Ads Top

15 Dakika Süren | 15 Gün Tatil!



Not: Yukarıdaki fotoğrafla tatilimizin malesef hiç bir alakası yoktur.

Aylarca gelmesini beklediğimiz 15 gün tatil geldi ve 15 dakikada gitti. Ne kısa sürdü, neden kısa sürdü? Anlatayım biraz. Tatile o kadar alışık değiliz ki tatil olduğunda ne yapacağımızı şaşırdık ve hiç bir şey yapamadık 😨





Zaten öğlene kadar yattık, günün yarısını uyuyarak harcadık. Gece, belki sabaha kadar da uyumadık. Aslında sakin geçti bir nefes aldık bari. Ben hiç ders çalışmadım, adı üstünde TATİL zaten. Öğretmenler ödev verse itiraz ederdim. 



Kendimi geliştirmek için ne yaptım dersen hiç bir şey yapmadım. (Eee blog yazdım) kimse onu kendini geliştirmek için bir uğraş olarak saymıyor. Ders çalışmak kendini geliştirmek için yapılır. Blog ise öyle boşa zaman, tesellidir, derler. 😝

Her gün blog yazdım, okul başlayınca yazabilir miyim? bilmiyorum. Zorlar beni herhalde. Hayallerimi gerçekleştirmek için gittiğim okul, beni hayallerimden uzaklaştırıyor ya işte bu çok komik. Neyse, diğer tatile çok var, ne yapacağınızı şimdiden planlayın yoksa tatil olur, biter öyle kalırsınız 😒




11 yorum:

  1. İşte hayat böylesi gerçeklerle yüz yüze olmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef :/ biz de görmezden geleceğiz =)

      Sil
  2. Blog yazmak önemli bir iştir. Devam ettirilmelidir. En azından bir cümle bile kurmak onu bloğa taşımak sorumluluğunu da yerine getirmektir. Çok şeyler yazarız keçi boynuzu gibi tad alırız. Fakat öyle bir cümle yazarız ki o da bir hayat kurtarabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, aynen de öyle, umarım hayat kurtaracak cümleler yazabiliriz veya başkalarının hayatına azıcık da olsa dokunacak cümleler =)

      Sil
  3. Bize de artık yeni dönemde başarılar dilemek düşüyor👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  4. Keşke hiç bitmeseydi bencede :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef yaz tatili de 7 ay sonra yaz tatili de bitecek =D

      Sil
  5. Blog iyidir. "Hayatı Kaydet"mek gerekli.Yazmaya devam... Tatil ise adı üstünde yat uyu :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.