Ads Top

K├╝t├╝phaneye Gittim | Kitap Yorumlar─▒ Ba┼čl─▒yor!



Bu g├╝n k├╝t├╝phaneden mesaj geldi. Kitaplar─▒ geciktirmi┼čim. ─░ki hafta s├╝resi var ve kitaplar bir ayd─▒r bende. Okumad─▒m da.  Uzun zamand─▒r b├Âyle yap─▒yorum. K├╝t├╝phanede neredeyse bir y─▒ld─▒r ├╝yeli─čim var ve her iki haftada bir gidip iki kitap al─▒r─▒m. ├ço─čunlukla biri ki┼čisel geli┼čim di─čeri de roman olur. Fakat eve geldi─čimde bir k├Â┼čeye b─▒rak─▒r─▒m. Bir ka├ž g├╝n g├Âz gezdirir sonra okumam ve iki hafta ge├žti─činde gider tekrar de─či┼čtiririm.

Bug├╝n buna bir dur demenin zaman─▒ geldi dedim i├žimden. Kitap okumadan olur mu? Ald─▒m ├žantam─▒ gittim k├╝t├╝phaneye. Her yer kitap. Ne alsam diye d├╝┼č├╝n├╝yorum.

Bu aralar hikaye yazan bloglar─▒ takip ediyorum ve biraz da ├Âzeniyorum. Ne g├╝zel ┼čey hikaye yazmak. Bir ka├ž kere yazmaya ├žal─▒┼čt─▒m fakat ├žok ba┼čar─▒l─▒ bulmad─▒m bu konuda kendimi. Hemen ┼čok etkisi yaratmaya, hayat dersi vermeye ├žal─▒┼č─▒yorum yazarken. Hikaye b├Âyle bir ┼čey de─čil ki hayat dersi vermen gerekmez. Ho┼č vakit ge├žirtmesi yeterli olan hikayeler de vard─▒r. Okuyucu ne istiyorsa onu anlar, almas─▒ gerekeni al─▒r hikayeden. 

Ben de kendimi bu konuda geli┼čtirmek i├žin hikaye kitaplar─▒na y├Âneldim. ├çok a─č─▒r kitaplar da okuyamam bu y├╝zden bak─▒p bak─▒p koyuyorum kitaplar─▒ yerine. En son iki kitaba karar verdim...




├ľncelikle ilkinden bahsedeyim. Sherlock dizisini ├žok seviyorum ama bu sevgimin tamam─▒ diziden kaynaklanm─▒yor. ├ľnceden okudu─čum bir ka├ž Sherlock Holmes hikayesinin de bunda b├╝y├╝k pay─▒ var. Yani b├╝y├╝k hayran─▒y─▒m bu karakterin. O y├╝zden bir hikayesini alay─▒m dedim hatta san─▒r─▒m bu hikayesi Moriarty hakk─▒nda. ├çok merak ediyorum kitaptaki ile dizideki karakterler aras─▒ndaki fark─▒ ve benzerlikleri en k─▒sa zamanda okuyup yorumumu bloguma yazaca─č─▒m.

─░kincisi hakk─▒nda pek bir fikrim yok. Ara┼čt─▒rma da yapmad─▒m fakat ├Ânemli bir yazar oldu─čunu biliyorum. Bir de en kal─▒n ├Âyk├╝ derlemesi kitab─▒yd─▒ ben de ald─▒m.

Anlayaca─č─▒n─▒z, art─▒k kitap yorumlar─▒ geliyor. Hatta kitap hakk─▒nda her ┼čey geliyor.  Blogumda bir kitap kategorisi olu┼čturaca─č─▒m ve bu kategoriye al─▒nt─▒lar, yazarlar, hikayeler, kitap yorumlar─▒ ve kitaplar hakk─▒nda bir ├žok yaz─▒ yazaca─č─▒m. Kitap ├Ânemli.

13 yorum:

  1. Sherlock'u zaten severek izliyorum ama kitaplar─▒n─▒ hi├ž okumad─▒m benim de akl─▒mda.Di─čer yandan i├žeri─čini biliyorum diye okuma hevesim de ka├ž─▒yor.Anton ├çehov'a s├Âylenecek s├Âz yok zaten.├çok severim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bir bakt─▒m Sherlock hakk─▒nda 4 roman 56 hikaye varm─▒┼č. ─░├žeri─čini bilsek de bence okumak b├╝y├╝k zevk verir. Belki de ├žok farkl─▒ bir Sherlock'la kar┼č─▒la┼čaca─č─▒z :)

      Sil
  2. Kitaplar hakk─▒nda yazacak olmana ├žok sevindim. Sherlock efsanedir. ├çehov'a s├Âylenecek s├Âz yok. ├çok g├╝zel se├žimler. Zaten okuyordum daha s─▒k u─črayaca─č─▒m bu g├╝zel bloga. Sevgiler ­čĺÄ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, ben de blogu kurdu─čumdan beri takip├žinizim :) Yaz─▒da bahsetti─čim hikaye yazan, ├Âzendi─čim bloglardan birisi de sizin blogunuz =D Size de sevgiler

      Sil
    2. B├╝t├╝n kitaplar hayata dair dersler verir. Hepsinin de bir konsepti vard─▒r. T├╝r├╝ ne olursa olsun ondan alaca─č─▒m─▒z ders bir yerimizi ac─▒tabilir ya da ho┼članabiliriz. Sadece bir kitab─▒n ├╝slubu ve ak─▒c─▒l─▒─č─▒ olmal─▒. ─░├žinde edebi sanatlar─▒n bulunmas─▒ bizi m─▒h gibi yer ├žakmas─▒ da yazar─▒n geldi─či seviyeyi g├Âsterir. Elbette edebiyat eserlerinin belagat seviyesine y├╝kselen mahs├╝llerini g├Ârmek bizi heyecanland─▒r─▒r.

      Sil
  3. Sana bol ┼čans diliyorum. Kitap okuma al─▒┼čkanl─▒─č─▒ ├žok zor ediniliyor. Ben bile son zamanlarda okumay─▒ da yazmay─▒ da b─▒rakt─▒m. Bir t├╝rl├╝ i├žimden gelmiyor. Fakat ben de seninle birlikte okumaya ve yazmaya ba┼člamal─▒y─▒m. Kitap yorumlar─▒n─▒ merakla bekliyor olaca─č─▒m.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, bence de art─▒k ba┼člamak gerek. Ben de senin blogunda kitap yorumlar─▒ g├Ârmek isterim :)

      Sil
  4. ─░kisi de iyiymi┼č okumadan geri verme bu sefer :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu sefer okuyaca─č─▒m, yorumlar─▒ da blogumda olacak =D te┼čekk├╝r ederim yorumunuz i├žin :)

      Sil
  5. k├╝t├╝phaneyi ben de severim , istanbul bu konuda bozdu beni , hi├ž birine daha ad─▒m atamad─▒m , al─▒p okuyamamk enteresan ama benim direk elim onlara gider zira geri verilecekler her zaman ├Âncelik ta┼č─▒r :D

    Yan─▒tlaSil
  6. Kitaplar,k├╝t├╝phaneler,kitap yorumlar─▒ hep heyecanland─▒r─▒r beni :) kaleminize sa─čl─▒k yeni ke┼čfettim blogunuzu takipteyim art─▒k bende beklerim :)

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.