Ads Top

S─▒k─▒ysa Yakala | Ne Filmdi Be! | Leonardo Dicaprio


Kategori: Drama, Su├ž.

Filmin Konusu: Frank Abagnale’in mutlu aile ya┼čam─▒, babas─▒n─▒n i┼č hayat─▒ndaki ba┼čar─▒s─▒zl─▒─č─▒yla ve annesinin babas─▒n─▒ terk etmesiyle sona erer. Hen├╝z on alt─▒ ya┼č─▒ndaki Frank evden ka├žar ve k─▒sa zaman i├žinde yasal yollardan ge├žinemeyece─čini anlar. Bir yandan ya┼čam─▒n─▒ s├╝rd├╝rebilmek i├žin, bir yandan mutsuz babas─▒na arma─čanlar almak i├žin k─▒l─▒ktan k─▒l─▒─ča girmeye, sahte ├žekler yazmaya, ├Ân├╝ne geleni doland─▒rmaya ba┼člar. B├╝r├╝nd├╝─č├╝ pilot, doktor, avukat kimlikleri ya┼č─▒ nedeniyle hi├ž de inand─▒r─▒c─▒ olamayacak kimliklerdir asl─▒nda. Frank’in b├╝t├╝n yetene─či de tam buradad─▒r. Umursamaz tav─▒rlar─▒yla, kendine g├╝veniyle ve haz─▒rcevapl─▒─č─▒yla kar┼č─▒s─▒ndakinin hissedebilece─či t├╝m ku┼čkular─▒ ortadan kald─▒r─▒r ve en zor durumlar─▒n i├žinden kolayl─▒kla s─▒yr─▒l─▒r. / Sodamedya

Fragman i├žin buraya t─▒klay─▒n─▒z.





Filmi izlerken bu yaz─▒y─▒ yazmak i├žin sab─▒rs─▒zlan─▒yordum. Ger├žekten de ba┼čl─▒kta s├Âyledi─čim gibi film bitti─činde ''Ne filmdi be.'' dedim i├žimden. Sonunda ne t├╝r film sevdi─čimi buldum ben galiba ya. Leonardo Dicaprio'lu su├ž filmi seviyorum ben.

Evde s─▒k─▒l─▒yorsunuz akl─▒n─▒zda da izleyebilece─činiz bir film yok mu? ─░┼čte bu filmi izleyin. Bana g├╝venin. Mesela biraz sinemadan anlayan biriyseniz, kar┼č─▒n─▒za bu film ├ž─▒kt─▒─č─▒nda, oyunculara bakt─▒─č─▒n─▒z anda g├Ârd├╝─č├╝n├╝z ┼ču iki isim: Tom Hanks ve Leonardo Dicaprio, filmin izlenebilir kaliteli bir film oldu─čunu g├Âsteren belgeli bir kan─▒tt─▒r...

Ben bu iki adama da bay─▒l─▒yorum ├Âzellikle Leonardo'ya. Neden Leonardo'lu su├ž filmi seviyorum dedim? ├ç├╝nk├╝ Para Avc─▒s─▒n─▒ izlediyseniz ne demek istedi─čimi anlam─▒┼čs─▒n─▒zd─▒r. O filmin yorumunu da payla┼čm─▒┼čt─▒m ┼čuraya b─▒rak─▒yorum:  Para Avc─▒s─▒ (Leonardo DiCaprio)



Filmi Neden Sevdim?


Hep insanlar─▒ manip├╝le (herhalde b├Âyle yaz─▒l─▒yor) etme konusu ilgimi ├žekmi┼čtir. Bu t├╝r psikolojik ┼čeyleri hep ara┼čt─▒r─▒r─▒m ve uygulamaya ├žal─▒┼č─▒r─▒m. Filmdeki karakterimiz de bunu ├žoooook iyi ba┼čar─▒yor. Bir sahne var (anlatsam m─▒ bilmiyorum, ├╝st├╝ kapal─▒ anlataca─č─▒m spoiler olmas─▒n) polisi bile tam yakaland─▒ derken manip├╝le ediyor, orada hayranl─▒kla, a─čz─▒n a├ž─▒k bir ┼čekilde izliyorsun filmi.

Neyse, bu kadar benden. Film yakla┼č─▒k iki saat falan ve bu kadarc─▒k vakit ay─▒rmaya de─čer bir film. Tabi bu tarz filmleri seviyorsan─▒z. Yok ben ├Âyle a┼čk falan filmleri severim diyorsan─▒z izlemenizi ├Ânermem iki saatiniz bo┼ča gitmi┼č olur...

Sizin de bu t├╝r su├ž filmleri sevdi─činiz, be─čendi─činiz var ise bana yorumlarda ├Ânerirseniz sevinirim. Veya herhangi bir t├╝r olabilir. Filmin beni etkilemesi benim i├žin yeterlidir... Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim, ba┼čka bir yaz─▒ da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere... (Yani en fazla bir g├╝n sonra)

13 yorum:

  1. Payla┼č─▒m i├žin te┼čekk├╝rler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim, ben de yorum i├žin te┼čekk├╝r eder filmi izledikten sonra da yorumunuzu beklerim =D

      Sil
  2. Leonardo Dicaprio'nun hemen hemen her filmini izledim. ├çok severim oyunculu─čunu ve kendisini de tabii :) Harika bir filmdi.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler, oynad─▒─č─▒ filmler de ├žok iyi oluyor. Oynad─▒─č─▒ neredeyse her film g├╝zel olan ├žok oyuncu yok mesela Jim Carey, Morgan ferman, falan gibi oyuncular─▒n aras─▒na girebilecek bir oyuncu Leonardo :)

      Sil
  3. Bende Jason stathama senin Leonardoya yakla┼čt─▒─č─▒n tarzda yakla┼č─▒yorum galiba yaz─▒n─▒ okurken onu d├╝┼č├╝nd├╝m. Film g├╝zeldi bende hat─▒rlam─▒┼č oldum sevgiler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Jason statham aksiyonu ├žok iyi yap─▒yor, hissettiriyor. Ama pek hayran de─čilim aksiyon filmlerine ben daha ├žok, gerilim, su├ž, bilim kurgu tarzlar─▒n─▒ seviyorum. Size de sevgiler... :)

      Sil
  4. bence de ├žok iyi , insanlar─▒n yeri geldi─činde hayretlerini ┼ča┼č─▒rtan bir filmdi , g├╝zel tavsiye :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim filmleri zaten se├žerek, ara┼čt─▒rarak izledi─čim i├žin k├Ât├╝ filmleri izlememi┼č oluyorum. K├Ât├╝ film izlersem de yorumunu dahi payla┼čm─▒yorum :)

      Sil
  5. Bu filmi izlerken Di Caprio'nun oynad─▒─č─▒ karakter gibi olmay─▒ istemi┼čtim bir an. =) Bu arada ba┼čar─▒l─▒ bir inceleme olmu┼č. =)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, bende izlerken hep kendimi onu gibi olmay─▒ hayal ederek izledim =D

      Sil
  6. Filmi ka├ž y─▒l ├Ânce izlemi┼čtim ve Leonardo'nun akl─▒mda kalan filmlerinden biri. Daha ge├ženlerde yeniden izlemeliyim derken, blogunda gezintiye u─črad─▒─č─▒mda kar┼č─▒la┼čt─▒m. :) ─░┼členen konu ve karakterler ├žok etkileyiciydi. Film harikayd─▒ kesinlikle ve hikayesi ger├žek hayattan esinlenilmi┼č. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok sevindim blogumda g├Ârd├╝─č├╝n├╝ze :) bende g├╝zel ama pek bilinmeyen filmleri ara┼čt─▒r─▒p koymaya ├žal─▒┼č─▒yorum. Hikayesi ger├žekten s├╝per =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.