Ads Top

Engellilik Konulu 5 Süper Film!



Engelli olmak
hakkında söylenecek, anlatılacak, dikkat çekilecek bir çok şey var fakat ben bu konu hakkında birkaç film önermek istiyorum. Bu filmler benim izlediğim bayıldığım hayran olduğum filmler, bu filmleri izlemenizi rica ediyorum çünkü bu filmler bu konuyu eğlenceli bir dille öyle bir anlatıyor ki... İzleyin yani yaaa.




Barfi bir bolywood filmi. Komedi filmi olmasının yanında ağlatma özelliğine de sahiptir. Dilsiz ve sağır bir adamın aşık olmasını ve yaşamından komik anlarını anlatıyor ve tabi hep hayatta komik şeyler yaşanmıyor üzücü şeyler de oluyor. Ne diğim bilemiyorum film anlatıyor işte izleyin.





Sıradışı kahraman filmi; Bir televizyon show programında çalışan burada işitme engelli süper kahramanı oynayan bir karakter ve onu örnek olan küçük bir çocuğun hikayesini anlatıyor. Çok tatlı bir film, yüzünüzde küçük bir gülümsemeyle bütün günü geçirmenize sebep olabilir bu film. İzleyin yani.



Vietnam Savaşı'nda duyma yetisini kaybeden Richard, eve döndüğünde engelli olmanın zorluklarını yaşamaya başlar. Bu zorlukları günden güne aşmaya ve kendiyle barışık olmaya başlar. Engelli insanlara yardım etmeği  kendini bir amaç olarak edinir. Hayatını tekerlekli iskemlede geçiren Art'ın da yardımıyla mücadeleye başlar. Film tam bir başarı hikayesidir. Film size büyük motivasyon sağlayacaktır izlemenizi tavsiye ederim (İzleyinnn.)





Forrest Gump İQ su düşük olan bir adamın duygusal hikayesini anlatmaktadır. Film zaten ödüller alıp klasikler arasına girmiştir söylenecek çok şey yok mükemmel bir film bu filmi izlemeyen baya şey kaybeder yani kaybetmeyin izleyinn.



En iyi Senaryo ödülüne layık görülmüştür. Bu film ile kendilerini kanıtlamış, Hollywood Sinema dünyasında saygın bir konuma ulaşmışlardır. Film arkadaşlığı da mükemmel anlatmış duygusal ve aynı zamanda tam bir komedi filmi. 
Gülmek istiyorsanız izleyin derim.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yazının da sonuna geldik önerdiğim filmleri izleyip yorum olarak yazarsanız çok sevinirim yazım hakkında görüşlerinizi ve sorularınızı da yorumda belirtin, bu benim için çok önemli. Hadi görüşmek üzere...

10 yorum:

  1. Konu oldukça ilgimi çekti blogumu ziyaret ederseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız. :)

    en kısa zamanda filmleri izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki ziyaret ederim, yorumunuz için teşekkürler ☺

      Sil
  2. İlk izlenecekler listeme önce bloğunu sonrada bu filmleri alıyorum çok güzel öneriler. :) teşekkürler Bu arada bende beklerim... http://masalzehra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim filmleri izledikten sonra da yorumlarınızı beklerim :) Blogunuzu da takipteyim 😉

      Sil
  3. Son iki film en sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok güzel filmlerdir, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Blogunuzu keyifle takip ediyor, örnek almaya çalışıyorum :))

      Sil
  4. Barfi gerçekten şahane bir film unutulmazlarım arasında.. Can Dostum filmini de izleyip çok sevmiştim. Güzel bir liste olmuş diğer filmlere de bakayım. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, diğer filmleri de begeneceginize eminim. İzledikten sonra da yorumunuzu beklerim :)

      Sil
  5. Barfi ve Forrest Gump baya iyilerdi :) çok severek izlemiştik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki filmde de karakterler çok iyiydi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.