Ads Top

K├ť├ç├ťK MUTLULUK | BEN─░ TAK─░P ED─░N!



Yeniden merhaba. Bu bug├╝n att─▒─č─▒m ├╝├ž├╝nc├╝ yay─▒n, ┼ču aralar takip├žilerimin okuma listesini baya me┼čgul ettim san─▒r─▒m. Ne yapay─▒m ba┼čka i┼čim yok yaz─▒yorum ├Âyle =D

Anlatmak istedi─čim bir konu var o da izleyici/takip├ži/okuyucu hakk─▒nda. Ben daha ├žok okuyucu demek istiyorum. ├çok uzun zaman olmad─▒ bloga ba┼člayal─▒ fakat ├žok verimli ge├žen k─▒sa bir zaman oldu. 3 ay 84 yay─▒n. Buralar─▒ ├žok sevdim ben ve bu yolda ilerlemeyi istiyorum... Buralar─▒n okuyucu kitlesi ├žok iyi. baya iyi. Anlay─▒┼čl─▒, konu┼čmaktan ├žok okuyan, sayg─▒l─▒, kendini g├╝zel bir ┼čekilde ifade edebilen insanlar...

Neyse gelmek istedi─čim konu beni takip edin. =D

┼×├Âyle anlatmak istiyorum; hani elini cebine att─▒─č─▒nda telefonun olmad─▒─č─▒n─▒ fark edip bir anl─▒k k├╝├ž├╝k kalp krizi ge├žirirsin ya sonra di─čer cebinde oldu─čunu fark edersin falan. Ben de ana sayfama girip takip├ži say─▒m─▒n artt─▒─č─▒n─▒ g├Âr├╝nce anl─▒k bir mutluluk hissediyorum. Ama uzun zamand─▒r pek artm─▒yor. Okuyan say─▒s─▒ y├╝ksek oldu─ču halde okuyanlar takip etmiyor...

Okuyan ki┼čilerin takip etmesi yeni yaz─▒lar─▒ daha erken fark etmesini sa─člar. Mesela bir yaz─▒ okudunuz ve sevdiniz. Peki takip etmediyseniz ve sayfan─▒n ad─▒ da akl─▒n─▒zda de─čilse nas─▒l bulacaks─▒n─▒z o sayfay─▒...

Yani  diyece─čim ┼ču ki: Takip etmenin hem okuyucuya hem de yazara faydas─▒ var. O y├╝zden mobilden girenler a┼ča─č─▒da bulunan bilgisayardan girenler de sa─č tarafta bulunan izleyiciler eklentisinden takip edebilir. Sonra da yorum olarak blog linkinizi b─▒rak─▒rsan─▒z ben de sizi takip edip yazd─▒─č─▒n─▒z yaz─▒lar─▒ okuma f─▒rsat─▒ bulurum. Belki de arkada┼č oluruz...

Gitmeden ┼čunu da s├Âyleyeyim: Takip edeni takip ederim =D

Twitter: https://twitter.com/Meczubunyeri
Facebook: https://www.facebook.com/Meczup-789631321177190/?skip_nax_wizard=true
─░nstagram: https://www.instagram.com/omerstt/
Google+: https://plus.google.com/108833282585245383997
Mail: Benmeczup@gmail.com

18 yorum:

  1. Biraz daha rahat ol bence :) Zaman i├žinde ger├žek takip├žilerin ortaya ├ž─▒kacakt─▒r.Sevgilerimle :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, biraz sab─▒rs─▒z─▒m da ben =D

      Sil
  2. Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, ben de sizin blogunuza g├Âz at─▒p takip ettim. yararl─▒ payla┼č─▒mlar yap─▒yorsunuz :)

      Sil
  3. ┼×u s─▒ralar s─▒kl─▒kla yaz─▒lar─▒n─▒ okuyorum. Be─čeniyorum ger├žekten. Merak etme sen istikrarl─▒ olursan blogun zatem b├╝y├╝r. Umar─▒m takip├ži say─▒n artar.. tabi ki benim de arts─▒n can─▒m..­čść­čść­čśé

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Begenmenize sevindim, bende begeniyorum yaz─▒lar─▒m─▒ =D Tabi ki hepimizin takip├ži say─▒s─▒ arts─▒n 100.000 olsun ­čśÁ­čś▒­čśë

      Sil
  4. Karde┼čim zaten takip ediyorum :) Sen b├Âyle devam et. ├çok yak─▒nda 100 ki┼čiyi gecersin. Tabi bu daha ba┼člang─▒├ž :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi ki ba┼člang─▒├ž 100 ┼čuan hedef bile de─čil benim i├žin =D Biz binleri g├Ârece─čiz :) Birlikte tabi in┼čallah ...

      Sil
  5. ─░zlemeye ald─▒m sizi, enestalha.com beklerim sizide :) Ba┼čar─▒lar.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bi bakt─▒m geldim, ben de takibe ald─▒m. Yeni bir blog ama tema olsun yaz─▒lar olsun g├╝zel duruyor san─▒r─▒m daha ├Ânceden bilgiliydiniz bu konuda :)

      Sil
  6. ├ľmer, sab─▒rs─▒z o─člum :) Sabret bak tan─▒d─▒klar gelmi┼č, onlar da yazm─▒┼člar, sen yaz ne g├╝zel bak ┼čansl─▒ g├Âr├╝yorum ben seni. Bazen de sen ilgi duyduklar─▒na yorumlar b─▒rak ama say─▒y─▒ s─▒n─▒rl─▒ tut, ihmal edersen onlar da ayn─▒ duygulara kap─▒l─▒rlar. Hadi rahat ol o─člum. Sevimlisin, ba┼čar─▒rs─▒n. ─░ki g├╝nd├╝r hastay─▒m. Bak aya─ča kalkt─▒m, blo─čumdan bir yay─▒n yapt─▒m, ┼čimdi gece yar─▒s─▒ demeden dost bloglara bak─▒yorum neler olmu┼č bitmi┼č diye :) Sevgiler o─člum ve bol ┼čanslar :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çook te┼čekk├╝rler Ece ablaa :) bu arada ge├žmi┼č olsun in┼čallah hemen iyile┼čirsin.

      Sil
  7. ├çok anlamam blog i┼činden ama g├Ârd├╝─č├╝m ┼ču ki ne kadar ├žok okursan o kadar ├žok okunup takip ediliyorsun. Biraz bencilce ama yapacak bir ┼čey yok san─▒r─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle sadece yazmak yetmiyor...

      Sil
  8. sen bu h─▒rsla evreste kadar ├ž─▒kars─▒n sab─▒rs─▒z karde┼čim ├žok ho┼čsun :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Haha siz olmadan ├ž─▒kmam :)) te┼čekk├╝rler siz de hossunuz =D

      Sil
  9. Blogunu yeni ke┼čfettim ve b├╝t├╝n yaz─▒lar─▒ yava┼č yava┼č okumak i├žin takibe ald─▒m. Genel hava olarak ├žok ho┼čuma gitti blogun. Sana bol ┼čans diliyorum. Blogumu da beklerim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝rler, tabi hemen geliyorum blogunuza =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.