Ads Top

''En Tarz─▒mda Film'' | D├╝nyal─▒ Uzayl─▒ | EARTHBOUND


Kategori: Fantastik, Dram.

Filmin Konusu: Joe 11 ya┼č─▒ndayken babas─▒ ├Âl├╝r. ├ľlmeden ├Ânce s├Âyledi─či son ┼čey, anlatt─▒─č─▒ t├╝m uzay hikayelerinin hepsinin do─čru olup kendisinin ve Joe'nin uzayl─▒ oldu─čunu s├Âylemesidir. Babas─▒ ├Âld├╝kten sonra Joe normal d├╝nyaya adapte olamayacakt─▒r, babas─▒n─▒n s├Âyledi─či ┼čeye olduk├ža inanm─▒┼čt─▒r...

Filmin fragman─▒ burada.


Hi├ž kendinizi farkl─▒ bir d├╝nyaya aitmi┼č, D├╝nya size g├Âre de─čilmi┼č gibi hissettiniz mi? Veya yaln─▒z kalmamak i├žin olmayan ┼čeylere inand─▒n─▒z m─▒ hi├ž?

Uzun zamand─▒r b├Âyle farkl─▒ bir film izlememi┼čtim. B├Âyle filmin ana konusunu filmin sonuna kadar korumay─▒ ba┼čaran, ters k├Â┼čeye yat─▒ran heyecanland─▒ran ├žok g├╝zel bir filmdi. 

D├╝┼č├╝n├╝n ki; Uzayl─▒s─▒n─▒z veya ├Âyle oldu─čunuzu d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz, fark etmez. Gezegeninize gitmek istiyorsunuz fakat d├╝nyada birine a┼č─▒k oldunuz ve elinizde somut bir kan─▒t olmadan ona uzayl─▒ oldu─čunuzu anlatmaya ├žal─▒┼č─▒yorsunuz. Ne garip tepkiler al─▒rd─▒n─▒z? Anlatabilir miydiniz bunu? Nas─▒l anlatacaks─▒n ki? Deli oldu─čunuzu d├╝┼č├╝necek normal olarak.



Konu da bu. Bu adam deli mi? yoksa ger├žekten uzayl─▒ m─▒? ─░zlerken ├žok heyecanland─▒m, e─člendim, sevdim bu filmi. Siz sever misiniz bilmiyorum, ┼č├Âyle anlatay─▒m; E─čer e─členceli, az da ├žocuksu ├žizgi roman filmlerini, fantastik filmleri, psikoloji konulu filmleri seviyorsan─▒z bu filme bay─▒l─▒rs─▒n─▒z. 

Bu film hakk─▒nda ne yap─▒lan yorum ne de inceleme g├Ârd├╝m. Fragman─▒n─▒ dahi zor buldum ve ilk yorumunu ben yaz─▒yorum, amac─▒m da bu zaten. Bilinmeyen izlenmeye de─čer filmleri bulup izlemek ve payla┼čmak. Buraya kadar okuduysan─▒z ya filmi izleyeceksiniz ya da benim yaz─▒lar─▒m─▒ sevdi─činiz i├žin okudunuz veya her ikisi. (Ben de yorumlar─▒ seviyorum) Bir ┼čey ima etmeye ├žal─▒┼č─▒yorum evet...


6 yorum:

  1. Tam bana g├Âre bir film. Bana da "deli" derler :) ─░zleyece─čim

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Deli olmak ayr─▒cal─▒kt─▒r =) S─▒radanl─▒k tan uzak olandan korktuklar─▒ i├žin deli derler.

      Sil
  2. yorumuna g├Âre san─▒r─▒m benim kafa da─č─▒tmak i├žin izleyece─čim t├╝rden,
    payla┼č─▒m i├žin te┼čekk├╝rler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen bo┼č zaman─▒ e─členceli ge├žirmek i├žin izlenebilir bir film =)

      Sil
  3. Hem bilim kurgu hem de fantastik, tam benlik :)
    Mimlendin ayr─▒ca;))

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.