Ads Top

AZ B─░RAZ DEPRES─░F! | KARI┼×IK KAFALI ├çOCUK!



Uyar─▒: Bu yaz─▒ modunuzu d├╝┼č├╝r├╝p sizi biraz karamsarl─▒─ča itebilir.


Ruh halim her dakika de─či┼čiyor yaz─▒p yazmamak aras─▒nda bile. Hep se├ženekler, sorumluluklar. Az biraz sakinlik yahu. Herkes ├žok e─členiyor veya ├Âyle g├Âr├╝nmeye ├žal─▒┼č─▒yor yapam─▒yorum ben. Yapmac─▒k olam─▒yorum. Hep espriler ┼čakalar nas─▒l bu kadar mutlu olabiliyor insanlar. ├ťzerime ├╝zerime ''g├╝lsene, komik de─čil mi, senin can─▒n m─▒ s─▒kk─▒n, bir sorun mu var.'' var bir sorun var gelme ├╝zerime. Yapmac─▒k g├╝l├╝msemeler, sevgi g├Âsterileri ''ben seni d├╝┼č├╝n├╝yorum'' tabi beni d├╝┼č├╝n├╝yorsun, bir kendine baksana bari ben mutsuzsam mutsuzum mutlu g├Âr├╝nmek i├žin y─▒rtm─▒yorum kendimi. 


Neye inanaca─č─▒ma, neye ne cevap verece─čime de kar─▒┼č─▒n zaten. Ben ├Âzg├╝rce ne hissetti─čimi s├Âyleyemeyeyim, gelecek tepkilerden korkay─▒m hep.


Mutsuz da olamaz olduk, sanki d├╝nyada tek duygu varm─▒┼č gibi ''G├ťLECEKS─░N!'' g├╝l├╝yorum da zaten ama az g├╝l├╝yorum ├ž├╝nk├╝ g├╝lecek ┼čey bulam─▒yorum, ota boka g├╝lm├╝yorum. ''Sa├ž─▒n─▒ kestirsene, o pantolon ne ├Âyle, o g├Âmlek o kravatla uymam─▒┼č.'' sanane. Herkes ayn─▒ g├Âr├╝nmek zorunda m─▒? Ben bilerek da─č─▒t─▒yorum sa├ž─▒m─▒, b├Âyle bir ├Âzg├╝rl├╝─č├╝m yok mu? ''ee ben seni d├╝┼č├╝n├╝yorum, ne nank├Ârs├╝n, bundan sonra.'' b─▒d─▒ b─▒d─▒b─▒d─▒ hadi ordan. 


Hep bir ├ž─▒kar ili┼čkisi, ego tatmin etme oyunu. Ben anlad─▒m neden ├žok arkada┼č─▒m olmad─▒─č─▒n─▒. Ben birilerinden bir ┼čey bekledi─čimden yapm─▒yorum yapt─▒klar─▒m─▒. Ben yapmak i├žin i├žimden geldi─čim i├žin yap─▒yorum.


Ge├žen y─▒llarda aileme k─▒zm─▒┼čt─▒m, neden beni b├Âyle insanlara sayg─▒l─▒ ve kendimden ├žok di─čer insanlar─▒n mutlulu─čunu d├╝┼č├╝n├╝r bir hale gelir biri olarak yeti┼čdirdiniz diye. Ne sa├žma demi. ''o de─čil mi olacakt─▒!'' te┼čekk├╝rler say─▒n t├╝rk├že profes├Ârleri ┼čuan egonuz iyi. Neyse. Di─čer arkada┼člar─▒m k├╝f├╝r edip, ├Â─čretmenlere kar┼č─▒ ├ž─▒karken, ├Âyle bak─▒p ┼ča┼č─▒r─▒d─▒m, yapmaya ├žal─▒┼č─▒rken k─▒pk─▒rm─▒z─▒ olurdum. Yapamazd─▒m. Can─▒m s─▒k─▒l─▒rd─▒ utand─▒─č─▒m i├žin, ┼čimdi utanmayanlar─▒ g├Ârd├╝k├že s─▒k─▒l─▒yor can─▒m. Sayg─▒l─▒ olmak kendin gibi olmak su├ž gibi.


Neyse ilk defa biraz anlatabildim kendimi. Her halde en a├ž─▒k yaz─▒m bu. En s├╝slenmemi┼č... En ├Âfkeli. Hep b├Âyleyim asl─▒nda. Vallahi g├╝lsem mi? A─člasam m─▒? Bilemiyorum. Kar─▒┼č─▒k kafal─▒ ├žocu─čum ben.

8 yorum:

  1. Sayg─▒l─▒ olman senin ayr─▒cal─▒─č─▒n..Yazd─▒klar─▒n─▒n baz─▒lar─▒n─▒ bende ya┼čad─▒m ama hi├žbir zaman zarar─▒n─▒ g├Ârmedim. Sana kavgayla gelene sayg─▒yla konu┼čunca bile geri vites yapmas─▒na neden oluyor. ├ľfke iyi de─čildir istemedi─čin sonu├žlara neden olabilir..Hayat─▒ ├žok ciddiye almayacaks─▒n ama her zaman ciddi olacaks─▒n:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, yeni yeni ya┼čad─▒─č─▒m ani ┼čeyler a─č─▒r geliyor tecr├╝bem olmad─▒─č─▒ i├žin bunlar─▒ da zamanla a┼čaca─č─▒ma inan─▒yorum. Sizin de dedi─činiz gibi ciddiye almay─▒p ciddi olaca─č─▒m =D

      Sil
  2. Kimse i├žin kendinizi de─či┼čtirmeyin. Ne g├╝zel di─čerlerinden farkl─▒ olmak, kendiniz olmak. ├çok arkada┼č─▒n─▒z olaca─č─▒na kaliteli arkada┼člar─▒n─▒z, ger├žek dostlar─▒n─▒z olsun. Amac─▒m nasihat etmek de─čil ben de benzer ┼čeyler ya┼čad─▒m, d├╝┼č├╝nd├╝m, ├╝z├╝ld├╝m ama ├žok ┼č├╝k├╝r bir ┼čey kaybetmedim tam tersine kazand─▒─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. En az─▒ndan zaman bana bunu g├Âsterdi. G├╝zel bir yaz─▒ olmu┼č. Sevgiler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim, hakl─▒s─▒n─▒z , en ├Ânemlisi kendimiz olabilmek, ba┼čkalar─▒ i├žin kendimizi bozmamak .

      Sil
  3. ├çok kafana takma desem ├Âld├╝r├╝rs├╝n herhalde beni. Kafan─▒ rahatlatmaya ├žal─▒┼č s─▒nav yakla┼čt─▒k├ža ruh halindeki dalgalar artmaya ba┼člar. Biraz kafan─▒ da─č─▒tmaya ├žal─▒┼č. Sonra daha kolay odaklanacaks─▒n bence.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen bencede s─▒nav y├╝z├╝nden bunlar hep, ne komik ya bir ka├ž saatlik bir┼čey aylar─▒, y─▒llar─▒ etkiliyor =)

      Sil
  4. ─░nsanlar karakterleriyle 30 larda ancak bar─▒┼č─▒yorlar g├Âzlemim bu. Bence sen de ├žok g├╝zel bir insans─▒n s├Âylediklerinde kendimi g├Ârd├╝m:))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim esta─čfurullah :) 30 daha 13 y─▒l var ya =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.