Ads Top

YGS'ye ­čôĺ Son 1 Ay | ­čÄž Kulakl─▒─č─▒m Nerede?



┼×u d├╝nyan─▒n sesini k─▒sal─▒m da biraz m├╝zi─čin sesini a├žal─▒m. D├╝nya bazen bo┼č konu┼čuyor. Bana ge├žen YGS'ye bir ay kald─▒─č─▒n─▒ s├Âyledi, bak onlar ├žal─▒┼č─▒yor sen de ├žal─▒┼č dedi. Car car konu┼čtu. Youtube da videolar da koydurmu┼č g├╝zel bir ├╝niversite i├žin g├╝nde 8 saat ders ├žal─▒┼č─▒n diye tavsiyeler. Bir kere benim g├╝n├╝m 8 saat de─čil, matemati─čin iyi de─čil herhalde D├╝nya, bence sen biraz ders ├žal─▒┼č.

Okulu, uykuyu, yeme─či vs. ├ž─▒kar kal─▒yor 3 veya 4 saat bunu da ders ├žal─▒┼čmaya ay─▒rsam ben ne zaman ya┼čayaca─č─▒m. Ha banane sistem bu, diyorsun. ─░yi n'apal─▒m.

Benim ┼čuan en b├╝y├╝k derdim ne biliyor musun, D├╝nya? Kulakl─▒─č─▒m nerede? Az ├Ânce buralara koymu┼čtum. Radyoda ne var acaba? Of kulakl─▒k birbirine kar─▒┼čm─▒┼č, kim ├ž├Âz├╝cek bu d├╝─č├╝mleri? ├çok dertliyim ├žok... ┼×u TV'nin sesini k─▒sar m─▒s─▒n─▒z? hala YGS diyor ya. Haberlere bile ├ž─▒km─▒┼č ┼ču YGS. En iyisi odama gitmek.

-Psikolojim baya iyi g├Ârd├╝─č├╝n├╝z gibi ­čść­čś▓­čś▒

18 yorum:

  1. Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler hepimize kolay gelsin hepimizin s─▒navlar─▒ farkl─▒ olsa da =)

      Sil
  2. ├çok darald─▒─č─▒n─▒z zaman; dua edin yeter. Hem kendiniz hem de t├╝m insanlar i├žin. ├ç├╝nk├╝ her insan─▒n bir s─▒k─▒nt─▒s─▒ var... Dualarla rahatlar─▒z ve i┼čimizi Allah'a b─▒rak─▒r─▒z.

    Yan─▒tlaSil
  3. Ben de ├žok s─▒k─▒nt─▒l─▒ bir s─▒nav d├Ânemi ge├žirmi┼čtim. Ama inan o g├╝nleri bile bazen ├žok ar─▒yorum. Galiba b├╝y├╝mek k├Ât├╝ bir ┼čey...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. K├╝├ž├╝k kal─▒p ├žizgi film izlemek vard─▒ ┼čimdi =D

      Sil
  4. Sakin ol ve matemati─če odaklan adam─▒m. :)

    Yan─▒tlaSil
  5. Kolay gelsin, umar─▒m diledi─čin gibi ge├žer s─▒nav. Ben de 2 sene sonra girece─čim..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, sana da kolay gelsin ┼čimdiden haz─▒rlanmaya ba┼člaman─▒ tavsiye ederim her ┼čeyi son y─▒la y├╝kleyince ├žok kar─▒┼č─▒k ve d├╝zensiz ge├žiyor g├╝nler =)

      Sil
  6. Bu da bir bak─▒┼č a├ž─▒s─▒ tabi ama g├╝zelmi┼č :) fakat ┼ču da bir ger├žek sisteme uyacaks─▒n ki sistemi de─či┼čtirmek i├žin ┼čans─▒n olsun :) ba┼čar─▒lar dilerim sana ve hepimizde ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi en zor olan─▒ o zaten, ke┼čke ba┼čka bir yolu olsa :/

      Sil
  7. Yan─▒tlar
    1. Sa─čolun hepimizin yard─▒mc─▒s─▒ olsun =)

      Sil
  8. Zorlu bir zaman evet. Bu kadar ders bana yeterli diyebilece─čin kadar ├žal─▒┼č. 8 saat ├žal─▒┼čanlar─▒ anlayamad─▒m hi├ž jjsgs kolay gelsin

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Buna motive olmak baya zor 15dk bile test kitab─▒na bakam─▒yorum oturup d├╝┼č├╝n├╝p plan yapmam ne istedi─čimi bilmem laz─▒m onu da ┼ču aralar yapas─▒m yok :/ saolun.

      Sil
  9. ahahah hitap ┼čeklimiz ne kadar benzer. Bende d├╝nyal─▒lar diyorum. (okuyucu g├╝l├╝yor) Sen o sekiz saat ├žal─▒┼č─▒yorum on saat ├žal─▒┼č─▒yorum diyenlere bakmamaya ├žal─▒┼č. Biliyorum zor bende ayn─▒ yollardan yak─▒n bir zamanda ge├žtim. Hele o bask─▒n─▒n alt─▒nda birde herkesin sana ekstra bask─▒ uygulamas─▒ insan─▒ ├ž─▒ld─▒rtmaya yetiyor.
    En do─črusunu yap─▒yorsun. Tak kulakl─▒─č─▒n─▒, kapa g├Âzlerini. G├Ârme duyma kimseyi. Bildi─čin yolda ilerlemeye devam et.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler. Ben de sizin blogunuza g├Âz att─▒m, sherlock falan derken baya tarz─▒m─▒zda benziyor, yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ takipteyim =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.