Ads Top

Ne Yapaca─č─▒m─▒ Bilmiyorum!! Amac─▒m Yok!



Hi├ž ne yapaca─č─▒n─▒z─▒ bilmedi─činiz d├Ânemler oldu mu? Ne d├╝┼č├╝nece─činizi, ne ye karar verece─činizi, neye inanaca─č─▒n─▒z─▒ bilmedi─činiz d├Ânemler? Ya da bir an durup "ben ne yap─▒yorum, neden yap─▒yorum?" Diye d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝n├╝z d├Ânemler?

┼×uan o d├Ânemde hissediyorum kendimi. ├çok karars─▒z─▒m bir kere, ├žok da d├╝┼č├╝nceli. Ya daha d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝n ┼čeye bir hafta var neden ┼čimdiden kafan─▒ ona tak─▒yorsun bo┼čversene, desem de kendime, ne yapay─▒m d├╝┼č├╝n├╝yorum yine.

Amac─▒m nedir diye soracak olursan, s─▒navdan (YGS) y├╝ksek almak. Peki ya neden almak istiyorsun diye sorarsan da bilmiyorum, y├╝ksek almak iyi bir ┼čey


Dikkat edersen amac─▒m doktor, mimar olmak demedim ├ž├╝nk├╝ bunlar d├╝┼č├╝n├╝lm├╝yor ├Ânemli olan notlar... Sonras─▒nda d├╝┼č├╝n├╝rs├╝n ne olaca─č─▒na, aman ne mant─▒kl─▒. Hayat─▒m─▒ 17 ya┼č─▒mda belirlememi istiyorsunuz benden. Size Alk─▒┼čl─▒yorum ­čĹî­čĹĆ­čĹĆ­čĹĆ

9 yorum:

  1. O d├Ânemleri ya┼čad─▒m ve hala ya┼č─▒yorum, yani karars─▒zl─▒k d├Ânemlerini. Ve hi├ž de iyiye gitmiyor, d├╝zelmiyor.
    S─▒nava gelince, umar─▒m hayallerinizin pe┼činden gidebilece─činiz bir sonu├ž elde edersiniz, efendim. Ba┼čar─▒ ve mutluluk ancak ├Âyle gelir, iyi bir puanla ya da gen├ž ya┼čta dayat─▒lan s─▒navlar ve kal─▒pla┼čm─▒┼č mesleklerle de─čil. Dualar─▒m─▒z sizinle :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim, yorumunuz ├žok motive edici :) umar─▒m bu karars─▒zl─▒klar─▒m─▒z duzelir... Hayallerime de daha karar veremedim :D

      Sil
  2. Sadece kendini mutlu etmek i├žin ├žal─▒┼č bu hayatta ├Âmercim, s─▒nava da hayata da daha kolay adapte olur daha ├žok ba┼čar─▒l─▒ olacaks─▒n g├Âr bak bir sen daha yok kendinin k─▒ymetini bil. Evet maalesef ki 17 ya┼č─▒nda gelece─činle ilgili b├╝y├╝k bir sorumluluk dayat─▒l─▒yor size, zaman─▒nda da bize.... allah yard─▒mc─▒n olsun ┼čimdiden ├žok ├žok ba┼čar─▒lar bizleri de haberdar et s─▒nav─▒ndan ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi ki haberdar ederim fakat ├žok beklentim yok s─▒navdan :) dedi─činiz gibi mutlu olmak ├Ânemli olan ve bu yorumunuzla beni ├žok mutlu ettiniz, te┼čekk├╝rler =D

      Sil
  3. Karde┼čim bu yollardan biz de ge├žtik. Senin ya┼čad─▒klar─▒n─▒ biz de ya┼čad─▒k. Sen elinden geldi─čince ├žal─▒┼č, gir s─▒nav─▒na. Sonras─▒na sonra bakars─▒n. ┼×imdiden ba┼čar─▒lar :)

    Yan─▒tlaSil
  4. S─▒nav sistemi ├žok sorunlu ama yurt d─▒┼č─▒nda daha k├╝├ž├╝k ya┼člarda ├žocuklar─▒n e─čilimine g├Âre meslekler belirleniyor.17 ├žok erken bir ya┼č de─čil asl─▒nda :( S─▒nav─▒nda da bol ba┼čar─▒ diliyorum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ediyorum, sorunlu olmayan bir ┼čey bulam─▒yorum art─▒k ve k├╝├ž├╝k de─čil diyorsunuz da ben her g├╝n farkl─▒ bir psikoloji de hissediyorum kendimi ergenlik dolay─▒s─▒yla, yanl─▒┼č karar vermem ├žok olas─▒.

      Sil
  5. Bende alk─▒┼čl─▒yorum :D 1 ay kald─▒ topla kafan─▒ , otur d├╝┼č├╝n ben ne istiyorum diye

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. hahah bir ay m─▒ kald─▒ ┼ču an senden duymasam fark etmezdim =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.