Ads Top

8 DAK─░KADA HAYATIN ANLAMI | KISA F─░LM!


Merhaba dostlar... Herhalde hayat─▒n anlam─▒n─▒ size hat─▒rlataca─č─▒n─▒ vadeden bir filme ay─▒racak sekiz dakikan─▒z vard─▒r. Benim vard─▒ ve bu k─▒sa oldu─ču halde duyguland─▒ran, g├╝l├╝mseten ve ger├žekten de anlatacak bir ┼čeyleri olan, vadetti─čini veren filmi ├žok sevdim, sizlerle de payla┼čmak istedim...

─░zleyece─činiz filmin konusu: Hayat─▒ o─čluna ├Â─čretmeye ├žal─▒┼čan bir baban─▒n, hayat─▒n as─▒l anlam─▒n─▒ o─člundan ├Â─črenmesi ya da hat─▒rlamas─▒.


Alike Short Film

4 yorum:

  1. ├çok anlaml─▒ bir animasyondu..├Âzellikle monotonla┼čan hayata kar┼č─▒ isteklerin ger├žekle┼čmesi, farkl─▒ olmak ├Ânemli..├žok be─čendim karde┼čim, eline sa─čl─▒k

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim be─čendi─čim ┼čeyleri payla┼č─▒yorum. ─░zledikten sonra sorgulamaya ba┼čl─▒yor as─▒l anlamdan sapt─▒k m─▒ diye, ne yap─▒yorum ben diye d├╝┼č├╝n├╝yor...

      Sil
  2. Ne denir ki?.. Do─čru bildiklerimizi tekrar d├╝┼č├╝nmemiz gerekir. Olduk├ža anlaml─▒yd─▒. Te┼čekk├╝rler bu g├╝zel payla┼č─▒m i├žin...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ger├žekten de ya┼čanan ┼čeyler bunlar k├╝├ž├╝kl├╝kten normalle┼čtirilme ├žabalar─▒ ├╝zerimizde oluyor ve herkesin ayn─▒ oldu─ču bir d├╝nyaya do─čru yol al─▒yoruz. Rica ederim payla┼čmadan edemedim bu filmi.

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.