Ads Top

1, 2, 3 BLOGGERSIN! 3 ADIMDA BLOGGER OLMAK ­čĆć | ├çOK KOLAY!


Merhaba, ben bir s├╝redir blog yazan ve bu konu hakk─▒nda bilgi sahibi oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝p bu bilgisini yeni ba┼člayanlara aktarmak isteyen blogger, bu kadar...

Nasl─▒ blogger olunur? blogger olmak. Blog kurmak. Blog yazmak. Blog yazarak para kazanmak. Blogdan nas─▒l para kazan─▒l─▒r? gibi ba┼čl─▒klar─▒ blog yazd─▒─č─▒m─▒z s├╝re i├žerisinde ├žok├ža google'de aratt─▒k. ├ľyle de─čil mi? Belki de saatlerce ad─▒n─▒ dahi tam olarak bilmedi─čimiz SEO hakk─▒nda sayfalarca yaz─▒ okuduk. Asl─▒nda bu kadar─▒na hi├ž de gerek yokmu┼č ben k─▒saca hepsini anlataca─č─▒m.

1. ADIM - BLOGGER'A KAYIT OL!

Bu ├žok kolay blogger.com adresine git ve google hesab─▒nla kay─▒t ol. Tabi Wordpress falan gibi sitelerde de blog a├ž─▒l─▒yor ama ben yeni ba┼člayanlara veya ki┼čisel blog a├žacaklara blogger─▒ ├Âneriyorum. (Yok ya wordpress bilmedi─čimden de─čil, o ayr─▒ konu) Bunun hakk─▒nda Youtube de onlarca video bulabilirsin

2. ADIM TEMA (┼×ABLON) BUL!

Bu daha da kolay ama karars─▒z bir insan i├žin saatlerin gitmesine sebep olabilir. Ben haz─▒r ┼čablon kullan─▒yorum tabi ├╝zerinde ├žok├ža oynama yapt─▒m. ├ľnerece─čim site budur: https://gooyaabitemplates.com Bu sitede y├╝zlerce ┼čablon mevcut diledi─činizi indirip blogger kullan─▒c─▒ panelinde tema se├žene─čine t─▒klay─▒p sa─č ├╝stteki yedekle/geri y├╝kle se├žene─čine t─▒klay─▒n dosya se├žip y├╝kleyin, sonra da haz─▒r ┼čablon d├╝zenleme hakk─▒nda bir s├╝r├╝ video ve yaz─▒ var zaten.

3. ADIM - YAZIN

─░┼čte bu en zoru. Herkes yazamaz. Resim bul ├Âzg├╝n i├žerik ├╝ret falan zor yani. Yazmay─▒ sevmiyorsan─▒z bu i┼č olmaz.

----
┼×─░MD─░ ARTIK B─░R BLOGGERSINIZ!!!  

PEK─░ NASIL PARA KAZANACA─×IM?

Bunun i├žin ├žok├ža se├ženek mevcuttur fakat blogu kurduktan aylar sonra para kazanabilirsiniz hop kurdum kazanay─▒m yok. Ben 5 ayd─▒r yaz─▒yorum tek kuru┼č yok akl─▒ma bir hikaye geldi okumak istemeyen vakti olmayan k─▒rm─▒z─▒ yaz─▒y─▒ atlayabilir:

Bir adam k─▒rm─▒z─▒ yumurta sat─▒yormu┼č. 5 liraya ald─▒─č─▒ yumurtalar─▒ k─▒rm─▒z─▒ya boyay─▒p 4 liraya sat─▒yormu┼č. Herkes buna ┼ča┼č─▒rm─▒┼č sormu┼člar neden b├Âyle yap─▒yorsun diye adam da: ''Ben boyadan kazan─▒yorum.'' diye cevap vermi┼č.

Yani ben de 5 ayd─▒r boyadan kazan─▒yorum zaman─▒m gidiyor enerjim gidiyor ama bir ├╝n bir tan─▒nma d├╝┼č├╝ncelerini insanlara anlatma ve anlanma duygular─▒n─▒ kazan─▒yorum.

Diyelim ki aylar ge├žti nas─▒l kazanaca─č─▒m paray─▒?

En Kolay ─░ki Y├Ântem!! PRAT─░KK!


Y├ľNTEM 1:

En tercih edilen yol Adsense reklamlar─▒d─▒r ama adsenseye kabul edilmek zordur. Sitenizin ├žoook ├Âzg├╝n olmas─▒ gerekir ki ben kabul edilemedim g├Ârseller ├Âzg├╝n de─čil ama umurumda m─▒? o da de─čil. Kazanabilece─činiz miktar d├╝┼č├╝kt├╝r. G├Âsterim ve t─▒k bazl─▒ kuru┼č kuru┼č kazan─▒rs─▒n─▒z. Adsense alternatifi bir s├╝r├╝ site vard─▒r ve bunlar─▒ da internette bulabilirsiniz Youtube'de zibilyon tane video var.

Y├ľNTEM 2:

Reklam alan─▒ satmak, sitenize bir k├Â┼česine bir s├╝reli─čine reklam sat─▒yorsunuz. Boyutlar─▒na g├Âre fiyatland─▒r─▒yorsunuz. ├ľrne─čin 125x125 boyutlu reklam─▒ ayl─▒k 30 tlye sat─▒yorum blogumun hiti budur falan diye yazars─▒n─▒z ├Âdemeyi ibana havale yoluyla al─▒yorum falan. Bunda alaca─č─▒n─▒z ├╝cret sabit oldu─čundan rahat├ža okunma derdi olmadan yazabilirsiniz. Benim de tercih etmek istedi─čim y├Ântem budur...

SEO NED─░R???

SEO T├╝rk├že olarak arama motoru optimizasyonudur yani arama motorlar─▒nda ├╝st s─▒ralarda ├ž─▒k─▒p sitenize daha fazla ziyaret├ži ├žekmenizi sa─člar. Bunu yapmak i├žin g├╝ncel olmal─▒s─▒n─▒z, ba┼čl─▒klar─▒ do─čru ve konuya uygun atmal─▒s─▒n─▒z yaz─▒n─▒z─▒n i├žinde ve etiketinde yaz─▒ ba┼čl─▒─č─▒nda ve konu hakk─▒nda en ├žok kullan─▒lan anahtar kelimeleri ├žok├ža kullanmaya gayret etmelisiniz. Sayfalarca okumam ve ara┼čt─▒rmamdan anlad─▒─č─▒m bunlar benim.

SON OLARAKK (KES─░N OKUYUN!)

┼×imdi ben bunlar─▒ ├žok da kolaym─▒┼č falan gibi anlatt─▒m fakat bu konular─▒n her biri asl─▒nda sayfalarca anlat─▒labilecek konulard─▒r uygulaman─▒z aylar s├╝rebilir. Ben sadece vakti olmayan veya kapsaml─▒ anlat─▒m─▒ anlamayanlar i├žin b├Âyle anlatmak istedim. Ko┼čmu┼čum gibi hissediyorum biraz yaz─▒y─▒ da 20dk da yazd─▒m.

Okudu─čunuz i├žin te┼čekk├╝rler, umar─▒m yararl─▒ olmu┼čtur size. Yorumlarda ne d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝n├╝z├╝ belirtin l├╝tfen. Bu arada bilgisayardan okuyorsan─▒z blogumun sa─č taraf─▒ndan, mobilde iseniz az a┼ča─č─▒dan izleyici olursan─▒z beni ├žok mutlu etmi┼č olursunuz...

Serinin devam─▒:

YAZAMIYOR MUSUN? | BLOGGER OLMAK #2
YORUM ALMAK | BLOGGER OLMAK #3
KOPYALA-YAPI┼×TIR | BLOGGER OLMAK #4
KA├ç K─░┼×─░ OKUMU┼×? | BLOGGER OLMAK #5

15 yorum:

  1. Anlat bence, olmu┼č. Cesareti k─▒rmadan bu i┼če ba┼člatmak i├žin g├╝zel bir yaz─▒.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de ba┼člarken b├Âyle bir yaz─▒yla kar┼č─▒la┼čsam her ┼čey daha kolay olabilirdi :P Uzun yaz─▒lar beni bay─▒yor da :) Herkes yazs─▒n istiyorum blog youtube gibi bir ┼čey olsun =D

      Sil
  2. Tam senin tarz─▒nda bir yaz─▒..E─členceli, basit ve bilgili..Blog yazman─▒n y├╝zle┼čilmesi gereken bir├žok detay─▒ var. Bu i┼čte sab─▒r ve ├žal─▒┼čkanl─▒k ├žok ├Ânemli..Blog yazarken ├Ânce kendini tatmin etmek daha iyidir. Zaman ge├žtik├že ister istemez kapsam farkl─▒la┼čacak, para kazan─▒lacak..eline sa─čl─▒k

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim sizden bunu duymak ├žok g├╝zel okumay─▒ sevdi─čim gibi yaz─▒yorum ki benim tarz─▒mda olanlar okurken keyif als─▒n =D

      Sil
  3. Daha ├Ânce okuduklar─▒mdan farkl─▒, yal─▒n ve e─členceli bir dille yazm─▒┼čs─▒n. Eme─čine sa─čl─▒k :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim amac─▒m da buydu, daha anla┼č─▒l─▒r olmak =)

      Sil
  4. Yazmay─▒ sevenler Blogger olsun l├╝tfen :)) Daha yeni bir mesaj ald─▒m.Blog yazarak ne kadar para kazan─▒r─▒m ? diye soruyor.Ayda 1.00 TL kazan─▒yoruz i┼čte dedim :)) Aram─▒zda keyifli bir yaz─▒┼čma ba┼člad─▒.En son instagramda bir┼čeyler satmaya karar verdi.─░nsanlar blog yazarak ev ge├žindireceklerini d├╝┼č├╝n├╝yorlar.Blogger olmay─▒ e─členceli olarak kaleme ald─▒─č─▒n─▒z i├žin tebrik ederim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ev ge├žindiremiyor muyuz? aaaa =D Benim hala umudum var ama, belki bir g├╝n ev ge├žindirecek seviyeye geliriz =)

      Sil
  5. A├ž─▒k se├žik anlatm─▒┼čs─▒n─▒z. K─▒sa ve net yani. Eme─činize sa─čl─▒k. ..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler a├ž─▒k se├žik olsun ne gerek var s├╝slemeye =D

      Sil
  6. Bence sen "blogger" olmay─▒ de─čil blog sahibi olmay─▒ anlatm─▒┼čs─▒n :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben ikisini ayn─▒ ┼čey gibi san─▒yordum fakat blogger olmak i├žin blog sahibi olmaktan fazlas─▒ gerekiyormu┼č :)

      Sil
  7. Faydal─▒ bir yaz─▒ olmu┼č bence k─▒sa ve ├Âz ayr─▒ca e─členceli:)

    Yan─▒tlaSil
  8. Bu yorum yazar taraf─▒ndan silindi.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.