Ads Top

Joker Geri D├Ând├╝! | Gotham 3.Sezon 13. B├Âl├╝m!!


Aram─▒zda Joker'i sevmeyen var m─▒? Ben bay─▒l─▒yorum. Hatta okudu─čum yaz─▒lara g├Âre d├╝nyada en ├žok sevilen k├Ât├╝ karaktermi┼č. Hep takip ederim filmlerini falan. Zaten Kara ┼×ovalye filmindeki Heart Ladger'in performans─▒ndan sonra Batman'dan ├žok Joker'i sever oldum. Hayranl─▒kla izliyorum...


Uyar─▒: Bu yaz─▒ Gotham dizisini izlemeyenler i├žin spoiler i├žerir. Diziyi izlemeyenler veya iyi dizinin spoileri olmaz diyenler okumaya devam edebilir ya da zaten izlemeyece─čim sadece yaz─▒y─▒ okuyay─▒m diyenler de devam edebilir. ┼×uraya da Gotham dizisi tan─▒t─▒m yaz─▒m─▒ koyuyorum: Gotham Dizisi Batman'─▒n ├çocuklu─ču!



─░lk olarak ilk sezonda g├Ârm├╝┼čt├╝k Joker'i ad─▒ Jrome olarak ├ž─▒km─▒┼čt─▒ kar┼č─▒m─▒za. Kimse de a├ž─▒klam─▒yordu bu Joker mi, de─čil mi diye. Hareketleri tavr─▒ tam oydu. Annesini ├Âld├╝rm├╝┼čt├╝ deli oldu─čundan Arkham ak─▒l hastanesine at─▒ld─▒.


Ka├žmay─▒ ba┼čard─▒, tak─▒m kurup ┼čehirde su├ž i┼člemeye ba┼člad─▒. Karakolu bast─▒, TVyi hekleyip t├╝m ┼čehre seslendi: Siz piyonsunuz falan diye. Joker felsefesini an─▒msatan ┼čeyler s├Âyledi. Sonra da ├Âld├╝.



Fakat t├╝m ┼čehrin zihnine bir Joker yerle┼čmi┼čti art─▒k. Tam umudumuzu kestik derken, Joker'i benimseyen bir tarikat cesedini al─▒p canland─▒rmaya ├žal─▒┼čt─▒. Ve ba┼čard─▒lar. Bu b├Âl├╝m Jrome geri d├Ând├╝! Tam bir Joker olarak...



Son olarak: Bu yaz─▒mdaki g├Ârsellerin kullan─▒m─▒ ve incelemeyi nas─▒l buldunuz ve bu t├╝r dizi incelemesi yaz─▒lar─▒ ister misiniz? Yorum olarak hangi dizi olmas─▒n─▒ istedi─činizi de belirtebilirsiniz. ┼×imdiden te┼čekk├╝rler...

7 yorum:

  1. Hi├ž dizi izlemiyorum ve bu dizileri de bilmiyorum.San─▒r─▒m gen├žlik dizileri bunlar.Kitap ve film ├Âneriler daha ├žok dikkatimi ├žekiyor benim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hahah aynen ya. Tabi her ya┼ča hitap etmek zor bir ┼čey bende daha ├žok kendi ya┼č─▒ma yak─▒nlar i├žin payla┼č─▒yorum =D

      Sil
  2. ben dizi , film , kitap hepsinin incelemesini de ilgiyle okuyanlardan─▒m.En az─▒ndan bir fikrim olsun diye okuyorum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ben de az da olsa her konuyla ilgili olmaya ├žal─▒┼čanlardan─▒m :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.