Ads Top

Uzay Yolcular─▒ (PASSENGERS) ─░nceleme-Yorum!

Direkt film yorumuna ge├žmek istiyorsan─▒z k─▒rm─▒z─▒ yaz─▒lar─▒ atlay─▒n─▒z, oralarda kendimden ve yasant─▒mdan bahsedece─čim. Bu aralar g├╝zel bir al─▒┼čkanl─▒k edindim, neredeyse her hafta sinemaya gidiyorum. Her ne kadar komedi filmlerinden ba┼čka az film olsa da. Arkada┼č─▒mla hamburgerle sinema aras─▒nda kalm─▒┼čt─▒k, tabi ki sinema dedim. Bu iki ┼čey aras─▒nda kald─▒─č─▒mda akl─▒ma ilk okuldaki din hocam─▒n s├Âz├╝ geldi, ┼č├Âyle derdi "─░nsanlar ikiye ayr─▒l─▒r: yemek i├žin ya┼čayanlar ve ya┼čamak i├žin yiyenler." Ben hep ya┼čamak i├žin yiyenlerden olmak i├žin cabaliyorum... Ruhumun doymas─▒n─▒ karn─▒m─▒n doymas─▒na tercih ederim...  Neyse, bakt─▒k iki film var secebilecegimiz, hep yek 2 ve Uzay yolcular─▒. Karar vermek ├žok zor olmad─▒ biri s─▒radan mafyadan ka├žma bel alt─▒ i─čren├ž esprileriyle s─▒radan komedi, di─čeri ise uzayda kalma hikayesi hem de jennifer lawrence var. Hangisini se├žtim acabaa?? Bu arada sinemada ilk seanslar indirimli oluyormu┼č ├Â─črenmi┼č oldum ├Â─črenci olmam ve ilk seans olmas─▒ sayesinde ├╝├ž boyutlu oldu─ču halde bilet yedi lira tuttu bundan sonra daha ├žok sinemaya! ­čśë


T├╝r├╝: Bilim kurgu, Romantik.

Filmin Konusu: D├╝nyadan uzakta bir gezegene yolculuk yapmakta olan bir uzay gemisinde be┼č bin yolcu vard─▒r. Yolculuk boyunca yani 120 y─▒l kaps├╝l i├žinde uyku halinde olacaklard─▒r fakat bir ar─▒za sonucu bir yolcu doksan y─▒l kala uyan─▒r ve birini uyand─▒rmaya karar verir...

Filmin fragman─▒ i├žin buraya t─▒klay─▒n─▒z. 


├ľncelikle filmin konusu ve mesaj─▒ ├žok ilgimi ├žekti. Sadece d├Ârt oyuncuyla nas─▒l g├╝zel bir film olur derseniz b├Âyle olur... Iss─▒z bir adada oldu─čunuzu d├╝┼č├╝n├╝n yan─▒n─▒za bir ki┼čiyi alabilirsiniz ama onun hayat─▒n─▒ ondan ├žalm─▒┼č olacaks─▒n─▒z bunu g├Âze al─▒r m─▒s─▒n─▒z? 

Filmde adam aylarca d├╝┼č├╝nd├╝kten sonra bunu yapmaya karar veriyor. Olaylar bunun ├╝zerine geli┼čiyor. Film ├žok kaliteli g├Ârseller i├žeriyordu. Konusu hikayesi de ├žok iyi ilerledi. Oyunculuklar da ├žok g├╝zeldi. Genel olarak filmden etkilendim ve izlemenizi tavsiye ederim

-Not: Bu yaz─▒ telefonla yaz─▒lm─▒┼čt─▒r al─▒┼č─▒k olmad─▒─č─▒m i├žin zor oldu bana yard─▒mc─▒ olan beni d├╝zelten klavyeme tesekkur ederim ­čśś☺


4 yorum:

  1. selam,
    deeptone sayesinde sayfan─▒za geldim,
    sayfa tasar─▒m─▒ ├žok ho┼čuma gitti bu arada,
    bende beklerim sevgiler..
    blogdakicin.blogspot.com

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ho┼čgeldiniz tesekkur ederim, hemen geliyorum ☺­čśë

      Sil
  2. Bu film benim de hosuma gitmisti. Bilim kurguyu cok severim zaten. Dunyadabulamadigi aski zorunlu olarak uyandigi gemide buluyor. Tekrar uyumasi mumkunken birlikte kalmayi seciyor. Adam onu cok iyi taniyordu. Tanidigi ve cok ozel buldugu icin secmisti. Ben de bilgisayarda yazmiyorum su an ve bayagi zor oldu. Gulucuk.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Haha yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler. G├╝l├╝c├╝k g├╝l├╝c├╝k ve g├╝lmekten a─člayan g├╝l├╝c├╝k ...

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.