Ads Top

Blagda 4 AY! Neler Oldu, Neler?



Acemi oldu─čum blog maceramda 4. ay─▒m─▒ geride b─▒rakt─▒m. Art─▒k pek de acemi de─čilim. Bir ┼čeyler ├Â─črendim. De─čerli ┼čeyler ├Â─črendim. Kod, ┼čablon falan geride kald─▒, i├žerikler de planl─▒ ve d├╝zenli devam ediyor art─▒k domain, hosting gibi konular─▒ ara┼čt─▒rma yolunday─▒m SEO hakk─▒nda da istemeyece─čim kadar bilgi var sayfalarca yaz─▒ okudum, hala bitmiyor...

Biraz yorucu olsa da blog yazmak, ben hobi olarak g├Âr├╝yorum. Futbol oynarken de yoruluyorsun tabi ben hep kaleci olurum. Topu yakalayay─▒m diye atars─▒n kendini k├Â┼čeye, topu yakalay─▒p yere d├╝┼čersin, bir yerlerin ac─▒r ama kalkt─▒─č─▒nda o sana bakan g├Âzler belki alk─▒┼č belki de arkada┼člar─▒n─▒n tebrik etmesi t├╝m ac─▒lar─▒n─▒ unutturur sana. Toptan korkan sen bir zaman sonra zevkle topun ├Ân├╝ne atars─▒n kendini.


Asl─▒nda hi├ž bu kadar takip edilece─čimi bilmiyordum falan diyemeyece─čim. Daha fazlas─▒n─▒ bekliyordum, koskoca 4 ay sonu├žta. Neredeyse her g├╝n de yaz─▒. Neredeyse her konuda.


Bazen dertlerimi anlatt─▒m tavsiye istedim, yazd─▒─č─▒m yaz─▒dan uzun yorum ve tavsiye geldi. Bu da yine blogun ├žok g├╝zel yanlar─▒ndan biri. Bazen izledi─čim filmleri dinlemeyen arkada┼člar─▒m oldu veya arka arkaya ├╝├ž film anlatt─▒ktan sonra dinlemeyi b─▒rakan. Tabi onlar da hakl─▒. Geldim yazd─▒m buraya isteyen bir g├╝nde hepsini okur isteyen g├╝n g├╝n. Biraz da deneme yazd─▒m veya d├╝┼č├╝nce yaz─▒s─▒ diyelim ├ž├╝nk├╝ deneme daha ciddi kal─▒r yazd─▒klar─▒m─▒n yan─▒nda. Ben biraz kendimi anlatt─▒m. Pek kitap yorumu yapamad─▒m, bir ka├ž denemem oldu ama beceremedim pek. Film anlat─▒r gibi anlat─▒lm─▒yormu┼č kitap, ama o kategoriye de ba┼člayaca─č─▒m bir  ara. Bilgi kategorisi ise Oku-Yap─▒┼čt─▒r yapt─▒─č─▒m ┼čeyler. ┼×a┼č─▒rd─▒─č─▒m yararl─▒ bilgileri ├Âzet ge├žerek kendi ├╝slubumla anlatmaya ├žal─▒┼č─▒yorum. Benim de d├Ân├╝p bakt─▒─č─▒mda hat─▒rlamam─▒ kolayla┼čt─▒r─▒yor...


Blogumun linkini bir ka├ž sevdi─čim bloggera mail att─▒m ve ├žok olumlu cevaplar ald─▒m. Biraz da gaz verdiler. ├çok sevindim demek ki yapabiliyorum dedim yani ├ž├╝nk├╝ ilklerde yapabildi─čimden pek emin de─čildim, ┼čuan g├╝veniyorum yaz─▒lar─▒ma.


Yani baya ilerleme katetti─čimi d├╝┼č├╝n├╝yorum. Tabi ki┼čisel blog kategorisinde. Yoksa sinema desen benden iyi inceleyen var, bilgi desen ne siteler var, ben ki┼čisel olarak idare eder oldu─čumu d├╝┼č├╝n├╝yorum ┼čuan.


Evet, bu hafta da blog hakk─▒nda bir blog yazd─▒m. Ben neredeyse her hafta yaz─▒yorum blogum hakk─▒nda bir ┼čeyler ki geli┼čimi fark edeyim. Blogculu─čun daha ├žok konu┼čulmas─▒n─▒ istiyorum. ─░nternette blog diye aratt─▒─č─▒mda Blog yazarak para kazanmak ba┼čl─▒─č─▒ndan ba┼čka ba┼čl─▒k g├Âremiyorum. Sanki tek sebep buymu┼č gibi. Neyse, sizden de blog hikayenizi duymak ya┼čad─▒─č─▒n─▒z zorluklar─▒ ve g├╝zel ┼čeyleri okumak ├žok isterim. 


Buraya kadar okuman─▒za ├žok sevindim ne kadar sevindim anlatamam. O y├╝zden anlatmayaca─č─▒m, hadi g├Âr├╝┼čmek ├╝zere, iyi bak─▒n kendinize. ✋✋

12 yorum:

  1. Ba┼čar─▒lar─▒n─▒z─▒n devam─▒n─▒ dilerim.
    Sayg─▒lar─▒mla.

    Yan─▒tlaSil
  2. Yazman─▒n, payla┼čman─▒n keyfi hakikaten bir ba┼čkad─▒r. Benimde 3 ay─▒m doldu. Blog Tecr├╝bem'le her g├╝n bir i├žerik kural─▒n─▒ bug├╝ne kadar bozmad─▒m. Bundan sonrada umar─▒m uzun y─▒llar blog yazmaya devam ederiz.. Ba┼čar─▒lar..

    Yan─▒tlaSil
  3. Blogda┼č olmak ├žok ayr─▒cakl─▒ bir duygu. Sosyal medya hesaplar─▒n─▒n i├žinde en g├╝venilir bir platform.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├žok da kaliteli ileti┼čimin oldu─ču bir ortam.

      Sil
  4. Sen keyif alarak yazd─▒─č─▒nda yaz─▒lar─▒n─▒ emin ol bu frekanstaki insanlar gelip seni buluyor.
    Daha nice y─▒llar blogunu okumak dile─čiyle...

    Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
  5. Blog ilgi istiyor. ─░lmek ilmek, nak─▒┼č nak─▒┼č i┼členmek istiyor. U─čra┼člar─▒n─▒z─▒n kar┼č─▒l─▒─č─▒n─▒ alman─▒z dile─čiyle...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Pes etmemek ├Ânemli tabi, buraya kadar gelmi┼čken. Te┼čekk├╝rler, sevgiler =)

      Sil
  6. blogunun temas─▒ ├žok ho┼čuma gitdi.├Âzel olarak yapt─▒rd─▒n m─▒ yoksa internetdeki ├╝cretsiz temalardan biri mi ? sayg─▒lar :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├ťcretsiz tema fakat ├╝zerinde oynama yapt─▒m baya =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.