Ads Top

DANGAL | AAM─░R KHAN NAPTIN SEN | BOLLYWOOD!


Filmin Konusu: Hindistan'─▒n bir k├Ây├╝nde ya┼čayan, gen├žli─činde g├╝re┼č├ži olan fakat uluslararas─▒ alanda ailesinin maddi durumu y├╝z├╝nden madalya alamayan bir adam─▒n, i├žinde ukde kalan ┼čampiyonluk hayalini ├žocu─čunun ger├žekle┼čtirmesi i├žin erkek ├žocuk beklemesi ve do─čan ├╝├ž ├žocu─čunun da k─▒z olmas─▒yla bunun ├╝zerine geli┼čen muhte┼čem bir hikaye.

Filmin fragman─▒ burada.


Bir ┼čeyleri ba┼čarmak i├žin erkek olmak veya elinde y├╝ksek imkanlar─▒n olmas─▒na gerek olmad─▒─č─▒n─▒ anlat─▒p, ba┼čard─▒ktan sonra h─▒rs ve egona yenilmeyip nereden geldi─čini unutmaman─▒ hat─▒rlatan ve bir ┼čeyleri temsil etmen gerekti─či, bir anlam i├žin m├╝cadele etmen gerekti─čini ├Â─čreten bu film beni ├žok etkiledi.

Hani bir filmi izledikten sonra i├žinde, kafanda bir ┼čeylerin de─či┼čti─čini, art─▒k hayat─▒nda her ┼čeyin ayn─▒ devam etmeyece─čini hissedersin ya. Onu hissettim ben. Bu filmi izleyen herkesin bu duyguyu ya┼čayaca─č─▒na eminim. Ger├žekten bitmesini istemedim bu filmin. Asl─▒nda bitmedi de filmin temsil etti─či d├╝┼č├╝nceyi hayat─▒na uygulayarak bu filmi sen devam ettirebilirsin, en ├Ânemlisi de bu d├╝┼č├╝nceye sayg─▒ g├Âstererek.


Filmin yan─▒nda, filmde 19, 29 ve 55 ya┼člar─▒nda g├Âr├╝nen b├╝y├╝k, yetenekli oyuncu Aamir Khan'a da ├žok b├╝y├╝k sayg─▒ duyuyorum. ┼×imdiye kadar oynad─▒─č─▒ t├╝m filmlerde ├Ânemli mesajlar veren, kendini taklit etmeyen, i┼čini ├žok iyi yapan ├Ânemli bir oyuncudur kendisi.

Yani bu filmde Bollywood ve Aamir Khan yine yapm─▒┼č yapaca─č─▒n─▒. Filmin hikayesinden k─▒saca bahsedece─čim ama spoiler vermeyece─čim rahat├ža okuyabilirsiniz ama bu yaz─▒y─▒ okuyan herkesin filmi izlemesini de rica ediyorum.


Bir k├Ây d├╝┼č├╝n├╝n ki; k─▒z ├žocuklar sadece mutfak ve ev i┼čleri i├žin b├╝y├╝t├╝l├╝yor ve 14 ya┼č─▒na geldiklerinde bir erkek taraf─▒ndan al─▒nmay─▒ bekliyorlar. Evlendiriliyorlar yani. Bunun i├žin erkek ├žocuk istiyor bizim karakter, ├žocu─čunu g├╝re┼č├ži yapmak i├žin. K├Âydeki herkes dualar yaz─▒yor nasihatlar veriyor fakat ├╝├ž├╝nc├╝ ├žocukta k─▒z olunca pes ediyor. Bir g├╝n k─▒zlar─▒n─▒n iki ├žocu─ču d├Âvd├╝─č├╝n├╝ ├Â─črenen baba ┼ča┼č─▒r─▒yor ve k─▒zdan neden g├╝re┼č├ži olmas─▒n diyor. Tabi bask─▒larda geliyor her yerden, herkes dalga ge├žiyor, ama pes etmiyor baba ve elinden geleni k─▒zlar─▒ ve k─▒zlar─▒n─▒n temsil ettikleri anlam ve mesaj i├žin ├žabal─▒yor. K─▒zlar─▒ kazan─▒rsa t├╝m k─▒zlar kazanacak ├ž├╝nk├╝ anlay─▒┼č de─či┼čecek. De─či┼čmesi gerek.

Filmi anlatmaya ne kelimeler yeter ne de c├╝mleler, bu filmden sonra k─▒zlara, kad─▒nlara bak─▒┼č a├ž─▒mda b├╝y├╝k farkl─▒l─▒klar oldu. Benim de d├╝┼č├╝ncelerim bunlard─▒ izleyenler yorum yapabilir mi? ─░zlemenizi ve yorum yapman─▒z─▒ ├žok isterim.

3 yorum:

  1. Aamir Khan'─▒n b├╝t├╝n filmlerini izledi─čimi zannediyordum ama bunu izlememi┼čim. Mutlaka izleyece─čim. Te┼čekk├╝r ederiiimm bu g├╝zel tan─▒t─▒m i├žin..­čľĺ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim. Bu son filmi ben de internete y├╝klendi─čini yeni fark ettim. Ke┼čke sinemada yay─▒nlasalar da orada izlesek nas─▒l bu filmleri de─čil de sa├žma sapan filmleri sinemaya sokuyorlar anlam─▒yorum zaten =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.