Ads Top

Uzak Olsa da Hayaller! Art─▒k Daha Yak─▒n!



Merhaba, yine beyaz bir sayfa var kar┼č─▒mda ve bu sayfay─▒ az da olsa doldurabilecek bir ka├ž c├╝mlem var akl─▒mda. ├ľncelikle bir diz├╝st├╝ bilgisayar ald─▒m, markas─▒n─▒ merak edenler i├žin hometech ht book 14 fiyat performans ├╝r├╝n├╝, iki saattir kullan─▒yorum ┼čimdilik memnunum =D

Neyse, as─▒l gelmek istedi─čim nokta hayallerime bir ad─▒m daha yakla┼čt─▒─č─▒m hissi var i├žimde. Her ne kadar uzak olsa da hayaller, bir ad─▒m bile yakla┼č─▒nca mutlu oluyor insan. ┼×uan hala ├žoook uzun yol var ├Ân├╝mde, g├Âr├╝yorum. Fakat ┼čuan o yolda daha h─▒zl─▒ gidebilece─či bir arac─▒mda var. Hayalim yazar olmak. Yazmak ya. Peki bunun i├žin ne yap─▒yorum? yaz─▒yorum. Yani hayallerinin pe┼činden gitmek ├Âyle abart─▒ld─▒─č─▒ kadar zor de─čilmi┼č. Bu konuda idare eder ile iyi aras─▒nda bir yerde oldu─čumu d├╝┼č├╝n├╝yorum. Kendimi de yazarak ifade etmeyi seviyorum, en iyi bu ┼čekilde ifade ediyorum.

Yazarken e─členiyorum, i├žimde tutmak istemedi─čim ┼čeyleri sayfalara d├Âk├╝p rahatl─▒yorum. Tutamam da zaten ├Âyle bir yetene─čim yok. Yeni bir ┼čey ├Â─črensem anlatmadan duramam, anlat─▒rken etkilemeye ├žal─▒┼č─▒r─▒m. Korksam korkutmaya ├žal─▒┼č─▒r─▒m falan.

Yaln─▒z olmay─▒ sevmiyorum. Yazarak yaln─▒z olmuyorum, okuyanlarla ayn─▒ duyguyu payla┼čt─▒─č─▒m─▒ g├Âr├╝p mutlu oluyorum. Ne diyeyim hayallerimi seviyorum ve onlara ula┼čmak i├žin elimden geleni yapaca─č─▒m, pes etmek yok...

not: G├╝nde bu kadar yay─▒n payla┼č─▒l─▒r m─▒? diyenler. Daha fazlas─▒ geliyor...





6 yorum:

  1. Yeni Pc hay─▒rl─▒ olsun payla┼č─▒mlar─▒n─▒n devam─▒n─▒ beklerim, iyi yay─▒nlar :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim. tabi her zaman devam ;)

      Sil
  2. Yaz─▒lar─▒nda yazarl─▒─č─▒n hakk─▒n─▒ verebilece─čini d├╝┼č├╝nd├╝ren potansiyel var. Bilgisayar─▒n hay─▒rl─▒ olsun, sevdi─čim bloglardans─▒n..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝rler. ben de kendime bu konuda g├╝veniyorum ve siz de benim en sevdi─čim bloglardans─▒n─▒z, yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ da ├žok yararl─▒ buluyorum :)

      Sil
  3. Yazarl─▒k hayallerinize ula┼čmak dile─čimle. Yazma tutkunuz daim olsun. Beyaz sayfalar─▒n─▒z her zaman dolsun. Pc hay─▒rl─▒ olsun.
    Sayg─▒lar─▒mla.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Umar─▒m beyaz sayfalar─▒m─▒z─▒ dolduracak ├žok g├╝zel ┼čeyler ya┼čar─▒z :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.