╝ld├╝r g├╝ld├╝r var. Onlara s├Âz├╝m yok zaten T├╝rkiye olarak TV ba─č─▒ml─▒s─▒y─▒z. (Allahtan s├Âz├╝m yok ­čśä)

Devam─▒nda ise Tost├žu Erol'la tost yapt─▒k videosu. Bir bu├žuk milyon izleme. Bu videoyu hastal─▒kl─▒ biri bir bu├žuk milyon kere t─▒klamad─▒ herhalde. Bir bu├žuk milyon ki┼či oturup tost videosu izledi. ­čĹĆ­čĹĆ­čĹĆ 

Woww G├╝lmeme Challange. Acaba komik videolar─▒ izlerken 20 ya┼člar─▒ndaki youtuber arkada┼č─▒m─▒z g├╝lecek mi? ─░ki milyon ki┼či bunu merakla izlemekte. T├╝rkiye'nin kaderi buna ba─čl─▒ l├╝tfen g├╝lmee...

Devam etsem mi bilemiyorum. ├çok gariple┼čiyor bu videolar. Cumali Ceber diye bir tipleme var, bilirsiniz herhalde, Halil S├Âyletmez canland─▒r─▒yor. Siz bilmeseniz de videoyu iki bu├žuk milyon ki┼či izlemi┼č. Ben size tiplemeyi ├Âzet ge├žeyim. Tek ka┼čl─▒ bir adam geliyor ve ''Allah seni als─▒n.'' diyip birine tokat at─▒yor. Ne komik de─čil mi? Film yapmay─▒ da d├╝┼č├╝n├╝yorlarm─▒┼č. Bu y─▒l sonunda 2017'ni beni en etkileyen filmlerinde yer alaca─č─▒na eminim. Bende a─č─▒r psikolojik tranvalar b─▒rakabilir...

Genel olarak ya psikolojimiz iyi de─čil ya da ├╝lkemizde bir ka├ž milyon salak insan var. (Ooooooooo) ­čśÄ­čśÄ

Sizin g├Âr├╝┼čleriniz neler? Yorumlarda konu┼čal─▒m m─▒ biraz?


12 yorum:

  1. Youtube kanallar─▒n─▒ pek takip etmiyorum. Bu ┼čekilde tan─▒nm─▒┼č olmakta istemedim hi├žbir zaman..Biraz normallik herkese iyi gelir diye d├╝┼č├╝n├╝yorum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. G├╝zel YouTube kanallar─▒ da var fakat k├Ât├╝ olan daha ├žok :/

      Sil
  2. Benimde severek takip etti─čim youtuberlar var. yorumlara ├žok nadir bak─▒yorum, orada yap─▒lan k├╝f├╝r hakaret yar─▒┼č─▒ nedendir hi├ž anlam─▒yorum. Son zamanlarda ├Âzellikle kafalar kanal─▒ ├žok ilgimi ├žekti ayr─▒ca d├╝n tesad├╝fen denk geldi─čim ViBio adl─▒ kanal─▒ da kesinlikle tavsiye ederim...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ben son zamanlarda g├╝zel ele┼čtiri yapan kanallar─▒ takip ediyorum en sevdiklerim ViBio ve Stolk =)

      Sil
  3. hahaha :D ├žok g├╝zel anlatm─▒┼čs─▒n.
    valla ├ž├Âpl├╝─če d├Ânmese bari ┼ču youtube

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. O kadar yararl─▒ bir yeri ├ž├Âpl├╝─če cevirirlerse alkislarim =)

      Sil
  4. youtube bu konularda i├žimi karart─▒yor ger├žekten...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Beni sinirlendiriyor :/ ka├ž milyon ki┼či bu adamlar─▒ ├Ârnek al─▒yor bunlar─▒n ├žo─ču da ├žocuk, ├Âzeniyorlar sa├žma sapan nesil yetisiyor.

      Sil
  5. sa├žma sapan bir kesim var bence orada (ha ger├žekten i┼čini yapanlara laf─▒m yok baz─▒lar─▒ ger├žekten ama├žla i┼č yap─▒yorlar) bi kere herkes makyaj youtuber ─▒ herkes bilir ki┼či, makyaj yaparken a┼ča─č─▒lamalar, bunu ┼čuradan ald─▒m ┼ču kadar para verdim bilmem ne bilmem ne ├ž├Âpl├╝k olur yak─▒nda youtube bence...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben ├Ânceden TV'nin yerini YouTube al─▒r diye d├╝┼č├╝n├╝yordum, hayal k─▒r─▒kl─▒─č─▒ ya┼čadm :/

      Sil
  6. Ne yaz─▒k ki Youtube T├╝rkiye'nin hali b├Âyle. Gereksiz video say─▒s─▒ ├žok fazla. Yararl─▒ kanallar yok mu? Elbette var ve bunlar─▒ ke┼čfetmek zaman al─▒yor. Bunlardan birini size ├Ânerebilirim: Bar─▒┼č ├ľzcan. Bir bak─▒n derim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle, tesekkur ederim benim de bir ka├ž ├Ânerim var http://benmeczup.blogspot.com.tr/2017/01/youtube-kanal-onerileri-10-kanal.html =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.