Ads Top

KARMA FELSEFES─░ NED─░R? BUD─░ZM!


NE EKERSEN ONU BİÇERSİN.

Ge├ženlerde My Name is Earl diye bir dizi g├Ârd├╝m ve bir ka├ž b├Âl├╝m izledim. Dizinin konusu hayat─▒nda k├Ât├╝ ┼čeyler yapan bir adam─▒n hayat─▒n─▒n k├Ât├╝ bir hal almas─▒ ve karma felsefesini benimseyip yapt─▒─č─▒ k├Ât├╝l├╝kleri iyili─če ├ževirerek hayat─▒nda iyi ┼čeyler olmas─▒n─▒ ├╝mit etmesini anlat─▒yor...

Karma Felsefesi

Daha ├žok budizm gibi do─ču dinlerinde bulunan bu inan─▒┼č, iyi ┼čeyler yapan─▒n hayat─▒nda iyi, k├Ât├╝ ┼čeyler yapan─▒n ise hayat─▒nda k├Ât├╝ ┼čeylerle kar┼č─▒la┼čaca─č─▒ inanc─▒d─▒r. Bu inan─▒┼č reankaarnasyon ile ba─čda┼čt─▒r─▒lm─▒┼čt─▒r da. 

Bu inan─▒┼č bizde de mevcut. Yapt─▒─č─▒m─▒z her ┼čeyin bir g├╝n kar┼č─▒l─▒─č─▒n─▒ alaca─č─▒m─▒za inan─▒yoruz. Fakat reankaarnasyon yok. Bu hayatta veya ├Âld├╝kten sonra hi├ž bir ┼čeyin kar┼č─▒l─▒ks─▒z kalmayaca─č─▒na inan─▒yoruz.

Enerjilere inanan biriyim ve ben bu felsefeyi mant─▒kl─▒ buldum. Olumlu d├╝┼č├╝ncenin ve olumlu ┼čeyler yapman─▒n hayata olumlu etkisi olaca─č─▒ kesindir...

Bu felsefeden k─▒saca bahsetmek istedim. E─čer daha ├žok bilgi edinmek istiyorsan─▒z internette ├žok kapsaml─▒ bilgiler mevcut. Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝r eder, yorumlar─▒n─▒z─▒ beklerim.

11 yorum:

  1. K─▒sa ve ├Âz bilgi. Sevdim bunu :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle ben uzun bilgi sevmiyorum ├Âzeti severim e─čer ara┼čt─▒rmak istersem uzunu okurum :)

      Sil
  2. Yan─▒tlar
    1. Ne demek, merakla bekliyorum yaz─▒n─▒ :).

      Sil
  3. my name is khan diye bir film izlemi┼čtim o sand─▒m, konusu bu muydu yaa dedim bi an :)) ger├ži zaten seninki diziymi┼č.

    Ben de enerjiye inan─▒r─▒m, bu diziyi ├žok merak ettim. F─▒rsat bulursam izleyebilirim in┼čallah listede bir ka├ž film daha bekliyor.

    payla┼čt─▒─č─▒n i├žin te┼čekk├╝rler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim s├Âyledi─činiz My name is Khan da s├╝per bir film :)

      Sil
  4. evet bu konuda ├žok ├že┼čitli bilgiler var, senin ki k─▒sa ve ├Âz olu┼č, te┼čekk├╝rler....

    Yan─▒tlaSil
  5. Ben buna inan─▒yorum. 2 sene falan ├Ânce ├╝st├╝nde geni┼č ├žapl─▒ bir ara┼čt─▒rma yapm─▒┼čt─▒m. ─░nsanlar 'Karma' n─▒n ne oldu─čunu bilmiyorlar fakat ne ekersen onu bi├žersin denilince anlayabiliyorlar.Bizim k├╝lt├╝r├╝m├╝ze dinimize ters bir ┼čey de─čil aksine i├žinde olan bir durum. G├╝zel bir yaz─▒ olmu┼č.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, g├╝zel bir felsefe insanlar─▒ iyiye y├Ânelten bir ┼čey nas─▒l k├Ât├╝ olabilir ki =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.