Ads Top

''Karakter Çok Havalı!'' 📽 PİSLİK | FİLTH!


KANUN SEN OLDUĞUNDA, ONU ÇİĞNEMEK DAHA KOLAYDIR!


Kategori: Suç, Komedi, Dram.

Filmin Konusu: Bipolar hastası entrikacı polis memuru Bruce Robertson terfi beklemektedir. Bir cinayeti çözerken terfisini garantiye almak için meslektaşlarıyla da uğraşan Bruce, diğer polislerin sonunu getirecek bir olay tezgâhlar. Hepsinin sırlarını ortaya çıkartan ve onları birbirine düşüren Bruce, kontrolünden çıkan hile ağında kaybolmaya başlar. Çevirdiği oyundan şüphelenen meslektaşları, geçmişi, kayıp eşi ve uyuşturucu alışkanlığı içinde yitip giden Bruce Robertson’a bir oyun oynarlar /Sodamedya

Filmin fragmanı burada.


Selam neredeyse bir haftadır film izlemiyorum, taktım bir kaç diziye. Çok uzun zaman önce fragmanını gördüğüm bu film geldi aklıma. Suç filmi bu aralar sevdiğim türden.

Film kısaca önümüze kötü, havalı, çılgın, manyak, pislik, güçlü bir karakter koyuyor. Sonradan da bu karakterin neden böyle olduğunu ve bu karakterin de korktuğunu aslında içerisinde zayıf, korkak biri olduğunu anlatıyor, nokta.

Film baya havalı başlıyor, sonra saçmalıyor, güldürüyor eğlendiriyor, bir yerden sonra filmden çıkacaktım fakat sonra film dram türü oldu aniden, sonra da korku ve daha sonra da şaşırttı. Bitişi baya kendi tarzında oldu. 



Film güzeldi, tüm duyguları yaşattı. Bu karakterin çöküşünü izlemek ilkte hoşuma gitse de sonradan beni üzdü. Karakter bana samimi gelmeye başladı. Tamam kötüydü herkese kötü davranıyordu ama psikolojik sorunları vardı, çok ciddi psikolojik sorunlar...


Hikaye hiç karışık değildi, herkes tarafından anlaşılabilir. Oyuncu da zaten en sevdiğim oyunculardan biri... Film size hayat dersi vermiyor fakat etkiliyor, eğlendiriyor, şaşırtıyor. İzlemenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. O kadar çok film izledim ki iyi filme denk gelmem zor oluyor. Tavsiye ettiğin için izlemek istiyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben de izlemediğim iyi film bulmakta zorlanıyorum artık nadir iyi film çıkıyor veya dönüp dönüp izlediklerimizi tekrar izliyoruz =)

      Sil
  2. Güzel filme benziyor, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım ve tavsiye için teşekkürler👍🏻👍🏻

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.