Ads Top

Patron Stajyeri Odas─▒na ├ça─č─▒r─▒rsa? An─▒!

stajyer ile ilgili g├Ârsel sonucu

Merhaba arkada┼člar, (youtuber gibi ba┼člad─▒m yaz─▒ya) ge├ženlerde Stajyer Ne ─░┼č Yapar? diye bir yaz─▒ payla┼čm─▒┼čt─▒m. Blogumda 64 yaz─▒ aras─▒nda en ├žok okunan yaz─▒ oldu, 250 okunma. Ben de bu konu hakk─▒nda bir yaz─▒ daha neden yazmayay─▒m dedim ve yazd─▒m ­čśë

Ge├ženlerde yine stajday─▒m biraz yorgun biraz da mutluyum. Mutlu olmam─▒n sebebi koskoca bir ┼čirkette bir ┼čeyler yap─▒yor olmam. Normal hayatta ├žok bir becerisi olmayan ben, i┼čyerinde insanlara ┼čirkete yard─▒mc─▒ olacak, i┼čleri kolayla┼čt─▒racak bir ┼čeyler yap─▒yorum. Bu g├╝zel bir his. Kendini de─čerli hissettiriyor. Bir de i┼č arkada┼člar─▒n iyiyise tamamd─▒r... Daha neden mutlu olmayas─▒n ki...

├çok heyecanl─▒ biriyimdir, ├žal─▒┼čan bir personel bir yandan telefondan konu┼čuyor, bir yandan da bana bak─▒yordu, telefonu kapatt─▒.

- ├ľmer seni .... Han─▒m odas─▒na ├ža─č─▒r─▒yor.

dedi. (bu arada ad─▒m ├ľmer)

Ben heyecanland─▒m tabi, patron g├Âz├╝mde ├žok b├╝y├╝k bir insand─▒. 40'l─▒ ya┼člarda g├╝zel ve ba┼čar─▒l─▒ bir kad─▒nd─▒r kendisi, tam ├Ârnek al─▒nacak biri. Hem de erkek egemen bir toplumda ba┼čar─▒ya ula┼čmak bu kadar zorken. Gelen m├╝┼čterilerin de bana ''M├╝d├╝r Bey'le g├Âr├╝┼čmek istiyorum.'' demesi de toplumun bilincinde neredeyse kad─▒n─▒n m├╝d├╝r olamayaca─č─▒ yerle┼čtirilmi┼č gibi... Hi├ž ho┼č de─čil.

Neyse, tabi heyecanl─▒ ben ge├žtim aynan─▒n kar┼č─▒s─▒na g├Âmlek yakam─▒ d├╝zelttim. Kabar─▒k sa├žlar─▒m─▒ ┼čekillendirdim ve y├╝z├╝m├╝ y─▒kad─▒m. ─░ki ├╝├ž ses egzersizi falan. Haz─▒r─▒m neredeyse.

Merdivenlerden yukar─▒ kata ├ž─▒karken akl─▒mdan neler ge├žiyor. Acaba iyi bir ┼čey mi konu┼čacak? K├Ât├╝ bir ┼čey mi? Acaba tebrik mi edecek? veya i┼čten mi ├ž─▒karacak? falan baya d├╝┼č├╝n├╝yorum.

Odas─▒n─▒n kap─▒s─▒nda derin bir nefes ald─▒m ve kap─▒y─▒ t─▒klatarak odas─▒na girdim.

-Merhaba ... Han─▒m beni ├ža─č─▒rm─▒┼čs─▒n─▒z?

Telefonla konu┼čuyordu -Ho┼čgeldin ├ľmer ge├ž otur ┼čuraya.

Ben de oturdum telefon g├Âr├╝┼čmesinin bitmesini bekliyorum. Her zaman beklemek beni gerer zaten. Bitirdi konu┼čmas─▒n─▒ ve bana d├Ând├╝.

-Ne haber ├ľmer? Nas─▒l gidiyor?

-─░yi ne olsun .... Han─▒m? Mutluyum.

- Ya senden bir ┼čey rica edicem.

-Buyurun.

- Bitter ├žikolatalar─▒ biliyorsun de─čil mi?

-Evet ... Han─▒m.

Cebinden 20 lira ├ž─▒kard─▒. - Bana y├╝zde altm─▒┼č kakao olan─▒ndan al yan─▒nda da 200 gram sar─▒ leblebi ya da 100 gram olsun ya, kendine de bir ├žikolata al, sonra dan─▒┼čmada durmaya devam et.

Odadan ├ž─▒kt─▒m yan taraftaki markete gidiyorum. Ulan ben ne hayaller kuruyordum. Hafta da bir ├ža─č─▒r─▒r beni odas─▒na ├Âyle markete g├Ândermek i├žin, ben de yine bir umut yakam─▒ d├╝zeltirim ├ž─▒kmadan ama art─▒k heyecanl─▒ olmayarak ├ž─▒k─▒yorum. ├çikolatay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum, kendine de al diyor ya hangisinden alsam onu d├╝┼č├╝n├╝yorum. Hangisinden alay─▒m?? ­čśő­čść

8 yorum:

  1. ├ľmer,kendimi okudum yaz─▒da bende ├žal─▒┼čt─▒─č─▒m ┼čirkette m├╝d├╝r olarak ├žal─▒┼č─▒yorum ve 4 tane stajerim var zaman zaman ya┼č─▒yoruz bunlar─▒ k─▒zm─▒yorsunuz dimi bize ­čśü­čśü

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Stajyerleriniz bence benle ayn─▒ ┼čeyleri d├╝┼č├╝n├╝yordur, sadece arada tebrik edip gaz verseniz yeter :) m├╝d├╝rlerimizi seviyoruz, sevgiler =D

      Sil
  2. Konu kad─▒n olunca ├žikolata d├╝nyan─▒n en ├Ânemli i┼či haline gelebilir :) senide d├╝nyan─▒n en ├Ânemli i┼čine g├Ândermi┼č bir mant─▒kla d├╝┼č├╝n├╝nce :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok farkl─▒ bir bak─▒┼č a├ž─▒s─▒ hi├ž b├Âyle d├╝┼č├╝nmemi┼čtim, patronumu seviyorum <33 :DD

      Sil
  3. ├çay falan getir tamam da. Bakkaldan ├žikolata leblebi nedir yavv :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Patron kadin olunca, b├Âyle oluyor herhalde fark─▒n─▒ koyuyor :D

      Sil
  4. ├žikolatayla leblebiyi ayn─▒ anda m─▒ yiyormu┼č acaba :))
    kendine de en pahal─▒s─▒ndan alsayd─▒n :D ne ald─▒n? :P

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. En fazla 2tl'lik olanlardan felan al─▒yorum :D Abartmayay─▒m diye =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.