Ads Top

B─░RAZ MOLA


Biraz mola vermem gerek yoksa b├Âyle olacak...


┼×aka ┼čaka o kadar da de─čil, daha laptop yeni. Biraz h─▒rs─▒m─▒ kontrol etmeye ├žal─▒┼č─▒yorum sadece. Biraz sakin be. Ne bu acele daha d├Ârt ay ├Ânce ba┼člad─▒─č─▒m blogda ko┼čtururcas─▒na yay─▒n payla┼čt─▒m. Sand─▒m ki ne kadar payla┼č─▒rsan o kadar okunur ve takip edilirsin. Aksine kaliteyi kaybedebilirsin. Ben de son zamanlarda bunu fark ettim. Biraz ilgisiz yaz─▒yorum sanki. Bir de yeni yaz─▒ yazd─▒k├ža eskileri a┼ča─č─▒ya iniyor ya, ne k├Ât├╝ bir duygudur o ya. Daha yazal─▒ bir hafta olmadan ana sayfamdan ikinci sayfaya gidiyor. Sindirilmesini beklemeden yeme─či a─čz─▒na sokuyormu┼čum gibi hissediyorum bloguma. Zaten ┼ču aralar hayat─▒m ve psikolojim ┼ču foto─čraftaki gibi.


Karman ├žorman. Ama i┼čtah a├ž─▒c─▒. Sa─čl─▒ks─▒z olabilir ama lezzetli. Ben de isterim d├╝zenli olmas─▒n─▒ ama ┼čunlar─▒ yiyeyim sonrakine art─▒k. Herkes bir ┼čeyler bekliyor ben ne mi yap─▒yorum?


Ne yani bu mu olay─▒m? YOK ARTIK!


Malesef bu biyolojik olarak m├╝mk├╝n de─čil, ben buyum...


Bu m├╝mk├╝n ve rahat ama kafan nas─▒l diye soracak olursan, o da b├Âyle.


Pardon, bu odam─▒n foto─čraf─▒. kafam bu...


Ee yani bu kadar da vahim de─čil ama kar─▒┼č─▒k. Her ┼čeye odaklanam─▒yorum.  O y├╝zden biraz molaya ihtiyac─▒m var. Bu s├╝re i├žerisinde ├Ânceki yaz─▒lar─▒m─▒ okuyabilirsiniz, yorumlar yapabilirsiniz veya hala takip├žim olmad─▒ysan─▒z takip edebilirsiniz... Okey? O zaman bay bay ­čśô G├Âr├╝┼čmek ├╝zere... 

12 yorum:

  1. Bu yaz─▒y─▒ sevdim, g├╝ld├╝rd├╝ beni :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sevindim g├╝lmenize, ben de g├╝lerek yazm─▒┼čt─▒m =)

      Sil
  2. Yazi komik de boyle birden sasirdim acikcasi.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya hep de─či┼čiyor ruh hali yar─▒n d├Ânebilirim ya da haftalarca yazmayabilirim, ben de ┼ča┼č─▒r─▒yorum =)

      Sil
  3. Sen biraz dinlenirken biz de yaz─▒lar─▒n─▒ ke┼čfe ├ž─▒kal─▒m ├Âyleyse ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, umar─▒m be─čenir, yorum da yapars─▒n─▒z =)

      Sil
  4. Yaz─▒lar─▒n─▒ s─▒k s─▒k payla┼čman hem seni yorar hem de dedi─čin gibi almas─▒ gereken reaksiyonu engellersin..├çok e─členceli ve yazmas─▒n─▒ seven birisi olarak g├Ârd├╝m seni fazla uzakla┼čman─▒ istemem..Takipteyiz..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim aynen de ├Âyle yazmay─▒ seviyorum, bu mola s├╝resi i├žerisinde de okumalar yapar─▒m yazma konusunda kendimi geli┼čtirebilmem i├žin =)

      Sil
  5. Kendini toparla, fi┼ček gibi d├Ân :)

    Yan─▒tlaSil
  6. dinlen tabi ya senin bur├ž neydi :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hmm ben ikizler falan diye tahmin etm┼čtim yan─▒lm─▒┼č─▒m :))

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.