Ads Top

Youtube Kanal ├ľnerileri! 10 Kanal!


Uzun zamand─▒r youtube kullan─▒yorum, ├žok g├╝zel bir site bazen saatlerim ge├žiyor. ├çok sevdi─čim youtube kanallar─▒ var. Bende bir aralar youtube kanal a├žma giri┼čiminde bulundum. Biri ┼ču tasar─▒m kanal─▒m MASTER DES─░GN biri de ┼ču MASTER GAMERS oyun kanal─▒m ve sildi─čim bir ├žok kanal. Bunlar─▒ a├žarken k├╝├ž├╝kt├╝m, hala da k├╝├ž├╝k say─▒l─▒r─▒m asl─▒nda. Bunlar ben de bir hevesti, ge├žti. Kendimi yazarak daha iyi ifade edebildi─čimi fark ettim ve bu y├╝zden blogu tercih ettim en sonunda...

Benden Oha diyorum! Onedio! felan gibi sa├žma kanallar─▒ tavsiye etmemi beklemeyin ben e─člendiren, bilgilendiren kaliteli zaman─▒n─▒z─▒ bo┼ča harcamay─▒p, beyninizi bo┼čuna yormayan kanallar─▒ takip etmeyi tercih ediyorum. ├ľnerilere ba┼čl─▒yorum s─▒ralama yoktur... Kanala gitmek i├žin ismine t─▒klay─▒n.




─░lhanla Bilgi Ya─čmuru

Uzay, zamanda yolculuk ve di─čer t├╝m bilimsel ilgin├ž konular ile ilgili sohbet tad─▒nda video yapan ├žok sevdi─čim bir kanal.






Stolk

G├╝ndem hakk─▒nda mizah yapan, e─člendiren ve ayn─▒ zamanda fark─▒ndal─▒k yaratan g├╝zel bir kanal.








Bar─▒┼č ├ľzcan

Zaten bu kanal─▒ bildi─činizi d├╝┼č├╝n├╝yorum. Sanat, tasar─▒m, teknoloji konular─▒ hakk─▒nda ilham veren videolar yap─▒yor, her pazar att─▒─č─▒ videolar─▒ sab─▒rs─▒zl─▒kla bekliyorum.





Gri Ko├ž

Ders ├žal─▒┼čmad─▒─č─▒m zamanlarda att─▒─č─▒ videolarla beni sinirlendirse de. Ders ├žal─▒┼čmam i├žin motivasyon veriyor y├Ânlendiriyor. YGS veya TEOG a girecekler i├žin yararl─▒ bir kanal.




G├Âr├╝nt├╝n├╝n olas─▒ i├žeri─či: 1 ki┼či, yaz─▒

Filmler ve Filimler

Film izlemeyi ├žok seven biri olarak bu kanal film parodi veya ├Ânerileriyle vazge├žilmezim.




G├Âr├╝nt├╝n├╝n olas─▒ i├žeri─či: 2 ki┼či

Filme Gitmeden ├ľnce

Bu da film incelemeleri yapan s├╝per bir kanal.




Psikoloji TV

Motivasyon, kendine g├╝ven ve psikoloji hakk─▒nda daha bir ├žok ┼čey bu kanalda.




Ezgi'nin Kanal─▒

E─členceli bir film inceleme kanal─▒ daha.




Geekyapar!

Filmler hakk─▒nda ├žok g├╝zel, e─členceli sohbetleri olan bir kanal.




Yorekok

Biraz da e─členelim youtube'deki en iyi video inceleme ve ele┼čtiri kanal─▒d─▒r. Bay─▒l─▒yorum...


┼×imdilik akl─▒ma gelenler bunlar bildikleriniz var m─▒ aras─▒nda? Veya sizin bildi─činiz, tavsiye etti─činiz g├╝zel kanallar? Yorumlar─▒n─▒z─▒ bekliyorum ­čśë




7 yorum:

  1. Bar─▒┼č ├ľzcan'─▒ takip ediyorum.Di─čerlerine de bakay─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Uyar─▒: Hepsi takip edilesi, ba─č─▒ml─▒l─▒k yapan kanallard─▒r :)

      Sil
  2. Master Design, Bar─▒┼č ├ľzcan ve Filme Gitmeden ├ľnce kanallar─▒n─▒ takibe ald─▒m. Okulla ve oyunla pek ilgim yok. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Filmlerle baya ilgilisiniz. Sitenizin youtube sayfas─▒ olsa kesin bu listeye koyard─▒m =)

      Sil
  3. Yorekok efsanedir, Gri Ko├ž ve Bar─▒┼č ├ľzcan benim de takip etti─čim kanallardan.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Di─čerlerine de bir bak s├╝per kanallar =)

      Sil
  4. bilgi ┼čehri, por├žay, kamusal mizah, neden, ba┼čka bir ┼čey ve futbolist en sevdiklerim.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.