Ads Top

Korkmaya Ba┼člad─▒m! - Okunuyom ben yaa :D


Pek uzun yaz─▒ yazmam, yazamayaca─č─▒mdan de─čil s─▒k─▒c─▒ olaca─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝r├╝m, k─▒saca anlat─▒r ge├žerim ama bu yaz─▒ uzun olacak gibi geliyor... (uzun olmad─▒ ­čść )

├ľncelikle ilginiz i├žin te┼čekk├╝rler, yay─▒nlar─▒m─▒ okuyup yorum yapman─▒z beni ├žok mutlu ediyor. Normalde ├žok sab─▒rs─▒z ve her ┼čeyin hemen olmas─▒n─▒ isteyen biriydim. ├çok yorulmayay─▒m, beklemeyeyim ama olsun. B├Âyle isterdim.

Tam bir ay ├Ânce de neden bana yorum gelmiyor, neden okunmuyorum diye s├Âylendi─čim ┼ču yaz─▒m─▒ payla┼čm─▒┼čt─▒m. Ne sab─▒rs─▒zl─▒k blogu kural─▒ bir ay olmu┼č neden yorum fazla gelmiyor diyorum ­čśŐ

┼×u an iki ay oldu, okunup yorum yap─▒lmaya ba┼čland─▒. ├ľnceden yay─▒n─▒ payla┼č─▒rd─▒m g├╝nde 10-20 ki┼či okurdu ben de kullan─▒c─▒ panelimi dakikada bir yeniliyorum, bir ki┼činin daha okudu─čunu g├Ârebilmek i├žin (bence t├╝m bloggerler bunu yap─▒yor) ­čśä

Art─▒k g├╝nde 90-100 ki┼či blogumu okuyor, yazd─▒klar─▒m─▒ okuyor. Ben oturup yaz─▒yorum, 90-100 ki┼či de vaktini ay─▒r─▒p yazd─▒klar─▒m─▒ okuyor. Bana sorumlulu─čum art─▒yormu┼č gibi gelmeye ba┼člad─▒. ├ľnceden bug├╝n de yazay─▒m mant─▒─č─▒ ile akl─▒ma ne gelir ise yaz─▒yordum, e─člencesine falan ama ┼čimdi yapamam ki, onlarca ki┼činin zaman─▒n─▒ bo┼ča ├žalm─▒┼č ve bana olan sayg─▒lar─▒n─▒ yitirmi┼č olurum...

Belki de ├žok okunan bloglar bu korku, sorumluluk hissi sayesinde g├╝zel yaz─▒lar yaz─▒yorlar. B├Âyle oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum. Okunduk├ža yaz─▒lar─▒n kalitesi artmaya ba┼čl─▒yor. Ben de ┼ču aralar bir yaz─▒m─▒ payla┼čmadan ├Ânce d├╝┼č├╝n├╝p okuyup, eksiklerini giderip ├Âyle payla┼č─▒yorum. ├ľnceden yaz-yay─▒nla yap─▒yordum harf hatalar─▒na bakmadan, art─▒k yapamam.

Okunmak g├╝zel bir his evet. Yazd─▒klar─▒n─▒, d├╝┼č├╝ncelerine payla┼č─▒yorsun. Rahatl─▒yorsun hele bir de yorum geldi mi, aa diyorsun beni anlayan biri var, veya aa demek ┼ču ┼č├Âyleymi┼č ben ┼čurada hatal─▒ d├╝┼č├╝n├╝yormu┼čum...

┼×u iki ayda hissettiklerim bunlar, daha blogun bana ├žok ┼čey kataca─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum, sab─▒r, disiplin, ara┼čt─▒rma gibi.

Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝rler... ­čśë

10 yorum:

  1. Madem okunuyorsun bol bol g├╝zel yaz─▒lar yazars─▒n biz de doyas─▒ya okuruz o zaman :)

    Yan─▒tlaSil
  2. Yaz─▒lar─▒n─▒n devam─▒n─▒ bekliyoruz :) sevgiler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler :) ben de sizin yaz─▒lar─▒n─▒z─▒n takip├žisiyim :)

      Sil
  3. g├╝nde 90 okunma ├žok iyi :)) se├žti─čin konular da ilgi ├žekici oldu─ču i├žin kendini okutuyorsun b├Âyle giderse gelece─čin ├žok parlak bence ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sizin ki de bence ├Âyle, hi├ž yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ ka├ž─▒rm─▒yorum :)

      Sil
    2. ├žok te┼čekk├╝r ederim :)

      Sil
  4. Bol okuyuculu yaz─▒lar diliyorum sana bende ayn─▒ hislerle ba┼člad─▒m ├žok enteresan olarak o yenile tu┼čuyla aram─▒zda b├╝y├╝k bir ba─č var....

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. bence b├╝y├╝k ba─č─▒ olmayan blogger yok :)

      Sil
  5. ├çox s╔Öbirsizsiniz dem╔Ök ki h╔Öqiq╔Öt╔Ön :) M╔Ön tam 10 ay yazd─▒m he├ž yorum almadan. Amaaa yorum alma─ča v╔Ö oxunma─ča ba┼člay─▒nca ╔Ösl blogger kimi hiss etm╔Öy╔Ö ba┼člad─▒m ├Âz├╝m├╝. V╔Ö oxununca do─čurdan da sorumluluq hiss edir insan- fikriniz╔Ö qat─▒l─▒ram. Siz╔Ö u─čurlar.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yorumunuz icin ├žok te┼čekk├╝r ederim ­čśŐ

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.