Ads Top

O mu? Bu mu? | SEÇ BİRİNİ!

Hayat seçimlerden oluşur ve onu seçimlerimizle şekillendiririz. Seçmediğimiz seçenekler de seçilmiş gibi bir paralel evrende devam eder... Pardon o başka konu? 😁




Evet, bazen seçim yapmak zorunda bırakılırız. Bazen iki seçenekte seçilmeyecek gibidir ama biz yine de kötünün iyisini seçmeye çalışırız. Seçim yapmamak gibi bir şansımız olmaz bazen. Ben de bu yazımda size 5 soru soracağım. İnternetten, oradan, buradan bulduğum, iki seçenekli sorular soracağım? Düşünün ki, seçim yapmak zorundasınız ve seçtiğiniz seçeneği neden seçtiğinizi de yorum olarak yazmanız gerek.

not: ne dersiniz bu bir seri olsun mu? yorumlarda belirtin.

Yani, Önce sebebini sonra kimi seçtiğinizi, şaka şaka o ses değil burası, istediğiniz gibi yazın, hadi başlıyoruz. Ben fikrimi söylemeyeceğim, size bırakıyorum hepsini.











10 yorum:

  1. Son soruda aklıma bir şey geldi çok güldüm :)) İnternette bir geyik vardı. Şöyle diyordu, "Yeni aldığım iPhone 6 telefonumun tuş kilidi açılmıyor. İnşallah parmağım bozulmuştur" :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhaha komik ya ben de bir tane görmüştüm ''Zamanında 500 liraya aldığım kulaklığın sağ tarafından ses alamıyorum. İnşallah sağır olmuşumdur.'' =)

      Sil
  2. şu tuvaletli banyolu soru zordu ona karar veremedim

    YanıtlaSil
  3. İkinizin de anlattığınıza güldüm, Konu bulman çok güzel, süslüyorsun da yazıyı. Okutturuyorsun yani. Başarılar Ömer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Ece abla, bende eğleniyor umarım böyle, konu her yerde var aslında, yazılması bekleyen bir çok şey var =)

      Sil
  4. Banyo ve tuvalet olayı gerçekten zordu👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ikisi de seçilecek gibi değil =D

      Sil
  5. Tuvaletteyken birinin dalmasi kötü oluyor. İki taraf da mal gibi kalıyor öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah ne komik durum ama (tabi başımıza gelmediği sürece 😂)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.