Ads Top

EN SEVD─░─×─░M / ETK─░LEY─░C─░ 6 F─░LM! +3 D─░Z─░!


Film izlemek en b├╝y├╝k hobimdir. Bo┼č zamanlar─▒mda film izlemem, film izlemeye ayr─▒ bir zaman ay─▒r─▒r─▒m. Genellikle haftada en az bir film izlerim. Bu filmleri youtube'deki film ├Âneri videolar─▒ndan veya arkada┼člar─▒m─▒n tavsiyesi ile izlerim. Puanlara pek bakmam ├ž├╝nk├╝ puan─▒ y├╝ksek olan bir filmi sevmedi─čim veya d├╝┼č├╝k olan─▒ sevdi─čim de oluyor. ─░zledi─čim filmlerin t├╝rleri ruh halime g├Âre de─či┼čiyor ama genellikle beni ┼ča┼č─▒rtan, bana bir ┼čeyler katmay─▒ ama├žlayan, bir mesaj─▒, bir derdi olan filmleri izlemeyi tercih ediyorum. Her yerde bulamayaca─č─▒n─▒z, k─▒y─▒da k├Â┼čede kalm─▒┼č g├╝zel filmlerden bahsedece─čim. Bu ├Ânerece─čim filmlerde bu t├╝r filmler olacak...




HAYAT G├ťZELD─░R


Bu filme ├žok fazla gir ├ž─▒k yapt─▒m, hep ilk be┼č dakikas─▒n─▒ falan izleyip ├ž─▒k─▒yordum, herhalde ruh halim uygun olmuyordu. Sonras─▒nda bir g├╝n sabredip izledim ve baya etkilendim. Nazi zaman─▒ndaki ─░talyay─▒, orada ya┼čayan yahudi bir aileyi anlatan bu film, hem g├╝ld├╝r├╝yor, hem a─člat─▒yor...






UMUDUNU KAYBETME

Wil Smith'in oynad─▒─č─▒ neredeyse b├╝t├╝n filmleri ├žok be─čenirim. Bu filmde en be─čendi─čim filmi. Tam bir dibe vurma sonras─▒ndaki y├╝kseli┼č hikayesi. ─░lham veren motive eden ├žok g├╝zel bir hikayesi var filmin.






Peekay

Etkileyici filmler aras─▒nda bir Hint, Bollywod filmi olmasa olur mu? olmaz tabi ki. Ve ayn─▒ zamanda ba┼črol oyuncusu Aamir Khan ise. Bu film uzaydan d├╝nyaya gelen bir adam─▒n geri d├Ânemeyi┼čini ve tanr─▒y─▒ aramas─▒n─▒ anlat─▒yor, ├žok g├╝zel mesajlar veriyor.






3 ─░D─░OTS

Kendimi kapt─▒rd─▒m m─▒ ├ž─▒kam─▒yorum hint filmlerinden. Bu filmi neredeyse 5 kere izledim ve akl─▒ma gelmi┼čken birazdan da g├Âz ataca─č─▒m. Arkada┼čl─▒─č─▒, sistem kar┼č─▒tl─▒─č─▒n─▒ o kadar g├╝zel anlatan bir film ki tek kelimeyle HAR─░KA.





TRUMAN SHOW

Hep d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m i├žinde bulundu─čum bir psikolojiyi ├žok g├╝zel anlatm─▒┼č bir film. ├çevrenizdeki herkesin oyuncu oldu─čunu ve size rol yapt─▒klar─▒n─▒ hi├ž d├╝┼č├╝nd├╝n├╝z m├╝? 






YALANIN ─░CADI

Yalan s├Âylenemeyen bir d├╝nya d├╝┼č├╝n├╝n, sonra da yalan s├Âylemeyi ke┼čfeden bir adam... Filmin vermek istedi─či mesaj ├žok ama ├žok anlaml─▒.





HOW I MET YOUR MOTHER

Dizi bir adam─▒n ├žocuklar─▒na annenizle nas─▒l tan─▒┼čt─▒m hikayesini anlatmas─▒d─▒r. Dizi 12 sezon s├╝rm├╝┼čt├╝r. Efsane dizidir 20 dakikalardan olu┼čan b├Âl├╝mleri ile ba─č─▒ml─▒l─▒k yapan e─členceli bir dizidir...




GOTHAM

Batman─▒n ├žocuklu─ču ile ba┼člay─▒p, k├Ât├╝l├╝kler ┼čehri Gotham'─▒ anlatan s├╝per bir dizi. ─░ncelemesine ┼čuradan ula┼čabilirsiniz.




D├ťNYA'DAK─░ SON ADAM

D├╝nyada kalan son adam─▒n hikayesini anlatmaktad─▒r. ├çok e─členceli bir dizidir. incelemesi ┼čurada ...



7 yorum:

  1. Harika filmler bende hepsiniz izledim bunlar─▒n tavsiye olarak g├╝zel filmler se├žilmi┼č. Banada beklerim iyi yay─▒nlar.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim :) Tabi ki gelirim :D

      Sil
  2. yalan─▒n icad─▒ ilgimi ├žekti, hayat g├╝zeldir'i de izlememi┼čtim. ┼ču s─▒ralar ├žok i├žimden gelse de film izlemek, ona bile ├╝┼čeniyorum... payla┼č─▒m i├žin te┼čekk├╝rler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ediyorum izledikten sonra da yorumlar─▒n─▒z─▒ bekliyorum :))

      Sil
  3. ├ľzg├╝n blogunuzu yeni ke┼čfettim ama art─▒k takipteyim, ├Âzellikle sinema b├Âl├╝m├╝n├╝.
    Bize de bekleriz,
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim bende kendimi yeni ke┼čfettim say─▒l─▒r :) tabi ki hemen geliyorum blogunuza =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.