Ads Top

Limit Yok | Yine M├╝kemmel Bir Film | Yorum!


Kategori: Gerilim, Polisiye

Filmin Konusu: Eddie, ba┼čar─▒s─▒z New Yorklu bir yazard─▒r. Ancak g├╝n├╝n birinde eski bir arkada┼č─▒yla kar┼č─▒la┼čmas─▒yla t├╝m hayat─▒ de─či┼čir. Arkada┼č─▒ onu beynin t├╝m kapasitesini kullanmas─▒n─▒ sa─člayacak bir il├ó├žla tan─▒┼čt─▒r─▒r. B├Âylece Eddie kendisinin kusursuz bir versiyonuna d├Ân├╝┼č├╝r. ─░l├ó├ž sayesinde paraya, akla, ├žekicili─če sahip olur. Fakat Eddie k─▒sa bir s├╝re sonra sonsuz g├╝ce bedelsiz sahip olunamayaca─č─▒n─▒ anlar. / Sodamedya

Filmin fragman─▒ i├žin buraya t─▒klay─▒n─▒z.


Yine m├╝kemmel bir film izledim. ┼×u aralar film izlemeye baya zaman─▒m var ben de bunu de─čerlendiriyorum. Sevdi─čim filmleri payla┼čarak da fazla vakti olmayanlara k─▒sa vakitlerinde iyi vakit ge├žirece─či filmler ├Ânermeye ├žal─▒┼č─▒yorum ki aramaya u─čra┼čmas─▒nlar veya k├Ât├╝ film izlemesinler... Bu filme TV de falan denk gelmi┼č olabilirsiniz ben de bir ka├ž kez denk geldim ama az az izledi─čimden anlayamam─▒┼čt─▒m. Bug├╝n oturdum ve izledim filmi.

Beyin fonksiyonlar─▒ d├╝┼č├╝k, dikkat eksikli─či olan, ba┼čar─▒s─▒z bir adam var. Beyninin kapasitesini y├╝zde y├╝ze ├ž─▒karacak bir ila├ž buluyor ve inan─▒lmaz ┼čeyler oluyor. Bu ila├ž i├žin hayat─▒n─▒ bile tehlikeye at─▒yor. Fakat ila├žlar s─▒n─▒rl─▒. Ve b─▒rak─▒rsan tehlikeli sonu├žlar do─čuruyor.

Biraz Lucy filmine benziyor konusu ama lucy bilim kurgu taraf─▒n─▒ al─▒rken bu film daha ger├žek├ži daha ya┼čanabilir bir ┼čekilde ele al─▒yor konuyu. Yani diyorsun ki b├Âyle bir ila├ž olabilir. Bu adam─▒n ila├ž sayesinde y├╝kseli┼čini izlemek baya zevkli...


Tabi filmde hep iyi ┼čeyler olmuyor ilac─▒n yan etkileri falan derken, neler oluyor neler. Bir de dizisi varm─▒┼č bu filmin oyuncular ayn─▒ de─čil ama konusu ilgimi ├žekti─činden bir ara bakmay─▒ d├╝s├╝n├╝yorum... Filmde oyuncular s├╝per, hikaye s├╝r├╝kleyici, g├Ârseller desen m├╝kemmel. ─░zlememek i├žin bir sebep yok. ─░zlemenizi tavsiye eder. ─░zledikten sonra da yorumunuzu beklerim... Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝rler ba┼čka bir yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek dile─čiyle.

7 yorum:

  1. Bir zamanlar bu filmi izleyip de nzt48 hap─▒ almak i├žin can at─▒yordum. Hey gidi g├╝nler... Ger├ži ┼čimdi bi nzt fena olmazd─▒ ama neyse :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hahah anlad─▒─č─▒m kadar─▒yla film sonunda adam nzt siz ba┼čar─▒l─▒ oluyordu. ─░htiyac─▒m─▒z yok nzt ye falan ama olsa da fena olmazd─▒ =D

      Sil
  2. Lucy filmini ├žok severek izlemi┼čtim.Bunu da be─čenirim ├Âyleyse :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Eminim be─čenirsiz ├ž├╝nk├╝ konusu benziyor :)

      Sil
  3. Lucyi ben de sevmi┼čtim. Hatta sinemada izlemi┼čtim yan─▒lm─▒yorsam. Polisiye ve gerilim sevdi─čim bir t├╝r. Film izleyesim gelirse bakar─▒m buna :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Polisiye ve gerilimi seviyorsan─▒z bu filme kesinlikle bay─▒l─▒rs─▒n─▒z :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.