Ads Top

─░zledim: Recep ─░vedik 5 | Komikti?


Merhaba, ben t├╝m haftal─▒k har├žl─▒─č─▒n─▒ yine bir g├╝nde sinema ve yeme─če harcay─▒p, Recep ─░vedik filmine giren ve tek izlememek i├žin arkada┼č─▒na da ─▒smarlamak zorunda olan fakir ama sinema sever bir ├Â─črenci.

Neden Recep ─░vedik 5 ?? Hmm 8 salonlu bir sineman─▒n 6 salonunda Recep ─░vedik filmi varken ba┼čka bir filme girmek zor. Resident Evil 5 vard─▒ fakat zombili film izleyecek ruh haline sahip de─čildim.


├ľnce filmin konusundan sonra da nas─▒l buldu─čumdan bahsetmek istiyorum.

Filmin Konusu: Recep ─░vedik ve kamyoncu arkada┼člar─▒, zehirlenen milli sporcular yerine olimpiyatlara kat─▒l─▒yor... Bu kadar.

Filmin fragman─▒ BURADA.



Film Nas─▒ld─▒?

Kendine has komedi tarz─▒ ve i─čren├žlikleriyle beni g├╝ld├╝rd├╝. K├╝lt├╝rler aras─▒ndaki benzerliklerle ├Ârne─čin, Yunanistan ile ├žok iyi ele┼čtiri ve espiri yapt─▒. T├╝rklerin Avrupada g├Ârd├╝─č├╝ tavr─▒ da k├╝├ž├╝k g├Ândermelerle ele┼čtirdi.

Dedi─čim gibi kendi tarz─▒ndayd─▒, bu tarz─▒ sevmeyen g├╝lmez. Mesela siz her g├╝n kahve i├žip bu kahve g├╝zel olmam─▒┼č derken, asl─▒nda kahve sevmiyor olabilirsiniz. 

Bu zamanlarda yap─▒lan filmlerde dikkatimi ├žeken T├╝rkl├╝─č├╝n birle┼čtirici g├╝c├╝ne vurgu yap─▒lmas─▒d─▒r. Bu filmde de olduk├ža vurgu yap─▒ld─▒. Osmanl─▒ mar┼člar─▒ ile ve neredeyse her sahnede olan bayra─č─▒m─▒z─▒ g├Ârmek benim ho┼čuma gitti.

Genel olarak sevdim be─čendim. Bir ├Ânceki filminden bir t─▒k daha yarat─▒c─▒ ve ├çalg─▒ ├çengi ikimiz filminden de daha emek harcanm─▒┼č bir filmdi bana g├Âre...

Bu tabi benim fikrimdir, sizin g├Âr├╝┼člerinizi de yorumlarda beklerim. Belki de bu kadar be─čenmemin sebebi ├Ân yarg─▒yla gitmem, k├Ât├╝ yorumlar─▒ okuyup k├Ât├╝ bir film ├ž─▒kaca─č─▒n─▒ beklememdi. Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝r eder, yorumlar─▒n─▒z─▒ mutlaka beklerim.

15 yorum:

  1. ├çok nadiren film izlerim, film k├╝lt├╝r├╝m hi├ž yoktur. Recep ─░vedik oldum olas─▒ bana itici gelmi┼čtir, be┼činci filminin ├ž─▒kt─▒─č─▒n─▒ da sayende ├Â─črendim.
    Filmi sevmi┼čsin

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Filmi sevmi┼čsin, en az─▒ndan bu gitti─čine de─čmi┼č. ­čśŐ

      Sil
    2. Aynen ├Âyle, sevdim bence izlenilebilir, e─členceli =) tavsiye edermiyim dersen de tavsiye edece─čim filmler s─▒ras─▒nda 50. s─▒rada falan olur =D

      Sil
  2. Recep ─░vedik filminde kalite ararsan be─čenmezsin ama g├╝lmek i├žin gidiyorsan be─čenebilirsin..Sinema da para vererek hi├žbir Recep ─░vedik filmini izlemedim. Zaten bana da ihtiyac─▒ yok ├ž├╝nk├╝ rekor k─▒rm─▒┼č bile..Televizyonda denk gelip, izledi─čimde g├╝ld├╝rm├╝┼čt├╝r. Be─čendi─čine sevindim umar─▒m blogunla sinema har├žl─▒─č─▒n─▒ ├ž─▒karacak paraya kavu┼čursun..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen g├╝ld├╝r├╝yor her ya┼č─▒, ├žok da kafa yormaya ince esprilere dayal─▒ komedi de yapm─▒yor. Te┼čekk├╝rler yorumunuz i├žin =)

      Sil
  3. Filmin tamam─▒n─▒n komik olmas─▒ m├╝mk├╝n de─čil. ─░nsan be─čendi─či sahnelerin keyfini ├ž─▒kartmal─▒.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen de ├Âyle, beni g├╝ld├╝ren iki sahne olsa film benim i├žin tamamd─▒r =) te┼čekk├╝rler yorumunuz i├žin.

      Sil
  4. fragman─▒ ├žok komik gelmi┼čti ama tamam─▒ i├žin izlemek gerek san─▒r─▒m...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Komik de zaten, g├╝ld├╝r├╝yor yani ama etkisinde b─▒rakm─▒yor =)

      Sil
  5. G├╝zel bir film olaca─č─▒n─▒ biliyordum, sizin g├Âr├╝┼čleriniz sayesinde kendimi do─črulam─▒┼č oldum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler =) benim i├žin g├╝zel bir filmdi o kadar k├Ât├╝ yorum bence haks─▒z.

      Sil
  6. Ben bu recep ivedikten hi├ž haz etmiyorum bir sinemasever olarak. (John Wick 2'ye neden gitmedin yani mis gibi film :() Yani bizim sinema k├╝lt├╝r├╝m├╝zde bir filme seyirci ├žekmek i├žin yap─▒┼čt─▒r─▒yorlar bayra─č─▒. Sonra hoba vatan millet sevgisi. Bizde vatan─▒m─▒za ├žok d├╝┼čk├╝n bir millet oldu─čumuzdan duram─▒yoruz haliyle. Ama ben bu filmin inan kaliteli oldu─čunu zerre d├╝┼č├╝nm├╝yorum. Yine de sen e─členip, be─čendiysen ├Ânemli olan o yani.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya ben g├╝ld├╝m bir ka├ž sahnede John Wick de g├╝zeldir de aksiyon sevmiyorum pek, do─čru kaliteli de─čildi fazla ama anla┼č─▒labilir ve e─členceliydi yani 4 ya┼č─▒ndaki de izlese g├╝ler ┼čekilde yapm─▒┼člar =)

      Sil
  7. ─░yi vakit ge├žirdi─činize sevindim. Ben ke├žiyle birlikte ├žekti─či filmine g├Ât├╝r├╝lm├╝┼čt├╝m :) G├╝lmeyi ba┼čaramad─▒m ama bir├žok sahnesi akl─▒mda kald─▒. Sonu├žta bizden biri ve anlatt─▒klar─▒ bizleri
    ilgilendirdi─či i├žin ak─▒lda kal─▒yor.
    8 salonun 6 s─▒n─▒ ona ay─▒rm─▒┼člar demek! Haftasonu iyi ama hafta aras─▒nda salonu dolduracak izleyici bulabiliyorlar m─▒ merak ettim.:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ger├žekten bazen sinemalar ├ž─▒ld─▒r─▒yor beni, g├╝nlerce filmi bekliyorum, gidiyorum sinemaya o film yok anla┼čma yapmad─▒k diyor bak─▒yorum sa├žma sapan filmler koymu┼člar =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.